Ik zoek een leuk spel voor het besturen van een land (economie). Burgemeester zijn of een democratisch spel iets met politiek.. zoals Democracy 3, alleen dan meer in depth en met meer replayability..quote:Op zondag 25 januari 2015 21:00 schreef Typisch het volgende:
Heel kort:
Civ is een simpelere versie (turn-based) van EU4, Tropico is een townbuilder (nog simpeler) en ik snap niet wat de sims 3 in dit rijtje doet.
Tropico is dat wel, maar heel diepgaand is het niet.quote:Op zondag 25 januari 2015 21:06 schreef Sucuk het volgende:
[..]
Ik zoek een leuk spel voor het besturen van een land (economie). Burgemeester zijn of een democratisch spel iets met politiek.. zoals Democracy 3, alleen dan meer in depth en met meer replayability..
EUIV dan, de andere genoemde spellen zijn even diep als een plasje.quote:Op zondag 25 januari 2015 21:06 schreef Sucuk het volgende:
[..]
Ik zoek een leuk spel voor het besturen van een land (economie). Burgemeester zijn of een democratisch spel iets met politiek.. zoals Democracy 3, alleen dan meer in depth en met meer replayability..
Hmm verdere aanraders? Ik verveel me de pleuris en wil een spel kopen waar ik lekker veel tijd in kwijt kan.quote:Op zondag 25 januari 2015 21:10 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
EUIV dan, de andere genoemde spellen zijn even diep als een plasje.
Crusader Kings II is ook wel gaaf, en is misschien meer in lijn met wat jij zoekt. Je speelt dan niet zo zeer als een land (zoals in EUIV) maar als een dynastie.quote:Op zondag 25 januari 2015 21:11 schreef Sucuk het volgende:
[..]
Hmm verdere aanraders? Ik verveel me de pleuris en wil een spel kopen waar ik lekker veel tijd in kwijt kan.
https://www.g2a.com/
Heb er naar gekeken, vind er niet zoveel aan. Vind het een beetje té veel eu4.. Wil echt iets anders.. Zit al een paar dagen te staren op g2a.com, maar ik draai in cirkels..:quote:Op zondag 25 januari 2015 21:15 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
Crusader Kings II is ook wel gaaf, en is misschien meer in lijn met wat jij zoekt. Je speelt dan niet zo zeer als een land (zoals in EUIV) maar als een dynastie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |