quote:Op zondag 25 januari 2015 23:08 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Kopen? Heb hier nog wel een stukje liggen
Supermarktkaasquote:Op zondag 25 januari 2015 23:08 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Er ligt supermarktkaasin de koelkast. Ik wil lekkere kaas.
Heb je al gedronken?quote:Op zondag 25 januari 2015 23:09 schreef Lonaa het volgende:
Ik twijfel wel over die supermarktkaas hoor.Ik heb echt zin in kaas.
Ja.quote:
Das kut. Klote gewoon. Klein stukje nemen, misschien is het weg daarna?quote:Op zondag 25 januari 2015 23:10 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja.
Ik heb ook niet meer zo'n trek maar al dagen zin in kaas. En dat wordt niet beter
Ik denk dat ik 1 plakje ga eten ja. Het past nog wel in mn kcal en alles.quote:Op zondag 25 januari 2015 23:10 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Das kut. Klote gewoon. Klein stukje nemen, misschien is het weg daarna?
Goedzoquote:Op zondag 25 januari 2015 23:11 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik denk dat ik 1 plakje ga eten ja. Het past nog wel in mn kcal en alles.
Verliefd op de kaas?quote:
Nee, dat hadden we niet uitgerekend. Ik had berekend dat je minimaal 2g eiwitten per kg lichaamsgewicht moest. Maar als je er niet aan komt, moejje meer eiwitten eten -> kwark, tonijn, eieren, shake, ect.quote:Op maandag 26 januari 2015 09:22 schreef CrunchySelf het volgende:
Lijstje had ik gisteravond al gepost. Is 1188 kcal zonder D en Wheyshake. Totaal dus op ongeveer 1950 komen vandaag, niet verkeerd
Q, jij had toch uitgerekend eiwitten iets van 220? Ik zit nu op 84 volgens MFP, daar komt nog iets van 25 bij ofzo van eiwit shake is dus totaal dan 109 g, vanaf morgen ook een bak kwark in de ochtend is 126 g eiwit.
Waar gaat het mis? In een gemiddelde D zit nooit 100 g eiwit dunkt me.
Heb je gelogen?
126g dan zit je whey (quote:Op maandag 26 januari 2015 09:22 schreef CrunchySelf het volgende:
Lijstje had ik gisteravond al gepost. Is 1188 kcal zonder D en Wheyshake. Totaal dus op ongeveer 1950 komen vandaag, niet verkeerd
Q, jij had toch uitgerekend eiwitten iets van 220? Ik zit nu op 84 volgens MFP, daar komt nog iets van 25 bij ofzo van eiwit shake is dus totaal dan 109 g, vanaf morgen ook een bak kwark in de ochtend is 126 g eiwit.
Waar gaat het mis? In een gemiddelde D zit nooit 100 g eiwit dunkt me.
Heb je gelogen?
O, dan was het alleen de kcal. Nog meerquote:Op maandag 26 januari 2015 09:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, dat hadden we niet uitgerekend. Ik had berekend dat je minimaal 2g eiwitten per kg lichaamsgewicht moest. Maar als je er niet aan komt, moejje meer eiwitten eten -> kwark, tonijn, eieren, shake, ect.
quote:Op maandag 26 januari 2015 09:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
126g dan zit je whey () te laag nog steeds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |