SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 25 januari 2015 13:42 schreef Dudeweiser het volgende:
ik voel me net Oprah
en jij krijgt een link, en jij krijgt een link, iedereen krijgt een link
Wel link hoorquote:Op zondag 25 januari 2015 13:42 schreef Dudeweiser het volgende:
ik voel me net Oprah
Waarvoor je betaald hebtquote:Op zondag 25 januari 2015 13:44 schreef over_hedge het volgende:
Mag ik ook een link. Want die van foxsports is meer aan het laden dan aan het afspelen.
Jep.quote:
nee dat dan weer niet. Heb een jaar abbo.quote:
Daar heb je bijna een maand foxsports voorquote:
Je bent de held van de dagquote:Op zondag 25 januari 2015 13:42 schreef Dudeweiser het volgende:
ik voel me net Oprah
kutservice dan nogquote:Op zondag 25 januari 2015 13:45 schreef over_hedge het volgende:
[..]
nee dat dan weer niet. Heb een jaar abbo.
Neenquote:Op zondag 25 januari 2015 13:50 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Timmy had die tip toch gegeven van 0-0? Heb je er zelf iets op ingezet Timmy?
Geen idee maar hij is wel irritant jaquote:Op zondag 25 januari 2015 13:50 schreef gazhims3lv het volgende:
Wie is die nichtcommentator met dat Nederlandse accent op Bein Sports
Mark Wotte waarschijnlijk.quote:Op zondag 25 januari 2015 13:50 schreef gazhims3lv het volgende:
Wie is die nichtcommentator met dat Nederlandse accent op Bein Sports
Is het wel eens gebeurd dat een scheidsrechter echt zijn kaarten vergeten is? Dat is dan echt vet grappig hahaquote:Op zondag 25 januari 2015 13:49 schreef Dudeweiser het volgende:
Nijhuis is echt zijn kaarten vergeten
nu maar wachten op doodstackles dan
Wie is de Nederlander bij Sky dan?quote:Op zondag 25 januari 2015 13:51 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Mark Wotte waarschijnlijk.
Maar ik kijk zelf op (Engelse) Sky
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |