Ajax speelt toch in die wit met rode shirtjes?quote:Op zondag 25 januari 2015 13:57 schreef gazhims3lv het volgende:
Daar komt Feyenoord goed weg.. Ajax heeft hele wedstrijd al de overhand
Oh, dan heb ik verkeerde wedstrijd voor mequote:Op zondag 25 januari 2015 13:58 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ajax speelt toch in die wit met rode shirtjes?
Ik kan me ook vergissen hoorquote:Op zondag 25 januari 2015 13:59 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik verkeerde wedstrijd voor me
Kom op Trapz, daar kan je toch wel doorheen prikken. Of zit je schuimbekkend voor de tv?quote:
Ziet er idd niet uit bij hemquote:Op zondag 25 januari 2015 14:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Kijk die Cillissen![]()
Stoer doen en de vorige keer in zijn broek schijten toen Kazim hem aan het opwachten was.
Ja, inderdaadquote:Op zondag 25 januari 2015 14:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Kijk die Cillissen![]()
Stoer doen en de vorige keer in zijn broek schijten toen Kazim hem aan het opwachten was.
schuimbekkend achter de computer natuurlijkquote:Op zondag 25 januari 2015 14:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kom op Trapz, daar kan je toch wel doorheen prikken. Of zit je schuimbekkend voor de tv?
Was er sowieso buiten toch?quote:
Engelse stijlquote:Op zondag 25 januari 2015 14:01 schreef Tim86 het volgende:
Heeft Nijhuis al een keer gefloten?
Heeft hij zijn fluit überhaupt bij zich
quote:
quote:Op zondag 25 januari 2015 14:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kom op Tim, daar kan je toch wel doorheen prikken. Of zit je schuimbekkend voor de tv?
Dit. En buitenspel. En inworp. En corner. En geel!quote:Op zondag 25 januari 2015 14:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Dat was een pingel en rood. De Engelsen zijn het met mij eens.
Tis al bijna afgelopen hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |