SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uitgekotst in Den Haag. Walgelijk ventje.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:52 schreef Cavaliers het volgende:
Ik snap niet wat mensen in Chery zien.
Ik vind het maar een aparte gozer. Met zijn viesdikke kleine lichaam.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Uitgekotst in Den Haag. Walgelijk ventje.
Heel modaal voetballertje ook. Zo'n samenvattingsspeler die eens in de twintig wedstrijden uitblinkt en vervolgens roept half Nederland dat hij wel een stap hogerop kan.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Uitgekotst in Den Haag. Walgelijk ventje.
Ik moest lachen om Studio Voetbal na FC Twente v FC Groningen in was het November.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:53 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Heel modaal voetballertje ook. Zo'n samenvattingsspeler die eens in de twintig wedstrijden uitblinkt en vervolgens roept half Nederland dat hij wel een stap hogerop kan.
Dat roept hij vooral zelf ook.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:53 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Heel modaal voetballertje ook. Zo'n samenvattingsspeler die eens in de twintig wedstrijden uitblinkt en vervolgens roept half Nederland dat hij wel een stap hogerop kan.
Ja, die Pierre zag hem al lopen bij Ajax of PSV. Wat een gek.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik moest lachen om Studio Voetbal na FC Twente v FC Groningen in was het November.
Was het Pierre, ja? Ik dacht dat Burt of Mulder het zei.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:54 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ja, die Pierre zag hem al lopen bij Ajax of PSV. Wat een gek.
Sowieso Pierre.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:54 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ja, die Pierre zag hem al lopen bij Ajax of PSV. Wat een gek.
quote:Op zondag 25 januari 2015 15:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Was het Pierre, ja? Ik dacht dat Burt of Mulder het zei.
quote:"Ik denk dat hij de stap naar Ajax, Feyenoord of PSV wel kan zetten. Hij scoort en creëert kansen", merkte Pierre van Hooijdonk op. Daar was Bert van Marwijk het mee eens. "Ik vind ook dat zo'n jongen hogerop kan. We maken genoeg fouten door buitenlanders voor miljoenen te kopen, en dan klagen we als ze het niet waarmaken."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |