SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jezus wat gaat dat snel met die ziekte zeg.quote:Op zondag 25 januari 2015 22:02 schreef Tim86 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)n_tribute_match.html
Kippenvel
Mijn Chiellini verkoopt niet. Steeds undercuttersquote:Op zondag 25 januari 2015 22:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
Wel 100k verdiend tov oppertrader Dobbelpeen
Staat er nu een voor 1.4quote:Op zondag 25 januari 2015 22:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mijn Chiellini verkoopt niet. Steeds undercutters
Ja, ik ga zo maar zelf undercutten. Schiet niet op dit.quote:Op zondag 25 januari 2015 22:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Staat er nu een voor 1.4Maar meteen ook weg
Maar denk dat nu kopen het beste is
que?quote:
oh tuurlijkquote:
Al potje mee gedaan? Heb liever de nifquote:Op zondag 25 januari 2015 22:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Nou maar hopen dat er geen gekke dingen meer gebeuren, hij zal wel meer waard worden dan dit al is dit echt veel meer dan ik gedacht had
Hoeveel heb je nu dan?quote:Op zondag 25 januari 2015 22:15 schreef Tim86 het volgende:
En Chiellini weer 15k goedkoper dan net..pleur toch op
Als ik nog veel lager ga dan 550k ga ik het niet redden met Pogba nog zo
Nou de IF was facking goedquote:Op zondag 25 januari 2015 22:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Al potje mee gedaan? Heb liever de nif
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |