Wat klopt daar niet aan dan? De commentator zei het ook meerdere keren.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]_________________________________!
Er was geen beste speler bij Ajax. Alleen een minst slechte. En dat was Serero wel ja.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat klopt daar niet aan dan? De commentator zei het ook meerdere keren.
Omdat er eerst geen Ajax tussen stond.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat klopt daar niet aan dan? De commentator zei het ook meerdere keren.
Niet overal zo gepikeerd op reageren man, jezusquote:Op zondag 25 januari 2015 14:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Omdat er eerst geen Ajax tussen stond.
Daarna moeten we nog naar Feyenoord en Twente.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
PSV- Ajax komt er nog aan.
Als het na die wedstrijd meer dan 6 punten is, dan zijn we kampioen
Je reageert te snel.quote:Op zondag 25 januari 2015 14:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Omdat er eerst geen Ajax tussen stond.
Nogmaals gefeliciteerdtwitter:thijsslegers twitterde op zondag 25-01-2015 om 14:21:07#ajafey 0-0. Twee punten te weinig voor Feyenoord, dat de baas was in de Arena. In Eindhoven kan de platte kar uit de schuur gehaald worden. reageer retweet
quote:Op zondag 25 januari 2015 14:35 schreef Tim86 het volgende:
Nogmaals gefeliciteerdtwitter:thijsslegers twitterde op zondag 25-01-2015 om 14:21:07#ajafey 0-0. Twee punten te weinig voor Feyenoord, dat de baas was in de Arena. In Eindhoven kan de platte kar uit de schuur gehaald worden. reageer retweet
Ah, zocht gister al maar er was nog niks. Logisch danquote:Op zondag 25 januari 2015 14:32 schreef Dudeweiser het volgende:
Mag ik jullie er even aan herinneren dat vanavond seizoen 22 van Top Gear begint? Negen uur, BBC 2. Be there.
Daarom zeg ik ook meer dan 6 punten, dan zou je in theorie die 2 nog kunnen verliezen, al zie ik dat niet gebeuren bij allebeiquote:Op zondag 25 januari 2015 14:34 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Daarna moeten we nog naar Feyenoord en Twente.
En dat is rond mijn verjaardag en PSV verliest dan áltijd![]()
huh?quote:Op zondag 25 januari 2015 14:40 schreef HugoohAFCA het volgende:
Thad triest figuur. beetje met de kakkerlakke zijn, omdat die met meer zijn.
Altijd op zondagquote:Op zondag 25 januari 2015 14:37 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ah, zocht gister al maar er was nog niks. Logisch dan
quote:Op zondag 25 januari 2015 14:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik zie dat de meeste weer terug zijn omdat ze deze knop hebben gevonden.
[ afbeelding ]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |