Waarom dan niet gewoon je pinpas gebruiken?quote:Op maandag 26 januari 2015 08:57 schreef Hamergek het volgende:
Ik mag hopen dat je je CC iedere maand weer volledig aflost, en dat niet in termijnen doet. Want dat kost echt schofterig veel rente.
Niets mis met een CC gebruiken, ik doe het ook en betaal er ook gewoon dagelijkse boodschappen mee, maar zorg wel dat ik het volledige bedrag aan het eind van de maand (of begin van de maand, net wanneer dat ze het afschrijven) volledig kan afschrijven, zodat ik daar geen rente over betaal en dus alleen de kosten van m'n CC zelf heb
Seriouslyquote:Op maandag 26 januari 2015 08:57 schreef Hamergek het volgende:
Niets mis met een CC gebruiken, ik doe het ook en betaal er ook gewoon dagelijkse boodschappen mee,
't wil soms nog wel eens voorkomen dat ik die vergeet of dat het onding soms weigert bij sommige BEAs.quote:Op maandag 26 januari 2015 09:25 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Waarom dan niet gewoon je pinpas gebruiken?
Waarom niet?quote:
Waarom zou je een CC minder snel vergeten?quote:Op maandag 26 januari 2015 10:12 schreef Hamergek het volgende:
[..]
't wil soms nog wel eens voorkomen dat ik die vergeet of dat het onding soms weigert bij sommige BEAs.
Het idee is meer dat er altijd wel 1 van de 2 in m'n portomonnee zit.quote:Op maandag 26 januari 2015 10:20 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Waarom zou je een CC minder snel vergeten?
Dat moment begint steeds dichterbij te komen.quote:Op maandag 26 januari 2015 12:24 schreef Jaeger85 het volgende:
Goed idee om het ene gat met het andere te vullen.Op een gegeven moment hou je dat niet meer vol. Besef je je dat?
Nee idd. Is totaal niet ontspannen. Verschrikkelijke stress.quote:Op maandag 26 januari 2015 12:17 schreef MissionPhailed het volgende:
Lijkt me niet echt ontspannen leven zo, TS. Heb zelf ook een CC, maar dat ding ligt 95% van het jaar stof te vangen (is weer andere uiterste)
Een positieve. Dat is niet ergquote:Op maandag 26 januari 2015 09:08 schreef Loveless85 het volgende:
Als je rood kan staan en creditcard met aflossing in termijn hebt dan heb je al een BKR registratie.
Er is geen positieve notering. Het zijn leningen die gewoon geregistreerd zijn. Daar wordt je gewoon op afgerekend als je nog meer leningen (lees: tweede creditcard) wil aangaan.quote:
Vorig jaar 26.000 over het hele jaar. Iedere maand op vakantie tikt hard aan.quote:Op maandag 26 januari 2015 12:35 schreef Leandra het volgende:
Ik dacht dat jij zo vreselijk goed verdiende? Hoezo dan max studielening?
Wat geef je per maand in hemelsnaam uit, en waaraan?
Heb je zelf wel een overzicht van je maandelijkse kosten?
Trolololo.quote:Op maandag 26 januari 2015 12:37 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Vorig jaar 26.000 over het hele jaar. Iedere maand op vakantie tikt hard aan.
Tikte iemand maar eens hard op jouw vingertjes zodat jij het toetsenbord eens met rust lietquote:Op maandag 26 januari 2015 12:37 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Vorig jaar 26.000 over het hele jaar. Iedere maand op vakantie tikt hard aan.
Voor een student redelijk. En een tijdje geleden heb ik een screenshot van mijn internet bankieren gepost. Het is geen onzin. Zoek het op als je denkt dat ik trollquote:Op maandag 26 januari 2015 12:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Trolololo.
oh en 26k goed verdienen vinden
Ik heb gisteren slecht geslapen vanwege financiële stress. Geloof me. Ik suffer.quote:Op maandag 26 januari 2015 12:40 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Tikte iemand maar eens hard op jouw vingertjes zodat jij het toetsenbord eens met rust liet
Kan mij geen ene flikker schelen.quote:Op maandag 26 januari 2015 12:43 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Ik heb gisteren slecht geslapen vanwege financiële stress. Geloof me. Ik suffer.
Rijk?quote:Op maandag 26 januari 2015 12:44 schreef NieuweNier het volgende:
Maar een rijke levensstijl hebben is heerlijk. De hele wereld past zich aan naar jouw wensen. Moet er iets gebeuren, gebeurt dat. Wil je iets, krijg je het. Ideaal.
Jammer dat het zo traag gaatquote:Op maandag 26 januari 2015 12:45 schreef Lienekien het volgende:
NieuweNier volgen op FOK! Is in slow motion een ongeluk zien gebeuren.
En je ziet hem lachen, alle waarschuwingen negerend, in rechte lijn op die muur af.quote:Op maandag 26 januari 2015 12:46 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Jammer dat het zo traag gaat
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |