In Pot 2 liever een Finse prutser dan een kwalitatieve inzending uit Noorwegen. We kennen ze nu nog wel niet, maar rendementen uit het verleden bieden een redelijke indicatie.quote:Op maandag 25 januari 2016 09:50 schreef TheVulture het volgende:
Pot 2 maakt niet echt iets uit denk ik, ik gok dat Douwe in de lijn van Anouk en TCL veel punten uit Scandinavie en de Baltische staten gaat krijgen, qua stijl van het lied dat ook in de lijn van TCL zal liggen.
Uit pot 4 moet je hopen op Belgie en Australie
Uit pot 5 Litouwen en Ierland
Uit pot 6 moet je Israel zien te vermijden, die geven ons helemaal niks meer sinds een paar jaar
En verder moet Douwe dus gewoon de 2e halve finale loten, want dan kan ik hem live zien
Oekraine kan ons nog wel eens punten geven om ons gunstig te stemmen voor het opkomende referendum.quote:Op maandag 25 januari 2016 11:38 schreef TheVulture het volgende:
Landen als Azerbaijan, Armenie, Rusland en Oekraine moet je wel zoveel mogelijk zien te ontlopen, omdat dat nu eenmaal landen zijn die traditioneel sterk zijn in de televoting, dat wordt niet vaak door jury's gecorrigeerd....
Is dat referendum niet eerder?quote:Op maandag 25 januari 2016 11:39 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Oekraine kan ons nog wel eens punten geven om ons gunstig te stemmen voor het opkomende referendum.
Nee ik moet iets installeren, geen zin in dus als iemand een andere stream weet hoor ik het graagquote:
twitter:Eurovision twitterde op maandag 25-01-2016 om 11:45:53Netherlands will perform in the first half of the first semi final #Eurovision reageer retweet
Fijn, op Oekraïne na zitten die allemaal in onze semi.quote:Op maandag 25 januari 2016 11:38 schreef TheVulture het volgende:
Landen als Azerbaijan, Armenie, Rusland en Oekraine moet je wel zoveel mogelijk zien te ontlopen, omdat dat nu eenmaal landen zijn die traditioneel sterk zijn in de televoting, dat wordt niet vaak door jury's gecorrigeerd....
Dit kon op basis van statistieken niet echt veel beroerder neequote:Op maandag 25 januari 2016 11:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Fijn, op Oekraïne na zitten die allemaal in onze semi.
Och, misschien helpt dat referendum nu wel.quote:Op maandag 25 januari 2016 11:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit kon op basis van statistieken niet echt veel beroerder nee
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |