Voor 1 dag zou het me verbazen als ze het überhaupt merkenquote:Op woensdag 28 januari 2015 17:26 schreef Peter het volgende:
Ohja, houd je er rekening mee dat een huurschuld een brengschuld is? Dus als jij te laat bent mogen ze je ook zonder waarschuwing naar een deurwaarder sturen.
Als je maand na maand pas op de 20e betaalt terwijl het de 1e binnen moet zijn, dan kan het wel eens fout gaan..quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:27 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Voor 1 dag zou het me verbazen als ze het überhaupt merken
True. Maar de eerste of tweede valt toch wel mee?quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:28 schreef Peter het volgende:
[..]
Als je maand na maand pas op de 20e betaalt terwijl het de 1e binnen moet zijn, dan kan het wel eens fout gaan..
dat valt mee. maar is vast alsnog te laat..quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:29 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
True. Maar de eerste of tweede valt toch wel mee?
Voor altijd.quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:50 schreef CafeRoker het volgende:
Wat er volgens mij nog niet gevraagd is: TS, hoe lang denk je dat dit nog goed gaat?
quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:21 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Turbulent leven en 2 studies klopt wel.
Al zijn allebei de studies mis aam het gaan
Goh.quote:Op woensdag 28 januari 2015 16:59 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Die mensen komen in de problemen. Ik niet.
quote:
quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:11 schreef pijltjegooien het volgende:
In een vliegtuig natuurlijk, elke week een paar keer over de datumgrens
Indefinitely, totdat de studiefinanciering op is.quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:53 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Voor altijd.
Risico analyse 101:
- Wat is de kans dat het mis gaat: groot
- Wat zijn de gevolgen als het mis gaat: klein (een maandje op een houtje bijten)
Kortom ik kan hier indefinitely mee door gaan.
Dat lijkt me inderdaad een gevoelig puntje aan het verhaal. Hoe lang nog NN?quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Indefinitely, totdat de studiefinanciering op is.
Bijlenen kan tien jaar. Ik hoop toch wel dat ik tegen die tijd mijn studie afgerond heb.quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Indefinitely, totdat de studiefinanciering op is.
8 jaar. Voor modaal 2 jaar studie.quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:54 schreef CafeRoker het volgende:
[..]
Dat lijkt me inderdaad een gevoelig puntje aan het verhaal. Hoe lang nog NN?
Maand. Lijkt me het meest logische.quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:57 schreef BlueMage het volgende:
40k per wat? Dag, week, maand, jaar, eeuw?
Als jij na je afstuderen 40k netto per jaar wilt verdienen moet je bijna ¤ 5.000 bruto per maand verdienen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:56 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Bijlenen kan tien jaar. Ik hoop toch wel dat ik tegen die tijd mijn studie afgerond heb.
Anders kan ik beter mijn carrière zoeken achter het station...
Het enige nadeel is dat wanneer ik ga werken mijn financiële situatie niet significant beter wordt. Ik geef nu dus 26k netto uit. Op kamers.
Stel je voor ik verdien 40k netto wanneer ik afgestudeerd ben (dat zou een mooi salaris zijn), maar ik moet ook 1000 euro per maand aftikken voor "volwassen verantwoordelijkheden" als een huisje. En 300 per maand voor het aflossen van mijn stufi schuld. Netto schiet ik er dan weinig mee op...
In een startersfunctie verdien je ook geen 40k netto per jaar, je mag je handjes dichtknijpen als je dat bruto per jaar hebt.quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:58 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Maand. Lijkt me het meest logische.
Met een starters functie verdien je niet 40k per dag of week niet?
Oh please. Met een studie communicatie red je dat inderdaad niet.quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als jij na je afstuderen 40k netto per jaar wilt verdienen moet je bijna ¤ 5.000 bruto per maand verdienen.
Dat kun je vergeten de eerste jaren na je studie.
Jij krijgt het in 'n eeuw nog niet bijmekaar.quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:58 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Maand. Lijkt me het meest logische.
Met een starters functie verdien je niet 40k per dag of week niet?
Dan hou ik praktisch even veel over als ik nu verbras op kamers. Alleen met veel meer lasten.quote:Op woensdag 28 januari 2015 17:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
In een startersfunctie verdien je ook geen 40k netto per jaar, je mag je handjes dichtknijpen als je dat bruto per jaar hebt.
Ik zou mensen financieel advies gaan geven enzo.quote:Op woensdag 28 januari 2015 18:00 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Oh please. Met een studie communicatie red je dat inderdaad niet.
Maar voor minder ga ik niet in loondienst. Dan wordt het kijken naar andere mogelijkheden. Een bedrijfje opzetten. Of freelance consultant worden ofzo met de kennis die ik heb opgedaan tijdens mijn studie.
Heb ik oprecht een tijdje gedaan. Een paar vrienden geholpen met het betalen van rekeningen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 18:01 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik zou mensen financieel advies gaan geven enzo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |