SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En Studio 100quote:Op zondag 25 januari 2015 14:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik niet wil weten. Het enige interessante uit België is bier.
FELICITEER HIER FC NERDS MET HET KAMPIOENSCHAPquote:Op zondag 25 januari 2015 14:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
FC NERDS OLÉ OLÉ
Die konden ballen zeg, oh oh oh
Erwin van de Looi is een slechte trainerquote:Op zondag 25 januari 2015 14:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Van Nieff staat altijd verkeerd opgesteld.
Van Nieff had bij Dordt moeten blijven.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Van Nieff staat altijd verkeerd opgesteld.
Hij stelt Mahi weer niet op. Walgelijk.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Erwin van de Looi is een slechte trainer
Wat leuk.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Groningen speelt in 7 dagen drie duels.
Hopelijk verliezen ze die alle drie.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Groningen speelt in 7 dagen drie duels.
Nou nou nou.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:48 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hopelijk verliezen ze die alle drie.
Tegen GAE zou dat jottem zijn.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:48 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hopelijk verliezen ze die alle drie.
Groningen gaat Groningen verslaan?quote:Op zondag 25 januari 2015 14:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Woensdag gaan ze Groningen verslaan.
Ik kan dit niet goed zien.quote:
quote:Op zondag 25 januari 2015 14:50 schreef Houtenbeen het volgende:
Willem II moet NAC gewoon even oprollen met een nulletje of 5
quote:Op zondag 25 januari 2015 14:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De echte wedstrijd van dit weekend begint natuurlijk om 16.45 guys!
quote:Op zondag 25 januari 2015 14:29 schreef Tchock het volgende:
De laatste keer dat ADO won in Deventer was de Guillotine nog in gebruik in Frankrijk.
Het is geen grap. ADO won in Deventer in 1972 en executie per guillotine werd afgeschaft in 1981, met de laatste daadwerkelijke onthoofding in 1977.quote:
Anno 2015 is onthoofding weer helemaal in. Tijd om geschiedenis te schrijvenquote:Op zondag 25 januari 2015 14:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is geen grap. ADO won in Deventer in 1972 en executie per guillotine werd afgeschaft in 1981, met de laatste daadwerkelijke onthoofding in 1977.
quote:Op zondag 25 januari 2015 14:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is geen grap. ADO won in Deventer in 1972 en executie per guillotine werd afgeschaft in 1981, met de laatste daadwerkelijke onthoofding in 1977.
Ik heb ook net gepoept. Een zeer ongebruikelijke tijd voor mijn doen. Mijn hele bioritme is naar de klote. Overigens heb ik wel weer genoeg schijtlint in huis.quote:
Ik moet de laatste tijd echt steeds vaker poepen, soms wel 2 keer per dag wat voor mij echt zéér ongebruikelijk is, aangezien ik normaliter gemiddeld één keer per 2 dagen poep. Weet niet hoe dit komt.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb ook net gepoept. Een zeer ongebruikelijke tijd voor mijn doen. Mijn hele bioritme is naar de klote. Overigens heb ik wel weer genoeg schijtlint in huis.
Open een topic in LIF.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik moet de laatste tijd echt steeds vaker poepen, soms wel 2 keer per dag wat voor mij echt zéér ongebruikelijk is, aangezien ik normaliter gemiddeld één keer per 2 dagen poep. Weet niet hoe dit komt.
Jeetje, heb je een lintworm?quote:Op zondag 25 januari 2015 14:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik moet de laatste tijd echt steeds vaker poepen, soms wel 2 keer per dag wat voor mij echt zéér ongebruikelijk is, aangezien ik normaliter gemiddeld één keer per 2 dagen poep. Weet niet hoe dit komt.
Misschien omdat je zoveel poep post!quote:Op zondag 25 januari 2015 14:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
GGMM ís een grote lintworm.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jeetje, heb je een lintworm?
Dat moet er bij de geboorte zijn ingeslopen.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jeetje, heb je een lintworm?
Abonnementen uitlokkenquote:Op zondag 25 januari 2015 15:00 schreef Parafernalia het volgende:
Nac - W2 kost 11.95 via Fox Sports.
11.95
Slaat nergens op. Zelfs voor de PL betaal je niet eens dergelijke prijzen.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:00 schreef Parafernalia het volgende:
11.95
Idioot ja.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:00 schreef Parafernalia het volgende:
11.95
Té debiel voor woorden, en het raar vinden dat veel mensen streamen.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:00 schreef Parafernalia het volgende:
11.95
Dan betaal je het toch nietquote:Op zondag 25 januari 2015 15:00 schreef Parafernalia het volgende:
11.95
De PL kun je vaak niet eens op tv zien jongenquote:Op zondag 25 januari 2015 15:01 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Slaat nergens op. Zelfs voor de PL betaal je niet eens dergelijke prijzen.
Dat is duurder dan in het stadion aanwezig zijn als je jonger bent dan 20 of ouder dan 65.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:00 schreef Parafernalia het volgende:
11.95
echte fans kijken live jweet.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is duurder dan in het stadion aanwezig zijn als je jonger bent dan 20 of ouder dan 65.
Paxcon en ik niet.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Cavaliers en ik vinden het leuk dat het 1-1 staat.
Stijn, Paxcon en ik vinden GGMM_de_echte een act.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:04 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wat jij en Paxcon er van vinden, vinden Stijn en ik niet zo rullevant.
7. Heerenveenquote:Op zondag 25 januari 2015 15:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Zelfs al wint Groningen, dan staat Cambuur nog boven de andere clubs uit het Noorden.
uhquote:Op zondag 25 januari 2015 15:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Zelfs al wint Groningen, dan staat Cambuur nog boven de andere clubs uit het Noorden.
Als je Mimoun Mahi niet opstelt, verdien je ook geen punten.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:06 schreef Cavaliers het volgende:
Groningen blinkt uit in het spelen van anti voetbal.
Ajax school hequote:Op zondag 25 januari 2015 15:07 schreef Cavaliers het volgende:
Ik vind het fascinerend dat Dijks het lichaam heeft van een MMA-vechter, maar duels ingaat als een wijf.
quote:
quote:
quote:
Goed verhaal man! 50 tinten grijs is er niets bijquote:
Nee.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:08 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Die zit in het buitenland, wist je dat?
Het is dan ook niet voor niets een harde bikkel uit de ajax jeugdquote:Op zondag 25 januari 2015 15:07 schreef Cavaliers het volgende:
Ik vind het fascinerend dat Dijks het lichaam heeft van een MMA-vechter, maar duels ingaat als een wijf.
8:00quote:Op zondag 25 januari 2015 15:06 schreef Cavaliers het volgende:
Groningen blinkt uit in het spelen van anti voetbal.
Ik heb nog een beetje hoop dat Rens een act is.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:08 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Op Mallorca?quote:Op zondag 25 januari 2015 15:08 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Antoniaquote:Op zondag 25 januari 2015 15:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
8:00
Barcelona doet dat niet beter.
Behalve Antonia.
Ik wilde het doen, maar ik kon m'n vlekpen niet vinden. (johannes weet welke pen ik bedoel)quote:Op zondag 25 januari 2015 15:09 schreef Pascalus het volgende:
Jammer dat er niemand op mijn onzinnige plaatje reageert met een nog onzinnigere tekst op een briefje.
Dit was een ietwat aangepaste VI scene, waarin Johan vertelde dat Hans op Mallorca zit. Jammer dat je niet dit wist te herkennen. Erg teleurstellend.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee.
Om heel eerlijk te zijn, zijn er wel eens dagen dat ik me niet met het leven van Rens bezighoud.
Ik ben al halverwege het vertalen van je kaartjequote:Op zondag 25 januari 2015 15:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wilde het doen, maar ik kon m'n vlekpen niet vinden. (johannes weet welke pen ik bedoel)
Als ik naar de youtube comments van Superbeelden kijk dan ben ik er zeker van dat Rens geen act is.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb nog een beetje hoop dat Rens een act is.
Dan kijk je toch nietquote:Op zondag 25 januari 2015 15:10 schreef JenHermes het volgende:
Het niveau van de EredivisieEigenlijk zouden alle supportersverenigingen van de betaald voetbalorganisaties de handen in één moeten slaan en de Eredivisie gewoon boycotten. Man man man, gisteren was het niveau al uiterst bedroevend, vanmiddag deden Ajax en Feyenoord er nog een schepje bovenop. Kunst en vliegwerkvoetbal is dit, de lamme tegen de blinde. Iedereen kan van elkaar winnen, iedereen kan topscoorder in de Eredivisie worden en waarom doet elke Eredivisie analyticus of commentator alsof het allemaal zo goed, mooi en bijzonder is.
quote:Op zondag 25 januari 2015 15:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben al halverwege het vertalen van je kaartje
Bedankt Hans.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:10 schreef JenHermes het volgende:
Het niveau van de EredivisieEigenlijk zouden alle supportersverenigingen van de betaald voetbalorganisaties de handen in één moeten slaan en de Eredivisie gewoon boycotten. Man man man, gisteren was het niveau al uiterst bedroevend, vanmiddag deden Ajax en Feyenoord er nog een schepje bovenop. Kunst en vliegwerkvoetbal is dit, de lamme tegen de blinde. Iedereen kan van elkaar winnen, iedereen kan topscoorder in de Eredivisie worden en waarom doet elke Eredivisie analyticus of commentator alsof het allemaal zo goed, mooi en bijzonder is.
Niet gelezen.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:10 schreef JenHermes het volgende:
Hoi JanHerpes.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:10 schreef JenHermes het volgende:
China of Rotterdam, die jongen moet keuzes maken.quote:
Scheelt wel een paar supportershomes ja..quote:Op zondag 25 januari 2015 15:10 schreef JenHermes het volgende:
Jij hebt GGMM nu een glimlach bezorgd op een donkere dag als vandaag. Wat een postquote:Op zondag 25 januari 2015 15:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben al halverwege het vertalen van je kaartje
hahaquote:Op zondag 25 januari 2015 15:10 schreef JenHermes het volgende:
Dit gejank elke keer, man man man. Kijk je wel eens buitenlands voetbal? Heb je wel eens een wedstrijd gezien in, ik noem maar wat, de Belgische of Schotse competitie?quote:Op zondag 25 januari 2015 15:10 schreef JenHermes het volgende:
ok.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:10 schreef JenHermes het volgende:
Ik geef het je op een briefje dat hij beter is.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
China of Rotterdam, die jongen moet keuzes maken.
Maar hij kan onmogelijk slechter zijn dan Kazim Kazim.
Dordrecht pakt een punt, de commentator denkt dat de supporters uit dolle vreugde het veld op komen stormen na het laatste fluitsignaal alsof men de Europa cup 1 heeft gewonnen terwijl het gaat om een paar schaamteloze rotpunten waar helemaal niemand van wakker ligtquote:
Volgens hafcfan was het een kwestie van tijd voordat Roda over NEC heen zou gaan.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nec wordt kampioen van de JUUP
Doe dan.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik geef het je op een briefje dat hij beter is.
Tja, het is kut. Ik wil geen abo op Fox, daarvoor kijk ik te weinig. Gewoon af en toe een wedstrijdje kijken...dat moet toch gewoon kunnenquote:Op zondag 25 januari 2015 15:02 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Té debiel voor woorden, en het raar vinden dat veel mensen streamen.
11.95, voor paar euro meer zit je in het stadion en heb je dus veel meer sfeer.
Hou je het nog bij met al dat papier?quote:Op zondag 25 januari 2015 15:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik deed het graag voor GGMM.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Jij hebt GGMM nu een glimlach bezorgd op een donkere dag als vandaag. Wat een post
We wachten.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Daarvoor heb je illegale streams en anders niet zeurenquote:Op zondag 25 januari 2015 15:13 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Tja, het is kut. Ik wil geen abo op Fox, daarvoor kijk ik te weinig. Gewoon af en toe een wedstrijdje kijken...dat moet toch gewoon kunnen
Leuke tijden waren het toen ik nog in Sittard kwam. Horen, samen met Sparta, gewoon in de eredivisie ivm nostalgie enzo,quote:
Die gaat ten onder aan de successen van Heracles dit seizoen. Stress doet gekke dingen met een mens.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:13 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Volgens hafcfan was het een kwestie van tijd voordat Roda over NEC heen zou gaan.
Graag, het liefst met de volgende afbeelding op de achtergrond.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat zou wel legendarisch zijn.quote:
quote:Op zondag 25 januari 2015 15:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Europa league op woudenstein
quote:Op zondag 25 januari 2015 15:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Europa league op woudenstein
quote:Op zondag 25 januari 2015 15:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Steek je hand op als je GAE-ADO gaat kijken
Moet jij geen curling kijken?quote:Op zondag 25 januari 2015 15:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Steek je hand op als je GAE-ADO gaat kijken
quote:Op zondag 25 januari 2015 15:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Graag, het liefst met de volgende afbeelding op de achtergrond.
[ afbeelding ]
quote:
meen je deze grap serieusquote:Op zondag 25 januari 2015 15:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Bij Nac staan 10 spelers op het veld die allemaal de tour de france hebben gewonnen. Wat een helden
Vraag me af hoeveel zich straks bestolen voelen als we zouden verliezen.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:19 schreef RingBewoner het volgende:
Die eerste helft van Groningen - Utrecht was best wel een beetje armoedig.
Dit geloof ik niet.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:30 schreef GGMM het volgende:
Davy zei altijd dat Ritzmaier bij Manchester of Barca terecht zou komen.
Jammer dat je weer iets uit je duim zuigt om het te verdedigen.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:30 schreef GGMM het volgende:
Davy zei altijd dat Ritzmaier bij Manchester of Barca terecht zou komen.
Joh.quote:
twitter:thijsslegers twitterde op zondag 25-01-2015 om 14:21:07#ajafey 0-0. Twee punten te weinig voor Feyenoord, dat de baas was in de Arena. In Eindhoven kan de platte kar uit de schuur gehaald worden. reageer retweet
quote:Op zondag 25 januari 2015 15:32 schreef Pascalus het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op zondag 25-01-2015 om 14:21:07#ajafey 0-0. Twee punten te weinig voor Feyenoord, dat de baas was in de Arena. In Eindhoven kan de platte kar uit de schuur gehaald worden. reageer retweet
Wat een open deuren.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:33 schreef Cavaliers het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)tervoetbal-PSV.dhtml
Wat een genottelijk artikel.
Met onderbouwing (quote:Op zondag 25 januari 2015 15:32 schreef Pascalus het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op zondag 25-01-2015 om 14:30:07Ter verduidelijking: opmerking gebaseerd op onmacht Ajax en de grootte van het gat met Feyenoord. Ajax gaat nog veel meer punten verspelen. reageer retweet
gohquote:''Wij moeten gewoon in Eindhoven winnen. Als zij dan nog punten laten liggen en wij alles winnen, worden wij kampioen'', verzekerde Moisander aan FOX Sports
Welke principes?quote:Op zondag 25 januari 2015 15:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een open deuren.
Heel Nederland walgt van dat voetbal. Veel PSVers zouden dit ook doen als ze niet zo wanhopig waren voor het kampioenschap, maar als je zo lang geen kampioen bent geworden dan ben je snel bereid je principes overboord te gooien. Begrijpelijk.
Welke principes heeft PSV m.b.t het voetbalsysteem?quote:Op zondag 25 januari 2015 15:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een open deuren.
Heel Nederland walgt van dat voetbal. Veel PSVers zouden dit ook doen als ze niet zo wanhopig waren voor het kampioenschap, maar als je zo lang geen kampioen bent geworden dan ben je snel bereid je principes overboord te gooien. Begrijpelijk.
Ja goed punt.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Welke principes heeft PSV m.b.t het voetbalsysteem?
Waarheid.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:35 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Met onderbouwing ()
twitter:thijsslegers twitterde op zondag 25-01-2015 om 14:30:07Ter verduidelijking: opmerking gebaseerd op onmacht Ajax en de grootte van het gat met Feyenoord. Ajax gaat nog veel meer punten verspelen. reageer retweet
Pertinent onwaar. Als PSV 1x gelijkspeelt en Ajax al zn wedstrijden wint is PSV op 1 punt kampioen.quote:
Als ik me ongelijk toegeef mag ik niks meer zeggen??quote:
Eens. Ik zou ervoor tekenen om zo kampioen te worden. Mooi voetbal is mooi meegenomen, maar ik wil vooral resultaat zien.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:37 schreef Tchock het volgende:
Het is pure afgunst dat zo veel mensen haten op het spelsysteem van PSV. Met een fatsoenlijke verdediging word je niet zo makkelijk weggecounterd, maar als PSV wint van club x is dat toch vooral de schuld van het spelsysteem en nooit van de verdedigers.
Ja net zoals jij net met Hoesen deed.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan is het fijn als er toch mensen zijn die wél hun ongelijk durven toe te geven.
Duh, voor jou is het al 13 jaar geleden.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:39 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Eens. Ik zou ervoor tekenen om zo kampioen te worden.
En jij met Ritmaier.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja net zoals jij net met Hoesen deed.
Oh wacht.
Volgens mij werd Ajax kampioen in 2002.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Duh, voor jou is het al 13 jaar geleden.
Plus dat Ajax ook niet om aan te zien is, trouwens, en Feyenoord zo veel kansen mist dat je je haar wil uittrekken. Dan kijk ik van die drie toch het liefst naar PSV.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:39 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Eens. Ik zou ervoor tekenen om zo kampioen te worden. Mooi voetbal is mooi meegenomen, maar ik wil vooral resultaat zien.
Oh ja, het is nóg langer.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens mij werd Ajax kampioen in 2002.
Ja ik heb idd gezegd dat hij naar United gaatquote:Op zondag 25 januari 2015 15:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
En jij met Ritmaier.
Want dat sloeg echt helemaal nergens op wat je zei.
Dan denk ik dat ik gelijk heb.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zijn wel meer mensen die zich dat herinneren
quote:Op zondag 25 januari 2015 15:41 schreef Cavaliers het volgende:
http://foxsports.nl/video(...)elde-baby-games.html
Hahaha.
Oke bedankt man.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Utrecht is duidelijk vermoeid van die europese topwedstrijd van afgelopen woensdag tegen Dortmund
Lekker interview dit. Die met Clasie ging ook al zo soepel.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:41 schreef Cavaliers het volgende:
Hahaha.
180.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ayoub doet een Smith, met zijn hartje
quote:Op zondag 25 januari 2015 15:41 schreef Cavaliers het volgende:
Hahaha.
Alleen wij 2 gaan deze wedstrijd kijkenquote:Op zondag 25 januari 2015 15:43 schreef Ajacied422 het volgende:
GAE
Van der Hart; Amevor, Vriends, Van der Linden, Schenk; Overgoor, Duits, Lambooij; Verhoek, Kolder, Turuc
ADO
Hansen; Zuiverloon, Wormgoor, Derijck, Meijers; Malone, Bakker, Alberg, Jansen; Van Duinen, Kramer
Ik ook, ik kijk ook altijd allesquote:Op zondag 25 januari 2015 15:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Alleen wij 2 gaan deze wedstrijd kijken
Madquote:Op zondag 25 januari 2015 15:41 schreef Cavaliers het volgende:
Hahaha.
Die speelt niet bij Ajax.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]![]()
Kwestie van tijd dat Krul weer in het doel staat.
"Got two kids at home who play them baby games"quote:Op zondag 25 januari 2015 15:41 schreef Cavaliers het volgende:
Hahaha.
Don't worry, ik ga ook kijken.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Alleen wij 2 gaan deze wedstrijd kijken
Hallo.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ook, ik kijk ook altijd alles
ADO gaat keihard verliezenquote:Op zondag 25 januari 2015 15:45 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Don't worry, ik ga ook kijken.
Ik wil zien of Verhoek er bij GAE er wel iets van kan.
Ik kijk alles uit de Eredivisie plus een beetje.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ook, ik kijk ook altijd alles
Zou wel tof zijn als hij nog meer groeit. Dan is er al helemaal geen concurrentie.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, Krul op de bank heb je niks aan. Die jongen moet speelminuten krijgen om te groeien.
Zoet.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zou wel tof zijn als hij nog meer groeit. Dan is er al helemaal geen concurrentie.
Gezellig!!quote:Op zondag 25 januari 2015 15:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gezapt naar Groningen - Utrecht.
Inb4 een goal bij NAC - WIllem IIquote:Op zondag 25 januari 2015 15:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gezapt naar Groningen - Utrecht.
Wat een gek. Die moeten ze samen met Cillessen opsluiten, dit kan echt niet meer.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://foxsports.nl/video(...)-niet-verspeeld.html
einde
Je bent zelf een bietje.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:48 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Dat liedje ken ik
EN ALS ZE ONS NIET VERSTAAN
DAN ZINGEN WE EEN BIETJE HARDER
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |