Waarom denk je dat mensen dit serieus interessant zouden vinden?quote:Op zondag 25 januari 2015 14:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Ajax dit niet verliest, neem ik een UI/Signature/Ondertitel met daarin de tekst ''LUCKY AJAX''
Dit soort posts plaats je maar op Ajax Netwerk.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:09 schreef GGMM het volgende:
Er zit een Feyenoorder in de regie.
Nou bedankt, een hand, het is wat zeg tjonge.
Zonder UI herkennen ze me toch niet meer.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:09 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Maar dan gaan ze je weer voor Mani69 uitmaken.
Dan trek ik het in.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:09 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Waarom denk je dat mensen dit serieus interessant zouden vinden?
Ajax heeft juist altijd pech met Nijhuis.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:09 schreef Sked het volgende:
[..]
Nijhuis thuisfluiter bij de grote clubs
Dat is traditie
Insert calimeroplaatjequote:Op zondag 25 januari 2015 14:09 schreef GGMM het volgende:
Er zit een Feyenoorder in de regie.
Nou bedankt, een hand, het is wat zeg tjonge.
Gaat nog makkelijker liggen dan Robben in zijn hoogtijdagen.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Te makkelijk gevallen door de Boet, fysiek zwakke gestel
Hij heeft gelijk, dom varkenquote:Op zondag 25 januari 2015 14:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]... Waarheid kan je niet aan, dus maar schelden?
Alsof PSV het verdiendquote:
OMG JE BENT ZO DOMquote:Op zondag 25 januari 2015 14:10 schreef RvLaak het volgende:
Jij bent een gevaarlijke gek.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:10 schreef RvLaak het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |