quote:Op zondag 25 januari 2015 13:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik verlang terug naar PSV - Feyenoord. Wat een heerlijke pot was dat.
Ik kijk Engelse reclame.quote:Op zondag 25 januari 2015 13:21 schreef Mani89 het volgende:
Dat haar van Mario Been ...
[ afbeelding ]
Ik zal het doorgeven.quote:Op zondag 25 januari 2015 13:23 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
Milik eruit voor El Ghazi, Schone naar middenveld en dan 4-4-2. Meer man op middenveld en hopen op de snelheid van El Ghazi en Kishna.
Ik heb de Boer even een appje gestuurd.quote:Op zondag 25 januari 2015 13:23 schreef Admiraal_Kontkanaal het volgende:
Milik eruit voor El Ghazi, Schone naar middenveld en dan 4-4-2. Meer man op middenveld en hopen op de snelheid van El Ghazi en Kishna.
Heb jij z'n nummer dan nog?quote:Op zondag 25 januari 2015 13:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb de Boer even een appje gestuurd.
quote:Op zondag 25 januari 2015 13:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb de Boer even een appje gestuurd.
Nee.quote:Op zondag 25 januari 2015 13:23 schreef PizzaGeit het volgende:
Qua spel is er echt maar een ploeg die verdient bovenaan te staan, en dat is Feyenoord.
Ajax extreem matig spel, PSV laf countervoetbal. Feyenoord, dominant en aanvallend, das toch veel leuker om te zien?
Met die redenering klopt er van de hele ranglijst niksquote:Op zondag 25 januari 2015 13:23 schreef PizzaGeit het volgende:
Qua spel is er echt maar een ploeg die verdient bovenaan te staan, en dat is Feyenoord.
Ajax extreem matig spel, PSV laf countervoetbal. Feyenoord, dominant en aanvallend, das toch veel leuker om te zien?
Hadden je maar een fatsoenlijke spits moeten hebbenquote:Op zondag 25 januari 2015 13:23 schreef PizzaGeit het volgende:
Haha, 15 punten.quote:Op zondag 25 januari 2015 13:23 schreef PizzaGeit het volgende:
Qua spelquote:Op zondag 25 januari 2015 13:23 schreef PizzaGeit het volgende:
Feyenoord is dit seizoen inderdaad de leukste ploeg van de drie, maar ja, als je zo ver achter staat op PSV heb je geen recht van spreken.quote:Op zondag 25 januari 2015 13:23 schreef PizzaGeit het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |