quote:Op zondag 25 januari 2015 16:06 schreef Stormqueen het volgende:
Klinkt goed kwak! Wat een activiteit!
Ik heb helemaal geen luie zondag, ben wassen aan het draaien, opruimen stofzuigen planten water geven bedden verschonen positiekleding naar zolder verbannen kolfspullen steriliseren en mijn baby bezig houden
Die probeert nu alle speeltjes aan de babygym tegelijk in haar mond te proppen en is heel boos dat dat niet lukt.
Ze duimt nu echt sinds een paar dagen.
Verder even een speciale shoutout naar Rady. Wat een achtbaan! Fijn dat je nu weer kan herstellen, en wat is je mini mooi! Hij lijkt op jeen nog gecondoleerd met je opa
+ 1quote:Op zondag 25 januari 2015 17:36 schreef Spees_Eend het volgende:
Aan een sunday met twee kleine kindjes is niks lazy in ieder geval. Zou soms best nog eens een keertje zo'n uitslaap-en-hele-dag-series-kijken-of-op-terras-zitten
Volgens mij pleite! Ik had een paar dagen terug nog een verdwaalde vlo op mn hand, maar die heb ik niet meer gezien en de kat heeft geen vlooienpoep meer op zich.quote:Op zondag 25 januari 2015 17:53 schreef Stormqueen het volgende:
Suus
Skittles, hoe is het eigenlijk met de vlooien?
Mwahhh, beetje wisselend. Althans, ze slaapt idd goed op het flesje KV wat ze krijgt rond 23u. Ze slaapt dan tot ergens tussen 2 en 4 voor haar volgende voeding. Alleen is ze de laatste dagen heel vroeg wakker, we zitten tussen 445 en 530 al beneden de laatste 4? dagen. Dan is haar neus zo verstopt dat ze niet meer kan slapen. Maar het is echt wel al een heel stuk beter dan waar we vandaan komen! En overdag gaat het slapen prima dus dat is heel fijn.quote:Op zondag 25 januari 2015 17:52 schreef Skittles het volgende:
Spees! Hoe gaat ie met jouw nachten? Nog steeds kv voor de nacht en slaapt ze daar nog steeds zo goed op?
Knappe vrolijke Suus
Wauw! *kippevel*quote:Op zondag 25 januari 2015 20:07 schreef Chanty het volgende:
Iemand deze al gezien![]()
Ik werd er gewoon emo van
Ow had/heeft dit ook heel erg. Toevallig vrijdag nog besproken met huisarts. Als de rode vlekken weer redelijk snel ook verdwenen was het niet zo erg.quote:Op zondag 25 januari 2015 19:16 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik kom even binnen vallen met een vraag aan de oudere baby moeders,
Als ik saar fruit heb gegeven krijgt ze vaak rode vlekken, ik dacht eerst vd appel maar nu ook na pure banaan... Is dit allergie of niet?
Ja ze verdwijnen wel weer redelijk snel, maar idd saar is pas bijna 6 mnd, maar goed ik ging toch al bellen want ze lijkt af en toe wat last vd oren te hebbenquote:Op zondag 25 januari 2015 20:47 schreef Loj het volgende:
[..]
Ow had/heeft dit ook heel erg. Toevallig vrijdag nog besproken met huisarts. Als de rode vlekken weer redelijk snel ook verdwenen was het niet zo erg.
Maar Saar is natuurlijk wel wat jonger
Kan nooit geen kwaadquote:Op zondag 25 januari 2015 20:51 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ja ze verdwijnen wel weer redelijk snel, maar idd saar is pas bijna 6 mnd, maar goed ik ging toch al bellen want ze lijkt af en toe wat last vd oren te hebben
Dat bedacht ik mij idd, dat ik er een foto had moeten maken... bedenk mij dat altijd achterafquote:Op zondag 25 januari 2015 20:58 schreef Loj het volgende:
[..]
Kan nooit geen kwaad
Trouwens een tip: maak er een paar foto's van. Mijn ervaring is dat er geen vlek te bekennen is als ik bij de huisarts ben
voor de meisjesmama's (en jongens ook een beetje) ik heb net met pijn in m'n hart een super tof jasje uit Nepal in V&A gezet. Daar gekocht toen ik net zwanger was van Ow, maar nooit gedragen.
Rode vlekken heeft V van mayonaise.. Beetje overgevoelig. Allergie gaat wat verder.quote:Op zondag 25 januari 2015 21:12 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Dat bedacht ik mij idd, dat ik er een foto had moeten maken... bedenk mij dat altijd achteraf
Zijn er trouwens nog mama's met ervaring met oorpijn/oorontsteking bij baby's
Nou dat ga ik morgen dus weer even testen, die peer dan...quote:Op zondag 25 januari 2015 21:18 schreef danic het volgende:
Ik lees het toevallig GM. Appel is zeker iets waar ze op kunnen reageren. Rode vlekjes zijn dan ook niet raar. Banaan volgens mij ook wel, maar van appel weet ik het zeker, van banaan niet.
Heeft ze het alleen bij die twee?
Of ook bij peer bijvoorbeeld?
Volgens mij kan je er niet zo heel veel mee. Ze is nog te klein voor een allergietest en vaak groeien ze hier wel overheen.
Dus misschien even een tijdje geen appel geven en volgende maand eens kijken hoe het dan is.
*rent weer weg*
quote:Op zondag 25 januari 2015 21:22 schreef AwayTL het volgende:
Dyre, veel oorsmeer is wel normaal. Loopoor heet dat. Je maakt toch niet schoon in het oor he? Alleen de stukjes die er echt uit zijn mag je weghalen.
Thanksquote:Op zondag 25 januari 2015 21:17 schreef Dyre het volgende:
... (ik maak niet in het oor zelf schoon, echt alleen wat erbuiten loopt)
Check! Hier ook enorme smeerkaasorenquote:Op zondag 25 januari 2015 21:17 schreef Dyre het volgende:
*haakt weer aan![]()
Geen ervaring mee GM, maar nu we het toch over oren hebben: ik moet L's oren echt best vaak schoonmaken. Ongelofelijk hoeveel smeer dat kind maakt. Is dat normaal?Bijna iedere dag zit er wel een klodder in (ik maak niet in het oor zelf schoon, echt alleen wat erbuiten loopt
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |