SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jezus wat gaat dat snel met die ziekte zeg.quote:Op zondag 25 januari 2015 22:02 schreef Tim86 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)n_tribute_match.html
Kippenvel
Mijn Chiellini verkoopt niet. Steeds undercuttersquote:Op zondag 25 januari 2015 22:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wel 100k verdiend tov oppertrader Dobbelpeen
Staat er nu een voor 1.4quote:Op zondag 25 januari 2015 22:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mijn Chiellini verkoopt niet. Steeds undercutters
Ja, ik ga zo maar zelf undercutten. Schiet niet op dit.quote:Op zondag 25 januari 2015 22:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Staat er nu een voor 1.4Maar meteen ook weg
Maar denk dat nu kopen het beste is
que?quote:
oh tuurlijkquote:
Al potje mee gedaan? Heb liever de nifquote:Op zondag 25 januari 2015 22:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Nou maar hopen dat er geen gekke dingen meer gebeuren, hij zal wel meer waard worden dan dit al is dit echt veel meer dan ik gedacht had
Hoeveel heb je nu dan?quote:Op zondag 25 januari 2015 22:15 schreef Tim86 het volgende:
En Chiellini weer 15k goedkoper dan net..pleur toch op
Als ik nog veel lager ga dan 550k ga ik het niet redden met Pogba nog zo
Nou de IF was facking goedquote:Op zondag 25 januari 2015 22:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Al potje mee gedaan? Heb liever de nif
Is wat overdreven hoor. Heb 1 miljoen en een beetjequote:Op zondag 25 januari 2015 22:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hoeveel heb je nu dan?
Die Costa van Suarez was ook geen goede investering vooralsnog
Zenden ze die nu al uit? Die ep is van gisteren ofzo in de USquote:
Ik kijk hem via watchseriesquote:Op zondag 25 januari 2015 22:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zenden ze die nu al uit? Die ep is van gisteren ofzo in de US
nee, meer Tygo Gernandtquote:Op zondag 25 januari 2015 22:16 schreef The_Yakuza het volgende:
Die gast in de openingscene lijkt best veel op Orlando Bloom
ach die 30K. neem aan dat hij gewoon weer omhoog gaatquote:Op zondag 25 januari 2015 22:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hoeveel heb je nu dan?
Die Costa van Suarez was ook geen goede investering vooralsnog
SIF Tevez 1.145.000quote:Op zondag 25 januari 2015 22:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
Lacazette nog maar 800k koopje toch
Bohhh same pricequote:Op zondag 25 januari 2015 22:41 schreef Tim86 het volgende:
Mooi, Chiellini toch verkocht voor 30k meer. Net toen ik klaar was om te undercutten. Pogba binnen voor 1.45m
Welkom bij de clubquote:Op zondag 25 januari 2015 22:41 schreef Tim86 het volgende:
Mooi, Chiellini toch verkocht voor 30k meer. Net toen ik klaar was om te undercutten. Pogba binnen voor 1.45m
Intussen in pauperland is Zhano een potje aan het spelen voor de 83c die hij tekort komt voor IF Caceres.quote:Op zondag 25 januari 2015 22:41 schreef Tim86 het volgende:
Zondag is altijd de cheapest day on fifa..quote:Op zondag 25 januari 2015 22:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Bohhh same price
Hopen dat ie stijgt
Bs Pogba was woensdag het cheapestquote:Op zondag 25 januari 2015 22:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zondag is altijd de cheapest day on fifa..
Goh, neymar ookquote:Op zondag 25 januari 2015 22:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Bs Pogba was woensdag het cheapest
Ik durf niet meerquote:Op zondag 25 januari 2015 22:47 schreef Tim86 het volgende:
Iemand potjeuhh om mijn nieuwe team te testen?
Hoe ziet het team eruit?quote:Op zondag 25 januari 2015 22:47 schreef Tim86 het volgende:
Iemand potjeuhh om mijn nieuwe team te testen?
Kom maar op zo, 15 minuten dan kan ik?quote:Op zondag 25 januari 2015 23:08 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik wil mijn team ook wel even testen tegen iemand die wat meer tegenstand kan bieden dan Ozz. gr gr
15 minuten pas pfoe.quote:Op zondag 25 januari 2015 23:09 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Kom maar op zo, 15 minuten dan kan ik?
quote:Op zondag 25 januari 2015 23:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu dan met IF Pogbaas en met NIF Chiellini
Clichy geen 9 chemquote:Op zondag 25 januari 2015 23:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
IF jaquote:Op zondag 25 januari 2015 23:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ehm SIF dusquote:
Uit vergelijkend warenonderzoek is gebleken dat SIF Clichy op 8 chem >>>>>>> Evra op 10quote:
Nice. Mij te eng.quote:Op zondag 25 januari 2015 23:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Te eng? Als in te aanvallend? Merk wel dat de heren ondanks de instructie stay back graag inschuiven ja. Gelukkig net een slechte tegenstander, maar hij kwam te vaakin duel met de CB's. Maar was ook wat teveel aan het freewheelen netquote:
ohquote:
Ach, ik zal niet de eerste zijn die ten onder gaat. Ik slinger hem aan.quote:Op zondag 25 januari 2015 23:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
oh
Kom dan joh, is leuk (L). Pak ik eerst wel een ander teampje
quote:Op zondag 25 januari 2015 23:17 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ach, ik zal niet de eerste zijn die ten onder gaat. Ik slinger hem aan.
Sneijdertjequote:
Al gedaan. Zie je hem niet?quote:Op zondag 25 januari 2015 23:21 schreef Reemi het volgende:
[..]
Jij hebt denk ik beter internet dan ik, invite jij me?
Ga nou studerenquote:Op zondag 25 januari 2015 23:20 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Wat een kut chem, Neymar naar LM en de CAM vrij laten gr gr
u2quote:
Neymarquote:
Neymar krijgt ook een upquote:Op zondag 25 januari 2015 23:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
Neymar
Maar die zal ongetwijfeld naar de Ronaldo prijs gaan en dan heb ik toch liever CR7 als ik dan toch de coins heb.
Sneijder is wel. Morgen even puzzelen op het werk hoe ik hem in een bruikbaar team zet. Zal dan toch met een CDM moeten spelen al houd ik daar niet echt van
Sneijder en IF Felipe Melo op CDM is een prima duo.quote:Op zondag 25 januari 2015 23:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
Neymar
Maar die zal ongetwijfeld naar de Ronaldo prijs gaan en dan heb ik toch liever CR7 als ik dan toch de coins heb.
Sneijder is wel. Morgen even puzzelen op het werk hoe ik hem in een bruikbaar team zet. Zal dan toch met een CDM moeten spelen al houd ik daar niet echt van
quote:Op zondag 25 januari 2015 23:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ok dit was de laatste keer dat ik tegen iemand van dit topic speel
Jij ookquote:
Joh, je wint makkelijk van mijquote:Op zondag 25 januari 2015 23:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ok dit was de laatste keer dat ik tegen iemand van dit topic speel
Nah ik weet het wel maar kwam er een beetje verpauperd uitquote:Op zondag 25 januari 2015 23:31 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij ook
Leukste kick off glitch die ik deze hele FIFA heb gezien komt toch van jou, weet je echt wat je doet met al die skills of is het op goed geluk draaien ?
Weet ik broer, maar dan zit je nog met 1 link. Dat moet dan een andere CM zijn of spits, maar op beide posities kan ik niet echt een waardige speler bedenken. Jammer dat er geen IF Wijnaldum ofzo isquote:Op zondag 25 januari 2015 23:29 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Sneijder en IF Felipe Melo op CDM is een prima duo.
Oh het zeg er wel prima uit imo. Maar na een tijdje weet je wat er komen gaat en wordt het makkelijker verdedigen. Kan me voorstellen dat online mensen daar best vaak ''intrappen'' .quote:Op zondag 25 januari 2015 23:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nah ik weet het wel maar kwam er een beetje verpauperd uitMet Ribery kan ik helemaal niet overweg
Cabella >>>>>> Ribery
uhu maar dat verhoogt de prijs nu ook natuurlijk die verwachtingquote:Op zondag 25 januari 2015 23:34 schreef Kiid het volgende:
[..]
Denk je? Dan gaan die stats van de IF/SIF tegenwoordig toch ook omhoog?
Ik heb nog wel een NIF Neymar voor 370k in de club zitten dus die kan ik maar beter verkopen dan. Wanneer zijn die UP's?quote:Op zondag 25 januari 2015 23:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
uhu maar dat verhoogt de prijs nu ook natuurlijk die verwachting
vind ik raarquote:
Ogbonna kost toch geen drol ?quote:Op zondag 25 januari 2015 23:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Cool rode kaart met Chiellini een geen budget voor een vervangerde rest in mijn club zijn allemaal bronzes
Ribery is echt aids. Heb hem op geen enkele Fifa goed gevonden. Ik had hem begin 15 en na 2 wedstrijden weer verkocht terwijl ik doorgaans best tolerant ben qua spelersquote:Op zondag 25 januari 2015 23:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nah ik weet het wel maar kwam er een beetje verpauperd uitMet Ribery kan ik helemaal niet overweg
Cabella >>>>>> Ribery
En ik kan er echt niet mee overweg als iemand constant op mijn huid zit
http://sofifa.com/players?keyword=neymar&submit=Searchquote:Op zondag 25 januari 2015 23:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
vind ik raar
Kun je dat ergens zien?
Hoeft niet perse en geen ideequote:Op zondag 25 januari 2015 23:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een NIF Neymar voor 370k in de club zitten dus die kan ik maar beter verkopen dan. Wanneer zijn die UP's?
Caceres was centraal bij mij echt een heldquote:Op zondag 25 januari 2015 23:36 schreef Zhano het volgende:
Hmm, mn beide teams spelen echt tof. IF Caceres is tot nu toe niet beter dan Konko, dus wss zet ik die terug. Denk dat ik maar gewoon niet ga upgraden
Neymar is een stuk beterquote:Op zondag 25 januari 2015 23:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ribery is echt aids. Heb hem op geen enkele Fifa goed gevonden. Ik had hem begin 15 en na 2 wedstrijden weer verkocht terwijl ik doorgaans best tolerant ben qua spelers
Ik heb hem nu in mijn team en is best oke imo, het is zeker niet zo goed als zijn rating (88 volgens mij) je wil doen gelovenquote:Op zondag 25 januari 2015 23:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ribery is echt aids. Heb hem op geen enkele Fifa goed gevonden. Ik had hem begin 15 en na 2 wedstrijden weer verkocht terwijl ik doorgaans best tolerant ben qua spelers
Centraal was ie vast beter geweest idd. Al is het duo Ogbonna - Bonucci gewoon pure valuequote:Op zondag 25 januari 2015 23:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Caceres was centraal bij mij echt een held
GG, belachelijke wedstrijd welquote:Op zondag 25 januari 2015 23:31 schreef Reemi het volgende:
Godverdomme, geef ik mooi m'n kansen uit handen
Beste vleugelspeler vond ik Robben en daar kort achter Hazard. Moet er wel bij zeggen dat ik CR7 nooit he gehadquote:Op zondag 25 januari 2015 23:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik heb hem nu in mijn team en is best oke imo, het is zeker niet zo goed als zijn rating (88 volgens mij) je wil doen geloven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet ik met m'n Doumbiateam, James roodquote:Op zondag 25 januari 2015 23:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
GG, belachelijke wedstrijd wel
Echt, onze verdedigers deden zo achterlijk
3-3 FT. Rematch?
Griezmann niet eensquote:Op zondag 25 januari 2015 23:37 schreef DutchSL het volgende:
[..]
http://sofifa.com/players?keyword=neymar&submit=Search
Die pingel van jou ook niet. Ik had de bal, wil hem wegtrappen en dan trapt hij jou man neer. En dan schiet je die pingel mega verneukt in en duik ik precies daar naartoe en valt hij naast de bal ofzoquote:Op zondag 25 januari 2015 23:39 schreef Reemi het volgende:
Mooie partijDie derde goal van jou ging echt nergens over.
Maakt niet uit toch..tenzij je het zelf kut vindt. Pak ik mijn Pogba boysquote:Op zondag 25 januari 2015 23:41 schreef Reemi het volgende:
[..]
Moet ik met m'n Doumbiateam, James rood
Die heeft ook een maf seizoen hoor. Bakte er helemaal niets van aan het begin en heeft eigenlijk maar 4 wedstrijden echt goed gespeeld. Maar in die 4 potjes wel 12 goals ofzoquote:
Iets meer uit verhouding, maar prima.quote:Op zondag 25 januari 2015 23:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maakt niet uit toch..tenzij je het zelf kut vindt. Pak ik mijn Pogba boys
Wel vermakelijk inderdaadquote:Op zondag 25 januari 2015 23:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die pingel van jou ook niet. Ik had de bal, wil hem wegtrappen en dan trapt hij jou man neer. En dan schiet je die pingel mega verneukt in en duik ik precies daar naartoe en valt hij naast de bal ofzo
Echt vage acties non stop. Bij jouw 1-0 vielen ze ook tegen elkaar aan en bij een goal van mij deden ze ook niks. Wel een mooie pot. Jammer van die rode kaart, al merkte ik er weinig van.
komt eraanquote:Op zondag 25 januari 2015 23:43 schreef Reemi het volgende:
[..]
Iets meer uit verhouding, maar prima.Invite maar.
GG weer. Zwaarbevochten win voor mij. Heb echt veel moeite met dat pressen van jou. Steeds echt slordig in de opbouw. Kostte me nog een goal ook. Verder weinig uitgespeelde kansen of goed voetbal dit potje, meer een vechtwedstrijdquote:
Is toch ook gewoon zo?quote:Op maandag 26 januari 2015 00:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
Blijkbaar heeft Overmars tijdens het afscheid van Alderweireld gezegd dat hij hoopt dat Southampton hem koopt zodat ze weer wat geld krijgen
quote:Op maandag 26 januari 2015 00:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
Blijkbaar heeft Overmars tijdens het afscheid van Alderweireld gezegd dat hij hoopt dat Southampton hem koopt zodat ze weer wat geld krijgen
twitter:nielspach twitterde op zondag 25-01-2015 om 15:03:54Dieptepunt van dag was toch wel Overmars die riep dat hij hoopt dat Southampton optie op Alderweireld licht omdat Ajax dan casht. #ajafey reageer retweet
quote:
Treurig tochquote:Op maandag 26 januari 2015 00:20 schreef wieisboos het volgende:
[..]twitter:nielspach twitterde op zondag 25-01-2015 om 15:03:54Dieptepunt van dag was toch wel Overmars die riep dat hij hoopt dat Southampton optie op Alderweireld licht omdat Ajax dan casht. #ajafey reageer retweet
Ik zie al de hele dag ene P. Pogba langskomenquote:Op maandag 26 januari 2015 00:21 schreef Zhano het volgende:
Wie is de beste CDM in de Serie A, die ook kan koppen (aka enige lengte is vereist). Heb daar nu Kucka voor en die doet het best goed (sober) maar die is wel lage rating etc...
De Rossi!quote:Op maandag 26 januari 2015 00:21 schreef Zhano het volgende:
Wie is de beste CDM in de Serie A, die ook kan koppen (aka enige lengte is vereist). Heb daar nu Kucka voor en die doet het best goed (sober) maar die is wel lage rating etc...
GG, verdiende overwinning. Ik kan echt niks tegen die extreme press met 2 man steeds. Iniesta is dan net zo nuttig als een 45 rated bronze. Valt alleen maar om en krijgt nooit een overtreding mee. Zo frustrerend was dit. Nu weet ik weer waarom ik nooit seasons speelquote:
Ja godver, die NIF is duurder dan mn hele team bijelkaarquote:Op maandag 26 januari 2015 00:22 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik zie al de hele dag ene P. Pogba langskomen
Het gekke is: alle FOK!ers zeggen dit. Maar tegen vreemden lukt dit me nooit.quote:Op maandag 26 januari 2015 00:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
GG, verdiende overwinning. Ik kan echt niks tegen die extreme press met 2 man steeds. Iniesta is dan net zo nuttig als een 45 rated bronze. Valt alleen maar om en krijgt nooit een overtreding mee. Zo frustrerend was dit. Nu weet ik weer waarom ik nooit seasons speel
En Fcsuarez mij maar vertellen dat ik mijn sif lacazette beter maar direct moest verkopen bij 400k, want dat kon nog wel eens hard dalenquote:Op zondag 25 januari 2015 22:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
Lacazette nog maar 800k koopje toch
Ik vond M'Vila wel prima. Nocerino lijkt me ook wel weer goed qua budget middenvelderquote:Op maandag 26 januari 2015 00:23 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja godver, die NIF is duurder dan mn hele team bijelkaarHad m ff moeten excluden in mn vorige post.
De Rossi, Strootgod, Marchisio?quote:Op maandag 26 januari 2015 00:23 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja godver, die NIF is duurder dan mn hele team bijelkaarHad m ff moeten excluden in mn vorige post.
Serie A dudes op die plek zijn allemaal klein en/of kunnen niet koppen. In de BPL heb je weer 100 van dat soort gasten, maarja.quote:Op maandag 26 januari 2015 00:23 schreef Zhano het volgende:
[..]
Naar Sjon moet je niet luisterenquote:Op maandag 26 januari 2015 00:24 schreef Apekoek het volgende:
[..]
En Fcsuarez mij maar vertellen dat ik mijn sif lacazette beter maar direct moest verkopen bij 400k, want dat kon nog wel eens hard dalen
quote:Op maandag 26 januari 2015 00:23 schreef Zhano het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 januari 2015 00:22 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
De Rossi!
Beste cdm die ik dit jaar hem gehad
Schier onpasseerbaar ja. Heb vandaag tegen jou echt veel 1 v 1's gemist. Maar ik heb hem zelf ook op doel in mijn BPL team om die reden. Beter dan alle opties (en heb ook Courtois, Cech, SIF De Gea o.a. gehadquote:Op maandag 26 januari 2015 00:24 schreef Reemi het volgende:
Hart is trouwens meer dan prima voor die 1000 coins.
Had je SIF De Gea nog maarquote:Op maandag 26 januari 2015 00:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Schier onpasseerbaar ja. Heb vandaag tegen jou echt veel 1 v 1's gemist. Maar ik heb hem zelf ook op doel in mijn BPL team om die reden. Beter dan alle opties (en heb ook Courtois, Cech, SIF De Gea o.a. gehad)
Enzo is ook prima, bedankt voor die tip nog.quote:Op maandag 26 januari 2015 00:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Schier onpasseerbaar ja. Heb vandaag tegen jou echt veel 1 v 1's gemist. Maar ik heb hem zelf ook op doel in mijn BPL team om die reden. Beter dan alle opties (en heb ook Courtois, Cech, SIF De Gea o.a. gehad)
Jep..maar dat kan ik van teveel gasten zeggen helaas. Heb nu wel teams waar ik tevreden over ben, maar qua investeringen heb ik veel verkeerde spelers verkocht om mijn teams te financieren. Griez, De Gea, Vidal o.a.quote:Op maandag 26 januari 2015 00:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Had je SIF De Gea nog maar
Kost 1 miljoen
Ja, en bedankt. Scoort die bloedhond nog ookquote:Op maandag 26 januari 2015 00:27 schreef Reemi het volgende:
[..]
Enzo is ook prima, bedankt voor die tip nog.
Dit dus. De maximale lengte in de Serie A voor een CM/CDM is gewoon 1.86quote:Op maandag 26 januari 2015 00:27 schreef Tim86 het volgende:
De Rossi is de enige goede optie ja. Die kwam niet door mijn 1.86 filter![]()
Bij mij echt precies hetzelfdequote:Op maandag 26 januari 2015 00:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jep..maar dat kan ik van teveel gasten zeggen helaas. Heb nu wel teams waar ik tevreden over ben, maar qua investeringen heb ik veel verkeerde spelers verkocht om mijn teams te financieren. Griez, De Gea, Vidal o.a.
Haha dat snap ik echt niet, want het is wel precies het spelletje dat je voor die divisies moet spelen. Het is voor mij een beetje kryptonite. Als het te snel gaat zoals dit (of te traag met die tiki taka nichten die maar doelloos rondtikken) dan ga ik me zitten ergeren dat ik mijn eigen spelletje niet kan spelen en dan wordt het progressief slechter. Heb tegen jou niet eens tijd om een skillmove te doen want dan lig ik al op de grond, dus ga ik maar uit wanhoop meer lange ballen geven, maar dat is mijn spel totaal niet waardoor er dan echt niks meer lukt.quote:Op maandag 26 januari 2015 00:23 schreef Reemi het volgende:
[..]
Het gekke is: alle FOK!ers zeggen dit. Maar tegen vreemden lukt dit me nooit.Seasons kom ik ook niet verder dan divisie 6.
En hoequote:Op maandag 26 januari 2015 00:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, en bedankt. Scoort die bloedhond nog ook
Ik had IF Tevez verkochtquote:Op maandag 26 januari 2015 00:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jep..maar dat kan ik van teveel gasten zeggen helaas. Heb nu wel teams waar ik tevreden over ben, maar qua investeringen heb ik veel verkeerde spelers verkocht om mijn teams te financieren. Griez, De Gea, Vidal o.a.
Ja, steeg totaal niet mee met de rest (in verhouding). En toen ineens BAM. Maar IF Pogba had dat ook. Die bewoog rondom TOTY echt heel weinig. 100k eronder, 100k erboven en dan had je het wel.quote:Op maandag 26 januari 2015 00:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Bij mij echt precies hetzelfde
Van Vidal zei jij (en was ik toen met je eens hoor) vorige week nog dat je die makkelijk kon verkopen want die was qua investering toch nutteloos
Reeeeeepost.quote:Op maandag 26 januari 2015 00:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf man En dan worden we in Nederland boos als ajacieden vermeer uitfluiten
Zag m staan en moest er nog aan denken dat jij dat vanmiddag postte jaquote:Op maandag 26 januari 2015 00:31 schreef DutchSL het volgende:
Parolo is 186cm![]()
Krijgt nog een IF ook.
Tevez is ook achterlijk duur geworden vanwege upverwachting, maar die up gaat er wss niet komenquote:
Hadden we het vanmiddag nog over ja. Defour pakte vervolgens nog rood ook (2e geel omdat hij een bal de dugout van Standard in knalde)quote:Op maandag 26 januari 2015 00:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf man En dan worden we in Nederland boos als ajacieden vermeer uitfluiten
Ja dat is idd het rare, dat hij toen constant op dezelfde prijs bleef maar nu met die SIF ineens als een malle omhoog gaat. Gaat nergens overquote:Op maandag 26 januari 2015 00:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, steeg totaal niet mee met de rest (in verhouding). En toen ineens BAM. Maar IF Pogba had dat ook. Die bewoog rondom TOTY echt heel weinig. 100k eronder, 100k erboven en dan had je het wel.
Ik had er vorig jaar tientallen van zijn silver IF, die maar niet wilde stijgenquote:Op maandag 26 januari 2015 00:32 schreef Zhano het volgende:
[..]
Reeeeeepost.
[..]
Zag m staan en moest er nog aan denken dat jij dat vanmiddag postte ja
De Rossi lijkt me wel echt 100x beter ondanks die paar cm. 1.85 is ook wel acceptabel lijkt mequote:Op maandag 26 januari 2015 00:29 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dit dus. De maximale lengte in de Serie A voor een CM/CDM is gewoon 1.86De Rossi is dus gewoon te klein. Ga denk ik de Stroot een paar potjes proberen.
Tjah ik kan me wel voorstellen dat je een beetje in de war raakt van zo'n spandoekquote:Op maandag 26 januari 2015 00:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hadden we het vanmiddag nog over ja. Defour pakte vervolgens nog rood ook (2e geel omdat hij een bal de dugout van Standard in knalde)
ah, over (hopelijk) twee weken mag ik hier eindelijk meepratenquote:Op maandag 26 januari 2015 00:31 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Eerst maar eens zijn master halen voordat hij hier mee mag praten
sukkelquote:Op maandag 26 januari 2015 00:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tjah ik kan me wel voorstellen dat je een beetje in de war raakt van zo'n spandoek
Van wie is dat hoofd dan? Ik snap het spandoek niet zoquote:Op maandag 26 januari 2015 00:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tjah ik kan me wel voorstellen dat je een beetje in de war raakt van zo'n spandoek
van die spelerquote:Op maandag 26 januari 2015 00:36 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Van wie is dat hoofd dan? Ik snap het spandoek niet zo
Als Messi dat doet is dat blijkbaar gewoon toegestaan:quote:
Defour. Speelde vroegah bij de rivaal Standard en nu bij anderlechtquote:Op maandag 26 januari 2015 00:36 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 januari 2015 00:36 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Dufour zelf dusquote:
quote:Op maandag 26 januari 2015 00:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Defour. Speelde vroegah bij de rivaal Standard en nu bij anderlecht
Sowieso smakeloos, vooral in deze tijd. Ik zag het spandoek vanmiddag ook hier verschijnen, maar dusdanig snel naar gekeken dat het hoofd me niet eens opvielquote:
quote:Schaf betaal-tv voor het voetbal af
Opinie Een verbod op betaal-tv laat meer mensen van voetbal genieten en maakt voetbalcompetitie eerlijker.
Tsjalle van der Burg, auteur van Football Business en econoom aan de Universiteit Twente. 23 januari 2015, 02:00
Eind jaren negentig vroeg de EU alle lidstaten een lijst op te stellen met beelden die op het open net moesten blijven. PvdA-staatssecretaris Van der Ploeg heeft voor Nederland toen een bijzonder lange lijst gemaakt, die nog steeds geldig is. Hierop staan onder meer de Elfstedentocht en het Prinsengrachtconcert. En ook veel voetbalbeelden, zoals de samenvattingen van de eredivisie en de live uitzendingen van Europese wedstrijden van Nederlandse clubs. Dat komende zondag om zeven uur weer drie miljoen mensen gratis naar Studio Sport zullen kijken is te danken aan deze lijst, en dus ook aan de PvdA.
De livebeelden van onze klassiekers staan niet op de lijst. Voor deze en sommige andere beelden moet men tegenwoordig wel betalen; een abonnement op FOX Sports kost meer dan 1 procent van het minimumloon. In andere landen zit al meer voetbal achter de decoder, en betaalt men ook meer. Dit komt doordat deze landen hun lijst met gratis uit te zenden beelden kort hebben gehouden.
Nederlandse clubs kunnen dus minder aan betaal-tv verdienen dan buitenlandse clubs. Daardoor hebben ze minder geld om spelers te kopen. Dat is een belangrijke reden voor hun sterk verslechterde resultaten in Europa. De recente vernedering van Ajax in Barcelona is dus deels de schuld van de PvdA.
Verantwoordelijkheid
Een verbod op betaal-tv voor voetbal verhoogt de welvaart
Die partij moet dan ook haar verantwoordelijkheid nemen. Men zou, samen met andere partijen, moeten proberen de EU te laten bepalen dat alle belangrijke voetbalbeelden in alle landen op het open net moeten worden vertoond. Barcelona en Chelsea gaan dan minder verdienen en krijgen dus wat zwakkere teams, zodat Ajax iets vaker wint. (Om Ajax echt Europees kampioen te maken moet nog meer gebeuren, maar dat is een ander verhaal.)
Maar willen de Engelsen niet graag altijd van Ajax winnen? Of vinden zij gratis tv toch ook belangrijk? Laten we eens kijken naar de Football Supporters Federation, een organisatie die 500.000 fans uit heel Engeland vertegenwoordigt. De federatie ageert momenteel tegen dure kaartjes en wil tevens meer spanning in de Engelse competitie - ook al wordt Chelsea hierdoor zwakker ten opzichte van Barcelona en Ajax. Kennelijk is minder betalen en meer spanning voor Engelse voetbalfans belangrijker dan altijd van Ajax winnen.
Als dus onze eigen PvdA gaat strijden voor een Europees verbod op betaal-tv - met dan natuurlijk de Europese toppers Timmermans en Dijsselbloem in de spits - zal de partij mogelijk ook veel Engelsen achter zich krijgen.
Herverdeling van welvaart
De reden dat de welvaart stijgt is eerder al gegeven: er gaan meer mensen kijken, en dus plezier beleven
Als econoom wil ik nog iets anders benadrukken, en dat staat los van wie wint of verliest: een verbod op betaal-tv voor voetbal verhoogt de welvaart. Dit heeft te maken met drie simpele feiten. Eén: topvoetbal wordt ook zonder betaal-tv (en desgewenst ook zonder belastinggeld) wel uitgezonden, omdat de reclameopbrengsten de productiekosten van de zenders ruimschoots overtreffen. Twee: hoe goedkoper de beelden, hoe meer mensen gaan kijken. Drie: de kosten van een televisiezender gaan niet omhoog als er een kijker bijkomt. Deze drie feiten impliceren het volgende: door een verbod op betaal-tv zullen meer mensen van voetbal genieten zonder dat er meer kosten zijn - zodat de welvaart hoger is.
Hiermee wordt niet ontkend dat het verbod de inkomsten van de zenders verlaagt, en via deze die van clubs en spelers. Maar die hebben tussen 1880 en 1990 al bewezen ook zonder decoders aantrekkelijk voetbal te kunnen leveren. Natuurlijk blijft het op zich jammer dat de inkomens van spelers, clubeigenaars en mediamagnaten dalen. Maar dit nadeel wordt gecompenseerd door het financiële voordeel voor de mensen die hoe dan ook voetbal kijken, dus ook als ze moeten betalen. Deze mensen sparen geld uit door het verbod op betaal-tv. Hier is dus sprake van een herverdeling van welvaart.
De reden dat de welvaart stijgt is eerder al gegeven: er gaan meer mensen kijken, en dus plezier beleven, zonder dat de productiekosten stijgen. Kortom, de koek wordt groter én gelijker verdeeld.
Er zijn dus genoeg redenen voor de PvdA om voor een Europees verbod op betaal-tv voor voetbal te strijden. Natuurlijk tast dit de positie van de mediamagnaten aan, met hun zenders en kranten en lobbyisten. Hun verdediging zal keihard zijn. De PvdA zal dus echt moeten vechten, voor de mensen en voor internationale solidariteit. Heeft de kwakkelende partij hiervoor wel de moed? Of wordt de tekst van You'll Never Walk Alone alleen nog maar door voetbalfans begrepen?
Nou nouquote:
wat?quote:
Oh, ik scoor eigenlijk nooit na zo'n fancy flick assist (op een rabona cross na) en heb hem ook nog nooit tegen gehad zo. Maar jij blijkbaar welquote:
Nou ja sorry.. blijkbaar ben ik qua skills enzo verwend als Heerenveen supporterquote:Op maandag 26 januari 2015 01:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oh, ik scoor eigenlijk nooit na zo'n fancy flick assist (op een rabona cross na) en heb hem ook nog nooit tegen gehad zo. Maar jij blijkbaar wel
Cuadrado is nou eenmaal geen Sam Larsson neequote:Op maandag 26 januari 2015 01:44 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nou ja sorry.. blijkbaar ben ik qua skills enzo verwend als Heerenveen supporter
En al helemaal geen Joeyquote:Op maandag 26 januari 2015 01:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Cuadrado is nou eenmaal geen Sam Larsson nee
I will see your post and raise you:quote:Op maandag 26 januari 2015 00:45 schreef Zhano het volgende:
Dit pareltje wil ik jullie niet onthouden:
[ afbeelding ]
okquote:Op maandag 26 januari 2015 05:04 schreef Doublepain het volgende:
Werd wakker verveelde me en keek naar pogba 1.8 miljoen
Gr gr DP
1.9 nuquote:Op maandag 26 januari 2015 05:04 schreef Doublepain het volgende:
Werd wakker verveelde me en keek naar pogba 1.8 miljoen
Gr gr DP
Mogguuhhhquote:
Yep, ik denk dat 2.2-2.5 zijn max gaat worden. Let's hope!quote:Op maandag 26 januari 2015 07:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
1.9 nuLaatste kans gisteravond gepakt dus
[..]
Mogguuhhh
Ik denk dat hij nog veel hoger gaat, mochten de UP's lang uitblijven. Dat hij nog in packs zit en zo'n populaire speler is, zorgt er imo voor dat hij zo doorstijgt naar 3 miljoen. Wat echt een achterlijke prijs isquote:Op maandag 26 januari 2015 07:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Yep, ik denk dat 2.2-2.5 zijn max gaat worden. Let's hope!
25K packs deed hem gisteren even dalen maar idd zou zomaar kunnen zijn. Als ie 3 mil gaat worden zou echt geniaal zijnquote:Op maandag 26 januari 2015 07:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik denk dat hij nog veel hoger gaat, mochten de UP's lang uitblijven. Dat hij nog in packs zit en zo'n populaire speler is, zorgt er imo voor dat hij zo doorstijgt naar 3 miljoen. Wat echt een achterlijke prijs is
Er zijn er maar weinig van he
Zegt ook weinig. Als het 5 10 minuten gesprekken zijn ben je ook zo weer klaar.quote:Op maandag 26 januari 2015 08:43 schreef Kiid het volgende:
Welkom op deze prachtige maandag morgen
Vandaag 5 gesprekken, maar werd wel weer tijd dat ik iets zou doen. Gr gr
Klopt, maar zijn doorgaans wel iets langer dan dat. Maar januari/februari is hier altijd wel rustigquote:Op maandag 26 januari 2015 08:46 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zegt ook weinig. Als het 5 10 minuten gesprekken zijn ben je ook zo weer klaar.
''Het is nu of nooit''quote:Op maandag 26 januari 2015 08:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Cambuur heeft een betere rechtsbuiten, je broer
Dat is meer omdat ze weten dat er een aantal weggaan na dit seizoenquote:
Dit is de kampioenswedstrijd!quote:Op maandag 26 januari 2015 08:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Cambuur heeft een betere rechtsbuiten, je broer
Ik vind deze situatie wel wat anders. Desalniettemin zijn we er nog niet, maar komende 5 speelronde hoop ik wel dat de voorsprong op Ajax nog wat vergroot wordt, zodat PSV-Ajax de kampioenswedstrijd kan wordenquote:
Hazard vond ik niet nissa.quote:Op maandag 26 januari 2015 08:58 schreef Kiid het volgende:
[ afbeelding ]
Mogelijk team voor Siffa Sneijder
Beste <insert name>,quote:Op maandag 26 januari 2015 09:13 schreef over_hedge het volgende:
Zo. Maar eens ff een klacht naar foxsports gestuurd. Dan zal ze leren!![]()
Ben eigenlijk gewoon benieuwd met wat voor kut antwoord ze gaan komen waarom de stream zo kut was zondag. Waarschijnlijk iets van ja het was drukker dan normaal.
Ik ga mijn team denk ik aanpassen naar een 41212 want 433 is niet mijn shizzle.quote:
Ik kreeg xoxo van Joostquote:Op maandag 26 januari 2015 09:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Beste <insert name>,
Sorry voor het ongemak maar door de drukte <blabla bla standaard verhaal>.
Wij willen je graag <1 wedstrijd / 1 maand> gratis aanbieden.
xxx Jan Joost
Dat krijgen alleen ajacieden dus is dit een bekentenis?quote:
Waarschijnlijkquote:Op maandag 26 januari 2015 09:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Beste <insert name>,
Sorry voor het ongemak maar door de drukte <blabla bla standaard verhaal>.
Wij willen je graag <1 wedstrijd / 1 maand> gratis aanbieden.
xxx Jan Joost
Een belg.quote:Op maandag 26 januari 2015 09:17 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu wat is dit?
Hij zei dat hij voor mij een uitzondering maakte omdat ik blaakte van het voetbalverstand.quote:Op maandag 26 januari 2015 09:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat krijgen alleen ajacieden dus is dit een bekentenis?
quote:FIFA-voorzitter Sepp Blatter heeft een sneer uitgedeeld aan de Europese voetbalbond (UEFA). Volgens hem moeten de Europeanen moed tonen en een uitdager in de verkiezing om het voorzitterschap naar voren schuiven óf stil zijn en de Zwitser respectvol behandelen.
Pfffquote:Overigens kondigde Blatter ook al aan wat hij gaat doen, als hij zijn troon bij FIFA wél moet afstaan. 'Dan ga ik radio maken. Ik heb dat altijd gezegd. Dat is een jongensdroom: een radioreporter zijn. En volgens mij ben ik er nog best goed in ook.'
Nee, je shirt uit trekken en meteen willen gaan vechten door iets wat op het veld gebeurde is echt heel intelligent.quote:Op maandag 26 januari 2015 09:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Rennen in je eigen stadion.
Als iemand 2 bidons naar mij gooit hoek ik hem ook neer. En lekker stoer Toornstra wegduwen en uitdagen het is gewoon een watje.quote:Op maandag 26 januari 2015 09:23 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee, je shirt uit trekken en meteen willen gaan vechten door iets wat op het veld gebeurde is echt heel intelligent.
Met of zonder shirt.quote:Op maandag 26 januari 2015 09:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Als iemand 2 bidons naar mij gooit hoek ik hem ook neer.
En dan heeft ie nog geluk ...quote:Op maandag 26 januari 2015 09:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Als iemand 2 bidons naar mij gooit hoek ik hem ook neer.
Dat niemand deze methode nog heeft gebruikt sinds FC Twentetwitter:RikElfrink twitterde op maandag 26-01-2015 om 09:24:04#PSV gaf dit seizoen 0 punten af aan ploegen uit het rechterrijtje. Dat is de methode waarmee FC Twente in 2010 kampioen werd. #ED reageer retweet
En ik maar denken dat de twente methode ruiz in de laatste 5 min laten scoren was.quote:Op maandag 26 januari 2015 09:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
Dat niemand deze methode nog heeft gebruikt sinds FC Twentetwitter:RikElfrink twitterde op maandag 26-01-2015 om 09:24:04#PSV gaf dit seizoen 0 punten af aan ploegen uit het rechterrijtje. Dat is de methode waarmee FC Twente in 2010 kampioen werd. #ED reageer retweet
quote:Op maandag 26 januari 2015 09:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Als iemand 2 bidons naar mij gooit hoek ik hem ook neer. En lekker stoer Toornstra wegduwen en uitdagen het is gewoon een watje.
Hoezo? Zou jij dat wel pikken dan en lekker bang naar de kleedkamer bibberen?quote:Op maandag 26 januari 2015 09:28 schreef FCsuarez het volgende:
[..]![]()
is it you litmanen?
tevens gister te lui om een pogba op te pikkennou kan ie me gestolen worden ook. pleuris vent.
Nee, maar de formulering kwam zo heerlijk litmanenstijl op me overquote:Op maandag 26 januari 2015 09:29 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hoezo? Zou jij dat wel pikken dan en lekker bang naar de kleedkamer bibberen?
quote:Op maandag 26 januari 2015 09:28 schreef FCsuarez het volgende:
[..]![]()
is it you litmanen?
tevens gister te lui om een pogba op te pikkennou kan ie me gestolen worden ook. pleuris vent.
kloptquote:
waarom zal dat?quote:Op maandag 26 januari 2015 09:32 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
kloptCosta had ik nodig voor in mijn team (waar ik waarschijnlijk deze week toch niet mee speel)
denk ach pogba kan ik van de week ook nog wel even oppikken. #foutgedachtdus
al zal hij vanmiddag nog wel aardig droppen.
Kan niet. Neuzenzone dit dat.quote:Op maandag 26 januari 2015 09:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Het ligt allemaal aan Clasie
Alleen om deze reden vind ik Kazim irritant. Iedereen die zijn gestuntel probeert goed te pratenquote:Op maandag 26 januari 2015 09:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Het ligt allemaal aan Clasie
Zondag altijd een drukke inkoop dag/nacht. meestal pieken spelers dan op maandag morgen, weinig mensen online.quote:
Ik vind Willem de slechtste analist als het op Feyenoord aankomt eigenlijkquote:Op maandag 26 januari 2015 09:34 schreef Kiid het volgende:
[..]
Alleen om deze reden vind ik Kazim irritant. Iedereen die zijn gestuntel probeert goed te praten
Gelukkig maar dat mijn mening vaak overeenkomt met Willem. Hij heeft er net zoveel verstand van als ik
Nee ik wilde even een nieuw bewijsstuk halen voor mijn stelling, dankjewel voor het aanbrengenquote:Op maandag 26 januari 2015 09:35 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Zondag altijd een drukke inkoop dag/nacht. meestal pieken spelers dan op maandag morgen, weinig mensen online.
zal de 1.4 wel niet meer halen maar richting 1.6 zie ik hem nog wel gaan.
al heb ik jou ergens zien posten. je moet nooit naar sjon luisteren.
Deed 'ie goed hé, was best knap om die bal nog te missen. Maar onze Kazim kan dat welquote:Op maandag 26 januari 2015 09:35 schreef over_hedge het volgende:
Ik vond het wel mooi hoe kazim even de bal van de doellijn van Ajax weg haalde.
Typisch..quote:Op maandag 26 januari 2015 09:35 schreef over_hedge het volgende:
Ik vond het wel mooi hoe kazim even de bal van de doellijn van Ajax weg haalde.
Ja. En onze spits zijn beste actie was ook al een bal van de doellijn halen.quote:Op maandag 26 januari 2015 09:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
Deed 'ie goed hé, was best knap om die bal nog te missen. Maar onze Kazim kan dat wel
Voor buitenstaanders kan ik dat best begrijpen ja, maar over Feyenoord zelf komt zijn mening wel vaak overheenquote:Op maandag 26 januari 2015 09:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vind Willem de slechtste analist als het op Feyenoord aankomt eigenlijkGaat echt nergens over, door die 7 feyenoordbrillen en vriendjeskontenlikkerij van hem komt er echt enkel stront uit als het over Feyenoord en concurrenten van Feyenoord gaat
Dat hij vanmiddag rond 5en goedkoper is dan de huidige 1.9M durf jij ook nog wel aan neem ik aan.quote:Op maandag 26 januari 2015 09:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee ik wilde even een nieuw bewijsstuk halen voor mijn stelling, dankjewel voor het aanbrengen
Dat had Vincent Bijlo ook al wel gezien ja.quote:Op maandag 26 januari 2015 09:38 schreef Kiid het volgende:
[..]
Voor buitenstaanders kan ik dat best begrijpen ja, maar over Feyenoord zelf komt zijn mening wel vaak overheen. Hij zei dat Feyenoord nooit verder komt met spelers als Immers en Kazim
Wie is dat?quote:Op maandag 26 januari 2015 09:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat had Vincent Bijlo ook al wel gezien ja.
Ik denk geen 1.6, en ik denk dat ie komende dagen echt heel hard omhoog gaatquote:Op maandag 26 januari 2015 09:38 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Dat hij vanmiddag rond 5en goedkoper is dan de huidige 1.9M durf jij ook nog wel aan neem ik aan.
Een blinde gozer waar iedereen grappen overmaakt. Vooral Renee vd Gijp vindt dat heel leuk!quote:
Een van jullie grootste fans. Blinde cabaretier. En dat je als blinde het spel van Feyenoord wel kan waarderen..tja..inkoppertje dit dat.quote:
We zullen zienquote:Op maandag 26 januari 2015 09:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik denk geen 1.6, en ik denk dat ie komende dagen echt heel hard omhoog gaat
Als hij Nelom daar in mee neemt slaat hij de spijker op zijn kop.quote:Op maandag 26 januari 2015 09:38 schreef Kiid het volgende:
[..]
Voor buitenstaanders kan ik dat best begrijpen ja, maar over Feyenoord zelf komt zijn mening wel vaak overheen. Hij zei dat Feyenoord nooit verder komt met spelers als Immers en Kazim
Tjah dat hebben we allemaal, anders hadden we hem woensdag of vrijdag al voor 1 miljoen opgehaaldquote:Op maandag 26 januari 2015 09:41 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
We zullen zienheb de 1.2 trein gemist op zaterdag en de 1.45 trein gister. Pogba is tot nu toe nog niet helemaal mijn speler
verkeerde zuinigheid misschien.
Nelom was aanvallend niet echt super, zijn voorzetten blijven dramatisch. Als je dan die Willems ziet qua voorzetten dan is dat echt een verschil nacht en dagquote:Op maandag 26 januari 2015 09:42 schreef vanpers het volgende:
[..]
Als hij Nelom daar in mee neemt slaat hij de spijker op zijn kop.
(al moet ik eerlijk zeggen dat ik de wedstrijd van gisteren door omstandigheden niet heb kunnen zien)
Was gelukkig alweer lang geleden dat ik een keertje niet kon kijken. Maar hoe speelde Nelom?
Nelom haalt normaal gesproken de bloed onder mijn nagels vandaan, nog erger dan bij Kazim en Immers.quote:Op maandag 26 januari 2015 09:43 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nelom was aanvallend niet echt super, zijn voorzetten blijven dramatisch. Als je dan die Willems ziet qua voorzetten dan is dat echt een verschil nacht en dag
Echt waar?quote:Op maandag 26 januari 2015 09:44 schreef vanpers het volgende:
[..]
Nelom haalt normaal gesproken de bloed onder mijn nagels vandaan, nog erger dan bij Kazim en Immers.
Rotterdam-West en Feyenoordquote:Op maandag 26 januari 2015 09:44 schreef Lastpost het volgende:
n eens een constructie doordrukken waarbij de club eerste keus krijgt over de talenten uit de jeugdopleiding van Rotterdam-West.
Gewoon zodra er een scout komt van PSV, Ajax etc. dat de club een seintje krijgt. Daar komen teveel goede jongens vandaan de laatste jaren, te erg dat ze dan buiten Rotterdam uitgroeien tot geweldige spelers.
Alleen dat nonchalante loopje al met die reet naar achter en constant z'n handen gebruiken bij het verdedigen en maar dekken vanaf een meter of 10.quote:Op maandag 26 januari 2015 09:44 schreef vanpers het volgende:
[..]
Nelom haalt normaal gesproken de bloed onder mijn nagels vandaan, nog erger dan bij Kazim en Immers.
Die geven eerder Ajax een seintjequote:Op maandag 26 januari 2015 09:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Rotterdam-West en Feyenoordgaat niet gebeuren denk ik
Dan moet je, je toch veel storen. Bijna alles wat hij doet gaat fout.quote:Op maandag 26 januari 2015 09:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Echt waar?
Ik stoor mij nooit zo aan een lb/rb eerlijk gezegd. Behalve als ze gruwelijk in de fout gaan
Jup het blijven de junkies van Spangen.quote:
Ligt gevoelig ja, maar Sparta ligt ook al een tijdje op de rug en moet nu verplicht talenten voor een appel en een ei laten gaan, als ze niet al gejat worden vóordat ze het eerste halen. Gewoon iets met een doorverkoop percentage regelen.quote:Op maandag 26 januari 2015 09:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Rotterdam-West en Feyenoordgaat niet gebeuren denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |