*jaloers is*quote:Op dinsdag 7 juli 2015 18:22 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Syrië ligt nogal ver weg van Istanbul. Ik zou eerder voorzichtig zijn bij het oversteken. Dat is nog het grootste gevaar voor een aanslag op je levenOf dat je te veel limonade drinkt
Het is heerlijk hier
![]()
[ afbeelding ]
Genoeg geldautomaten binnen en buiten de luchthaven...quote:Op zaterdag 11 juli 2015 17:38 schreef KaBuf het volgende:
Als ik land op Sabiha Gokcen, kan ik daar gelijk geld pinnen?
Of is het aan te raden dat vooraf in NL al te doen?
Mooi, bedanktquote:Op zaterdag 11 juli 2015 17:42 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Genoeg geldautomaten binnen en buiten de luchthaven...Gewoon daar geld opnemen.
Overmorgen toch? Zin in?quote:
Yes maandag 7:45 vlieg ik wegquote:Op zaterdag 11 juli 2015 23:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Overmorgen toch? Zin in?
Als je alleenreizende vrouwen tegenkomt, vraag dan even voor me of ze zich veilig voelen.
In Istanbul ben je veilig als vrouw alleen, hoor. Ik zou je alleen afraden na 23.00 uur alleen rond te lopen, net als in vele andere landen.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 23:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Overmorgen toch? Zin in?
Als je alleenreizende vrouwen tegenkomt, vraag dan even voor me of ze zich veilig voelen.
In drukke gebieden als Taksim is het geen probleem. Het is daar ruim na middernacht nog druk, evenals het ov.quote:Op zondag 12 juli 2015 11:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
In Istanbul ben je veilig als vrouw alleen, hoor. Ik zou je alleen afraden na 23.00 uur alleen rond te lopen, net als in vele andere landen.
Ik heb Taksim nooit meegemaakt na middernacht eigkquote:Op zondag 12 juli 2015 17:06 schreef ACT-F het volgende:
[..]
In drukke gebieden als Taksim is het geen probleem. Het is daar ruim na middernacht nog druk, evenals het ov.
Je moet je nooit laten lokken door mooie deals, vooral in de avond en middernacht geen louche nachtclubs binnenwandelen op advies van iemand op straat die je gratis drankjes belooft. Gewoon doorlopen en de gewone cafes en kroegen binnengaan.quote:Op zondag 12 juli 2015 17:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb Taksim nooit meegemaakt na middernacht eigkToeristische gebieden zijn veilig idd, hoewel ik dan toch aanraad om op te letten dat je niet teveel drinkt en zo. Maar goed, dat stel ik ook voor in Amsterdam.
Schandalig genoeg ben ik er maar één keer geweest voor de opening omdat een vriend en zijn professor de akoestiek hebben ingericht. Bedankt voor de tip. Ik zal die vriend helpen herinneren dat we 13 jaar na dato toch maar eens echt naar Babylon moetenquote:Op maandag 13 juli 2015 01:01 schreef Beathoven het volgende:
De meest bekende en de leukste tent is Babylon, daar komt nog weleens een internationale artiest ook.
De band bepaald voor het grootste deel of het wat is natuurlijkquote:Op maandag 13 juli 2015 01:50 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Schandalig genoeg ben ik er maar één keer geweest voor de opening omdat een vriend en zijn professor de akoestiek hebben ingericht. Bedankt voor de tip. Ik zal die vriend helpen herinneren dat we 13 jaar na dato toch maar eens echt naar Babylon moeten
Cafetjes zijn wel druk inderdaad maar Istiklal caddesi zelf is best verlaten na middernacht.quote:Op zondag 12 juli 2015 17:06 schreef ACT-F het volgende:
[..]
In drukke gebieden als Taksim is het geen probleem. Het is daar ruim na middernacht nog druk, evenals het ov.
Dat lijkt zo en dat komt omdat er niet zoveel op straatniveau zit.quote:Op maandag 13 juli 2015 02:27 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Cafetjes zijn wel druk inderdaad maar Istiklal caddesi zelf is best verlaten na middernacht.
Ik heb net een heerlijk boottochtje gemaaktquote:Op maandag 13 juli 2015 16:24 schreef ACT-F het volgende:
Heerlijk aan de waterpijp hierIk ga er een kopen voor thuis
Ik zou die gewoon als decoratief item gebruiken en 't bij één keer laten. De mix van kolen, koper en de smaakjes die ze hebben schijnt nogal giftig te zijn volgens Turks onderzoek. Ik heb 't ook wel gerookt maar goed is 't niet.quote:Op maandag 13 juli 2015 16:24 schreef ACT-F het volgende:
Heerlijk aan de waterpijp hierIk ga er een kopen voor thuis
In 't begin werd ik er wakker van maar na een tijdje hoor je 't niet meer.quote:Op maandag 13 juli 2015 21:35 schreef KaBuf het volgende:
Leuk al die oproepen voor gebed door elkaar heen horen
Niks gemerkt van onveilige situaties. Hooguit de zwaarbewapende paramilitairen bij overheidsgebouwen, maar misschien staan die er altijd wel.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 18:10 schreef MaJo het volgende:
Ik zag dat er eerder dit jaar aanslagen zijn geweest op politiebureaus en dat het ministerie van buitenlandse zaken adviseert om oplettendheid te betrachten. Misschien valt het relatief mee maar reden voor voorzichtigheid is er dus gewoon wel
Ah, die staat er weer. Hij stond er inderdaad al een ruime periode, maar toen ik er in 2013 was waren ze net klaar en was hij even weg. Jammer.quote:Op woensdag 15 juli 2015 14:08 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Net terug van 5 dagen Istanbul, leuke stad
Oproep voor het gebed was de eerste ochtend wel reden om wakker te schrikken, daarna sliepen we er gewoon doorheen.
Jammer trouwens dat in de Aya Sofia de helft van de binnenruimte ingenomen is door een flinke steiger, maar uit de Lonely Planet begrijp ik dat die er al ruim 10 jaar staat
Noodzakelijke beveiliging en oud, de marechaussee op schiphol liep er ook zo bij.quote:Niks gemerkt van onveilige situaties. Hooguit de zwaarbewapende paramilitairen bij overheidsgebouwen, maar misschien staan die er altijd wel.
Staat de steiger er weerquote:Op woensdag 15 juli 2015 14:08 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Net terug van 5 dagen Istanbul, leuke stad
Oproep voor het gebed was de eerste ochtend wel reden om wakker te schrikken, daarna sliepen we er gewoon doorheen.
Jammer trouwens dat in de Aya Sofia de helft van de binnenruimte ingenomen is door een flinke steiger, maar uit de Lonely Planet begrijp ik dat die er al ruim 10 jaar staat
[..]
Niks gemerkt van onveilige situaties. Hooguit de zwaarbewapende paramilitairen bij overheidsgebouwen, maar misschien staan die er altijd wel.
Ik zag toen ook pas een deel dat de sfeer van de oorspronkelijke kerk nog had. Goed te zien vanaf het balkon aan de deurzijde. Verder heeft de Aya Sofia een kat en een verborgen ruimte die pas sinds vorig jaar wordt verkend. De ingang zit ergens onder een tegel in de vloer.quote:Op woensdag 15 juli 2015 15:18 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Staat de steiger er weerZo een 8-10 jaar geleden toen ik er was stond de steiger er, volgens mij is de steiger vele jaren niet weggehaald. In 2013 nogmaals geweest en was de steiger weg
Dood ga je toch. YOLOquote:Op maandag 13 juli 2015 21:00 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik zou die gewoon als decoratief item gebruiken en 't bij één keer laten. De mix van kolen, koper en de smaakjes die ze hebben schijnt nogal giftig te zijn volgens Turks onderzoek. Ik heb 't ook wel gerookt maar goed is 't niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |