quote:
Ahaa! Zo ken ik je weer!quote:Op maandag 26 januari 2015 11:38 schreef 2NutZ het volgende:
Herkenbaar, ben toen ff hamburgertje en kaassoufle met sate gaan eten.
Idd kaassoufle is dan het beste. Gemiste kans. Maar leer hier van vrindquote:Op maandag 26 januari 2015 11:39 schreef Bapple het volgende:
[..]
Ahaa! Zo ken ik je weer!
Echt een bazenactie, had ik ook moeten doen. Ik nam een kipknots, maar kaassoufle was natuurlijk beter geweest.
Vind dit echt een sympathieke vrindendaad van je.quote:Op maandag 26 januari 2015 11:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Idd kaassoufle is dan het beste. Gemiste kans. Maar leer hier van vrind
Ah, fijn!quote:Op maandag 26 januari 2015 11:41 schreef bravejongentje het volgende:
Ik neem haar wel over TS, dit kan ik wel aan.
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.quote:Op maandag 26 januari 2015 11:41 schreef budvar het volgende:
Je had ook IN haar kont moeten plassen, niet erop.
Skylandersquote:Op maandag 26 januari 2015 11:41 schreef Bapple het volgende:
[..]
Vind dit echt een sympathieke vrindendaad van je.
Wil je er iets voor hebben?
wat is datquote:
nou ja!quote:Op maandag 26 januari 2015 11:56 schreef Diesell het volgende:
Ik heb mijn twijfels aan de betrouwbaarheid van de OP.
?quote:Op maandag 26 januari 2015 11:56 schreef Diesell het volgende:
Ik heb mijn twijfels aan de betrouwbaarheid van de OP.
Neehoor, was wel echt mijn moeder.quote:Op maandag 26 januari 2015 12:08 schreef PausNicolaas het volgende:
Was het niet toevallig ook je zusje, TS? Gezien je UI dan...
TSquote:Op maandag 26 januari 2015 12:13 schreef Boca_Raton het volgende:
Welke malloot opent er nou zo'n topic zeg.
Was ff lunchen hoorquote:Op maandag 26 januari 2015 11:42 schreef Bapple het volgende:
[..]
Hier hebben we budvar. De grootste atheist van FOK!, en die zou het natuurlijk weer anders hebben gedaan.
Kan ook niet anders.
JE WEET ALTIJD ALLES BETER
Ik!quote:Op maandag 26 januari 2015 12:13 schreef Boca_Raton het volgende:
Welke malloot opent er nou zo'n topic zeg.
Waarom vakantietijd?quote:Op maandag 26 januari 2015 12:21 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Is het vakantietijd, weet jij dat...?
Ik vind het leuk.quote:Op maandag 26 januari 2015 12:32 schreef budvar het volgende:
[..]
Was ff lunchen hoor
Maar het is algemeen bekend hier dat het in de kont is en niet erop.
Maar goed maakt ook niet uit want dit is toch verzonnen aangezien jij van je god alleen missionarishouding mag doen en dan ook alleen nog maar om kinderen te verwekken en niet voor de leuk.
Huh, nu al?quote:
Ah, maar ik ben geen tiener meer.quote:Op maandag 26 januari 2015 13:09 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nou, loslopende tieners weet je wel
Eh, ik heb nog heel veel punten.quote:
Wat vind je leuk?quote:
Je footer.quote:
Signatuur bedoel je denk ik. Tja ik heb zelden zo'n compliment gehad dus dat moet vereeuwigd wordenquote:Op maandag 26 januari 2015 13:13 schreef Bapple het volgende:
[..]
Je footer.
Ding.
Weet ik veel hoe dat heet.
Ah, geef mij ook even een compliment danquote:Op maandag 26 januari 2015 13:16 schreef budvar het volgende:
[..]
Signatuur bedoel je denk ik. Tja ik heb zelden zo'n compliment gehad dus dat moet vereeuwigd worden
Omdat je als gristen zeer fantasierijk bent kan je best goede(matige) topics verzinnen.quote:Op maandag 26 januari 2015 13:17 schreef Bapple het volgende:
[..]
Ah, geef mij ook even een compliment dan
Oke en hoe plaats ik die in mijn footer?quote:Op maandag 26 januari 2015 13:28 schreef budvar het volgende:
[..]
Omdat je als gristen zeer fantasierijk bent kan je best goede(matige) topics verzinnen.
Hey ik heb jouw tekst ook niet aangepast hoor, maar goed je doet maar. Maar dan zeg ik lekker niet hoe je dat moet doen niet dat het zo moeilijk is(niet zo moeilijk als een UI instellen tenminste ben ik al eens 2 uur mee bezig geweest maar krijg dat niet voor mekaar ).quote:Op maandag 26 januari 2015 13:30 schreef Bapple het volgende:
[..]
Oke en hoe plaats ik die in mijn footer?
Natuurlijk neem ik me het recht om de tekst iets aan te passen om zo het kwaliteit van mijn profiel te waarborgen.
maar jij bent ook gewoon dom/ ///// as?d/asdquote:Op maandag 26 januari 2015 13:47 schreef budvar het volgende:
[..]
Hey ik heb jouw tekst ook niet aangepast hoor, maar goed je doet maar. Maar dan zeg ik lekker niet hoe je dat moet doen niet dat het zo moeilijk is(niet zo moeilijk als een UI instellen tenminste ben ik al eens 2 uur mee bezig geweest maar krijg dat niet voor mekaar ).
Op dit gebied wel ja, maar ik weet zoveel andere dingen dat ik me absoluut niet schaam voor de dingen die ik niet weet.quote:Op maandag 26 januari 2015 13:48 schreef Bapple het volgende:
[..]
maar jij bent ook gewoon dom/ ///// as?d/asd
okquote:Op maandag 26 januari 2015 14:00 schreef budvar het volgende:
[..]
Op dit gebied wel ja, maar ik weet zoveel andere dingen dat ik me absoluut niet schaam voor de dingen die ik niet weet.
kutuserquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |