SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uitgekotst in Den Haag. Walgelijk ventje.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:52 schreef Cavaliers het volgende:
Ik snap niet wat mensen in Chery zien.
Ik vind het maar een aparte gozer. Met zijn viesdikke kleine lichaam.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Uitgekotst in Den Haag. Walgelijk ventje.
Heel modaal voetballertje ook. Zo'n samenvattingsspeler die eens in de twintig wedstrijden uitblinkt en vervolgens roept half Nederland dat hij wel een stap hogerop kan.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Uitgekotst in Den Haag. Walgelijk ventje.
Ik moest lachen om Studio Voetbal na FC Twente v FC Groningen in was het November.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:53 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Heel modaal voetballertje ook. Zo'n samenvattingsspeler die eens in de twintig wedstrijden uitblinkt en vervolgens roept half Nederland dat hij wel een stap hogerop kan.
Dat roept hij vooral zelf ook.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:53 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Heel modaal voetballertje ook. Zo'n samenvattingsspeler die eens in de twintig wedstrijden uitblinkt en vervolgens roept half Nederland dat hij wel een stap hogerop kan.
Ja, die Pierre zag hem al lopen bij Ajax of PSV. Wat een gek.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik moest lachen om Studio Voetbal na FC Twente v FC Groningen in was het November.
Was het Pierre, ja? Ik dacht dat Burt of Mulder het zei.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:54 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ja, die Pierre zag hem al lopen bij Ajax of PSV. Wat een gek.
Sowieso Pierre.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:54 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ja, die Pierre zag hem al lopen bij Ajax of PSV. Wat een gek.
quote:Op zondag 25 januari 2015 15:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Was het Pierre, ja? Ik dacht dat Burt of Mulder het zei.
quote:"Ik denk dat hij de stap naar Ajax, Feyenoord of PSV wel kan zetten. Hij scoort en creëert kansen", merkte Pierre van Hooijdonk op. Daar was Bert van Marwijk het mee eens. "Ik vind ook dat zo'n jongen hogerop kan. We maken genoeg fouten door buitenlanders voor miljoenen te kopen, en dan klagen we als ze het niet waarmaken."
Ciman in zijn laatste wedstrijd voor Standard. Hij transfereert naar Montreal FC omdat zijn dochter een of andere ziekte heeft en in Canada beter behandeld kan worden. Erg mooi.quote:
Allemaal bijzondere momenten in die wedstrijd, wel. Morgen maar eens Extra Time kijken.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:58 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ciman in zijn laatste wedstrijd voor Standard. Hij transfereert naar Montreal FC omdat zijn dochter een of andere ziekte heeft en in Canada beter behandeld kan worden. Erg mooi.
Nog meer what the fuck.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:59 schreef Cavaliers het volgende:
Defour kreeg overigens een tweede gele kaart omdat hij de bal buiten trapte zodat er verzorging binnen de lijnen kon komen.
Aha oke bedanktquote:Op zondag 25 januari 2015 15:59 schreef Cavaliers het volgende:
Defour kreeg overigens een tweede gele kaart omdat hij de bal buiten trapte zodat er verzorging binnen de lijnen kon komen.
Uhmwatquote:Op zondag 25 januari 2015 15:59 schreef Cavaliers het volgende:
quote:Op zondag 25 januari 2015 15:58 schreef GGMM het volgende:
Sinds Mexi ook naar Groningen - Utrecht kijkt gebeurt daar niks meer.
quote:Op zondag 25 januari 2015 15:59 schreef Cavaliers het volgende:
twitter:LimburgerSport twitterde op zondag 25-01-2015 om 15:59:23Er ontstaan rellen op de tribune.Roda-supporters zoeken de confrontatie bij het uitvak. reageer retweet
Kijk ik weer naar de verkeerde wedstrijd.quote:Op zondag 25 januari 2015 16:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:LimburgerSport twitterde op zondag 25-01-2015 om 15:59:23Er ontstaan rellen op de tribune.Roda-supporters zoeken de confrontatie bij het uitvak. reageer retweet
[ afbeelding ]
twitter:1Lsport twitterde op zondag 25-01-2015 om 16:05:04Vechtpartij op het veld. Turan trapt na #rodfor reageer retweet
Jij gaat kijken.quote:Op zondag 25 januari 2015 16:09 schreef GGMM het volgende:
Hierna nog GAE - ADO
Je moet er maar zin in hebben.
Die kun jij helemaal niet zien.quote:Op zondag 25 januari 2015 16:12 schreef Cavaliers het volgende:
Ik daarentegen bekijk met veel plezier de door Paul verwijderde reacties op de FP.
Ik kan meekijken via jouw scherm.quote:Op zondag 25 januari 2015 16:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die kun jij helemaal niet zien.
Ik wel.
quote:Op zondag 25 januari 2015 16:12 schreef Cavaliers het volgende:
Ik daarentegen bekijk met veel plezier de door Paul verwijderde reacties op de FP.
Het is helemaal geen werk.quote:
Ja.quote:Op zondag 25 januari 2015 16:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb jij ook een auto van de zaak?
Ja alleen kan ik hem niet besturenquote:Op zondag 25 januari 2015 16:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb jij ook een auto van de zaak?
Lijkt de Arena wel hi ha hoquote:Op zondag 25 januari 2015 16:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Na 89 minuten voetbal verlaten mensen al het stadion.
In jouw tijd misschien. Nu waait er een frisse wind.quote:Op zondag 25 januari 2015 16:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Raar. Dacht dat elke vorm van kritiek op Paul direct verwijderd werd.
Paxcon niet.quote:Op zondag 25 januari 2015 16:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Na 89 minuten voetbal verlaten mensen al het stadion.
Als er één derby gemaakt is is het die wel natuurlijk.quote:Op zondag 25 januari 2015 16:17 schreef Tchock het volgende:
Mensen die in de 90e minuut bij 0-0 stand het stadion verlaten in een derby zal ik nooit begrijpen.
Nou ja, mijn post geldt voor elke wedstrijd eigenlijk. En ook bij elke stand.quote:Op zondag 25 januari 2015 16:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als er één derby gemaakt is is het die wel natuurlijk.
Mwah, ik vind Groningen - Heerenveen een stuk gemaakterquote:Op zondag 25 januari 2015 16:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als er één derby gemaakt is is het die wel natuurlijk.
Mwa nee dat scheelt niks.quote:Op zondag 25 januari 2015 16:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, ik vind Groningen - Heerenveen een stuk gemaakter
Wat denk je zelf?quote:Op zondag 25 januari 2015 16:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hopelijk wordt dit een hele lange samenvatting en die van Ajax - Feyenoord heel kort.
Ik denk het want ik heb bij Ajax - Feyenoord geen hoogtepunten gezien behalve wat missers van Kazim.quote:
De klassieker is ondanks het niveau de meest interessante wedstrijd van het seizoen. Leer er mee leven.quote:Op zondag 25 januari 2015 16:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hopelijk wordt dit een hele lange samenvatting en die van Ajax - Feyenoord heel kort.
The Hague Dragonsquote:Op zondag 25 januari 2015 16:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Straks: DE wedstrijd van het weekend. DE topper!
Als Kramer maar (een paar keer) scoort.quote:Op zondag 25 januari 2015 16:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
GAE moet winnen vandaag, verdulleme.
Nee, ik ga mijn polsen doorsnijden.quote:Op zondag 25 januari 2015 16:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
De klassieker is ondanks het niveau de meest interessante wedstrijd van het seizoen. Leer er mee leven.
RIPquote:Op zondag 25 januari 2015 16:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, ik ga mijn polsen doorsnijden.
Nou vooruit dan maar.quote:Op zondag 25 januari 2015 16:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wel verticaal snijden dan he.quote:Op zondag 25 januari 2015 16:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als hij dat doet gaat hij dood.quote:Op zondag 25 januari 2015 16:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel verticaal snijden dan he.
Groetjens.
Had je dat niet wat eerder kunnen zeggenquote:Op zondag 25 januari 2015 16:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel verticaal snijden dan he.
Groetjens.
Ik denk niet dat mijn goede vriend Caland ooit een doodsverwensing naar mij zou doen, hij geeft gewoon een welgemeend advies.quote:
Dat denk ik ook.quote:Op zondag 25 januari 2015 16:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mijn goede vriend Caland ooit een doodsverwensing naar mij zou doen, hij geeft gewoon een welgemeend advies.
Ik ben nog van de generatie goed is goed en fout is fout.quote:Op zondag 25 januari 2015 16:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mijn goede vriend Caland ooit een doodsverwensing naar mij zou doen, hij geeft gewoon een welgemeend advies.
Niets mis mee!quote:Op zondag 25 januari 2015 16:26 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Voortaan Nasi eten in de pauze van een wedstrijd. Heerlijk toch
Hele verstandige uitspraak dit.quote:Op zondag 25 januari 2015 16:26 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Voortaan Nasi eten in de pauze van een wedstrijd. Heerlijk toch
Ajax had 1 kans.quote:Op zondag 25 januari 2015 16:28 schreef GGMM het volgende:
Beetje subjectief dat ze alleen de kansen van Feyenoord laten zien.
Moest lachen.quote:Op zondag 25 januari 2015 16:28 schreef GGMM het volgende:
Beetje subjectief dat ze alleen de kansen van Feyenoord laten zien.
Ja dat had beter gepast.quote:Op zondag 25 januari 2015 16:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
KL? Hagenezen hebben altijd het KK gevoel.
Geld, anders krijg je je boodschappen niet meequote:Op zondag 25 januari 2015 16:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jongens ik ga naar de AH, wat zal ik meebrengen?
Een zak cashewnoten.quote:Op zondag 25 januari 2015 16:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mario Been laat zijn supportershart spreken.quote:Op zondag 25 januari 2015 16:32 schreef Caland het volgende:
Gaat Mario Been nou serieus kritiek hebben op de tactische keuzes van Rutten.
Wat is dit man
Iets met inhoud.quote:Op zondag 25 januari 2015 16:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Die wedstrijd boeit echt niemand.quote:Op zondag 25 januari 2015 16:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Tsjonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge jonge.. wat een intense spanning. Nog 13 minuten voor Eagles-Ado
Haha serieus ik dacht dat ookquote:Op zondag 25 januari 2015 16:33 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een wijvenvingers heeft johannes eigenlijk.
Jodenkokenquote:Op zondag 25 januari 2015 16:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
fucking vage duimquote:Op zondag 25 januari 2015 16:33 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Echt raar man. Des te langer ik kijk des te vreemder ik het vind. Alsof z'n vingers niet buigzaam zijn ofzo :Squote:
Lijken wel de vingers van mijn zus.quote:Op zondag 25 januari 2015 16:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt raar man. Des te langer ik kijk des te vreemder ik het vind. Alsof z'n vingers niet buigzaam zijn ofzo :S
Pics van je zus.quote:Op zondag 25 januari 2015 16:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Lijken wel de vingers van mijn zus.
Pics van je zus.quote:Op zondag 25 januari 2015 16:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
pics van je zus.quote:Op zondag 25 januari 2015 16:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 januari 2015 16:36 schreef Caland het volgende:
Alsof het moeilijk is voor Ajacieden om 90 minuten lang geen geluid te maken
Kanjerstraal toch op man.
Mijn duim staat helemaal niet op de foto.quote:
Misschien ben ik wel een aantrekkelijke dame.quote:Op zondag 25 januari 2015 16:33 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
TR gemaakt.quote:Op zondag 25 januari 2015 16:36 schreef Caland het volgende:
haha heb die feyenoorders vandaag anders ook niet gehoordquote:Op zondag 25 januari 2015 16:36 schreef Caland het volgende:
Johannes_vermeer is eigenlijk J. Alba.quote:Op zondag 25 januari 2015 16:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn duim staat helemaal niet op de foto.
[..]
Misschien ben ik wel een aantrekkelijke dame.
Waar jij een filmdate mee hebt geweigerd.
Nee sorry dat geloof ik niet.quote:Op zondag 25 januari 2015 16:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien ben ik wel een aantrekkelijke dame.
Waar jij een filmdate mee hebt geweigerd.
Heerlijkquote:Op zondag 25 januari 2015 16:37 schreef Cavaliers het volgende:
Willem II thuis, eitje. Weer drie punten uitlopen.
Hij klinkt niet echt als een Groninger.quote:Op zondag 25 januari 2015 16:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee sorry dat geloof ik niet.
Anders heb je een zeerrrr mannelijke stem.
Die extra r's bij zeer heb ik toegevoegd om je accent belachelijk te maken
Jij was anders maar wat blij met mijn gedicht, dus ik vind het not dun dat je me nu belachelijk probeert te maken.quote:Op zondag 25 januari 2015 16:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee sorry dat geloof ik niet.
Anders heb je een zeerrrr mannelijke stem.
Die extra r's bij zeer heb ik toegevoegd om je accent belachelijk te maken
Graag gedaan. Dan ga ik nu met mijn hond wandelen.quote:Op zondag 25 januari 2015 16:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt. Ik vind dat mijn TR zo goed is afgehandeld
Je klinkt zelf niet echt als een Groninger.quote:Op zondag 25 januari 2015 16:38 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Hij klinkt niet echt als een Groninger.
Dat klopt.quote:Op zondag 25 januari 2015 16:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je klinkt zelf niet echt als een Groninger.
Dat is waar. Mijn excuses.quote:Op zondag 25 januari 2015 16:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij was anders maar wat blij met mijn gedicht, dus ik vind het not dun dat je me nu belachelijk probeert te maken.
TIKquote:
Ik een pizza.quote:Op zondag 25 januari 2015 16:41 schreef GGMM het volgende:
Ik ga vandaag broodjes knakworst als avondeten consumeren.
#datdoetmaarendatdoetmaar
vet varkenquote:Op zondag 25 januari 2015 16:41 schreef GGMM het volgende:
Ik ga vandaag broodjes knakworst als avondeten consumeren.
#datdoetmaarendatdoetmaar
luister je dat tijdens het maken van NASiquote:Op zondag 25 januari 2015 16:42 schreef Cavaliers het volgende:
Tijd voor een classic voordat GAE-ADO begint.
Haten op Koertgodquote:Op zondag 25 januari 2015 16:43 schreef Ajacied422 het volgende:
KOERT als commentator live is weerzinwekkend, eigenlijk.
Hou je bek, KL.quote:Op zondag 25 januari 2015 16:43 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV IS LANDSKAMPIOEN GEWORDENquote:Op zondag 25 januari 2015 16:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Foeke is een luie sneeuwschepper.quote:Op zondag 25 januari 2015 16:46 schreef Caland het volgende:
Hebben ze dat hele veld sneeuwvrij gemaakt konden ze niet even de restjes achter de lijnen weghalen. Wat een paupers zeg.
Leuk.quote:Op zondag 25 januari 2015 16:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Vorig jaar was dit de eerste thuiswedstrijd van GAE.
Oei.quote:
Vanmiddag had ik een verslag van meer regels.quote:Op zondag 25 januari 2015 16:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zijn verslagen bestaan dooorgaans uit 2 regels.
"nu moet ik mijn halve verslag aanpassen"
没有quote:Op zondag 25 januari 2015 16:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Wou je soms zeggen dat je het daarmee oneens was?
Geen wonder dat Caland zo'n fan is van die man.quote:Op zondag 25 januari 2015 16:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Jelle ten Rouwelaar heeft nu 20.070 minuten achter elkaar voor NAC gekeept.
Afgezien van dat het een verschrikkelijke voetballer is is dat wel heel erg knap. 223 wedstrijden achter elkaar dus ongeveer zes jaar elke wedstrijd in de goal staanquote:Op zondag 25 januari 2015 16:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Jelle ten Rouwelaar heeft nu 20.070 minuten achter elkaar voor NAC gekeept.
我希望你死于艾滋病quote:Op zondag 25 januari 2015 16:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen wonder dat Caland zo'n fan is van die man.
Ik wil dat je weet dat ik het niet negeer omdat ik het niet zou willen of kunnen vertalen, maar omdat het me gewoon geen fuck interesseert.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |