quote:
je bent een naar en vervelend dik zeurend kindquote:Op zondag 25 januari 2015 21:51 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Ik apricieeer de fijnere dingen in het leven
Al gedaan. Een paar maanden geleden er ook een topic over gemaakt. Ze hebben een leuke lossless test.quote:Op zondag 25 januari 2015 21:52 schreef Catch22- het volgende:
Neem dit en hou op met je gezeur
http://www.nu.nl/internet(...)in-cd-kwaliteit.html
Maar boehoe dat kost meer geld
Is dat een nier in je UI?quote:Op zondag 25 januari 2015 21:52 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Leuk als je over een drempel rijdt
Met de radio aan auto rijdenquote:Op zondag 25 januari 2015 21:52 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Leuk als je over een drempel rijdt
Dat is te veel werk. Ik betaal liever een bedrijf dat te doen.quote:Op zondag 25 januari 2015 21:54 schreef __Saviour__ het volgende:
Dan koop je fysieke albums en rip je ze in je eigen gewenste kwaliteit.
Joehoe. Weet je zelf wel wat het betekent?quote:Op zondag 25 januari 2015 21:53 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Al gedaan. Een paar maanden geleden er ook een topic over gemaakt. Ze hebben een leuke lossless test.
Alleen, de interface zuigt. En veel muziek hebben ze niet...
Ik zette vroeger films op mijn telefoon. Of Netflix. Maar dan moet ik de tomtom instructies volgen zonder het kaartje. En samen met niet op de weg letten zorgt dat voor te veel afleiding.quote:
Lossless? Dat er geen data verlies is. Lijkt me vrij logischquote:Op zondag 25 januari 2015 21:55 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Joehoe. Weet je zelf wel wat het betekent?
Per ongeluk verkocht?quote:Op zondag 25 januari 2015 21:53 schreef RoW_0 het volgende:
Ik ben er enkele maanden geleden achter gekomen dat ik maar één nier heb echt wtf.
Ik kijk gewoon op de borden + moet natuurlijk geen flitspaal over het hoofd zien in een vreemde omgevingquote:Op zondag 25 januari 2015 21:56 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Ik zette vroeger films op mijn telefoon. Of Netflix. Maar dan moet ik de tomtom instructies volgen zonder het kaartje. En samen met niet op de weg letten zorgt dat voor te veel afleiding.
Nou ik zet het voor de zekerheid maar ff neer. Het is datacompressie mensen.quote:Op zondag 25 januari 2015 21:57 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Lossless? Dat er geen data verlies is. Lijkt me vrij logisch
Ik durf niet meer te hard te rijden binnen Nederland.quote:Op zondag 25 januari 2015 21:58 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Ik kijk gewoon op de borden + moet natuurlijk geen flitspaal over het hoofd zien in een vreemde omgeving
Bullshit. Je kan geluid compressen door het in mp3 te zetten en data weg te halen. Je kan het in flac zetten en compressen zonder dat er data verloren gaat. Of in wav zetten en het niet comprimeren.quote:Op zondag 25 januari 2015 21:59 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nou ik zet het voor de zekerheid maar ff neer. Het is datacompressie mensen.
Datacompressie dus.![]()
Maar gaat u gerust verder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |