HOI MEXICANOGODquote:
quote:
Goedenavond. Gaat prima, met jou?quote:
hoiquote:
Ik wel, als Feyenoord wint.quote:Op zondag 25 januari 2015 01:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
hoi
ga je morgenmiddag juichen?
Hoi, alles kits achter de rits? xd xdquote:
chillingsessie allesquote:Op zondag 25 januari 2015 01:33 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Goedenavond. Gaat prima, met jou?
Waarom? Ik heb vandaag al redelijk ingetogen gejuicht want PEC speelde weer primaquote:Op zondag 25 januari 2015 01:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
hoi
ga je morgenmiddag juichen?
oja jij bent voor PEC hequote:Op zondag 25 januari 2015 01:35 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Hoi, alles kits achter de rits? xd xd
[..]
chillingsessie alles
[..]
Waarom? Ik heb vandaag al redelijk ingetogen gejuicht want PEC speelde weer prima
Das gewoon vermicelli met kleurstofquote:Op zondag 25 januari 2015 01:35 schreef LittleBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
An aerial view of a scrap tire dump
Wat voor vermicelli koop jij?quote:Op zondag 25 januari 2015 01:36 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Das gewoon vermicelli met kleurstof
heb je mn 2 muziekjes nog opgeslagen LB?quote:Op zondag 25 januari 2015 01:37 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wat voor vermicelli koop jij?
Die meuk in cup-a-soup ziet er precies zo uit, behalve de kleur danquote:Op zondag 25 januari 2015 01:37 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wat voor vermicelli koop jij?
Nog niet Mexquote:Op zondag 25 januari 2015 01:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
heb je mn 2 muziekjes nog opgeslagen LB?
te veel moeten verwerken daarvoor?quote:
Chicago is tofquote:Op zondag 25 januari 2015 01:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
te veel moeten verwerken daarvoor?
dat zijn behoorlijk wat jassenquote:
Oude Chicagoquote:
Orgineel is beter imo. Als is Led zeppelin in het algemeen wel baasquote:
Ja klopt, dat is een bekende soundsjustlike.quote:Op zondag 25 januari 2015 01:44 schreef LittleBrownie het volgende:
Lijkt er wel op qua gitaar btw Mex
Klinkt te happyquote:Op zondag 25 januari 2015 01:45 schreef CrashO het volgende:
[..]
Orgineel is beter imo. Als is Led zeppelin in het algemeen wel baas![]()
trusteuh, thanks voor de muziekquote:
DMquote:
Doe ik.quote:
Jawel, maar ik zie teveel plaatjes van cornflakes en nu heb ik zin.quote:Op zondag 25 januari 2015 02:03 schreef CrashO het volgende:
[..]
Heb je niks anders eetbaars in huis?
quote:Op zondag 25 januari 2015 02:05 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Jawel, maar ik zie teveel plaatjes van cornflakes en nu heb ik zin.
Ik heb braadworstquote:
Woensdag 11 mei 2019.quote:Op zondag 25 januari 2015 02:20 schreef DrNick het volgende:
Wanneer kunnen die gewoon als plaatje hier?
hsquote:
Tentamenweken, ik moet zoveel lerenquote:Op zondag 25 januari 2015 02:27 schreef Heatseeker het volgende:
Hoe is het met je studie LB, ik weet het is weekend dus hou het kort.
yo fokkerquote:
Zit je nu in het tweede of al in het derde jaar?quote:Op zondag 25 januari 2015 02:28 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Tentamenweken, ik moet zoveel leren
Nu al zin de meet, allerlei mensen ontmoeten die ik helegaar niet ken. Om vervolgens bij een hete FOK!ster in bed belandenquote:Op zondag 25 januari 2015 02:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wil je dat van die meet even in de OP zetten?
Zo gaat het altijdquote:Op zondag 25 januari 2015 02:32 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Nu al zin de meet, allerlei mensen ontmoeten die ik helegaar niet ken. Om vervolgens bij een hete FOK!ster in bed belanden.
2equote:Op zondag 25 januari 2015 02:28 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Zit je nu in het tweede of al in het derde jaar?
link eensquote:Op zondag 25 januari 2015 02:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wil je dat van die meet even in de OP zetten?
Ok goed bezig LB, ik ben jaloers op je studie. Wel positief opvatten.quote:
quote:Op zondag 25 januari 2015 02:34 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ok goed bezig LB, ik ben jaloers op je studie. Wel positief opvatten.
Mogguhquote:
Waardeloos was het, komen goed weg met 1 punt.quote:Op zondag 25 januari 2015 16:30 schreef PowerLoungen het volgende:
Het is niet echt een pretje om Ajaxsupporter te zijn nu
Het is echt te triest om naar te kijkenquote:Op zondag 25 januari 2015 16:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waardeloos was het, komen goed weg met 1 punt.
Totaal geen spirit
Dan nog moeten ze beter kunnen, loopvermogen was echt treurig vandaag, ze hadden er volgens mij geen zin in.. dat in 'de topper'.. de klassieker.. waar ze toch punten moeten halen om PSV bij te blijven..quote:Op zondag 25 januari 2015 17:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het is echt te triest om naar te kijken
spirit geloof ik niet meer , gewoon veels te weinig kwaliteit
PSV is nu wel z,on beetje kampioen . Volgende week weer een pak slaag tegen Vitessequote:Op zondag 25 januari 2015 17:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan nog moeten ze beter kunnen, loopvermogen was echt treurig vandaag, ze hadden er volgens mij geen zin in.. dat in 'de topper'.. de klassieker.. waar ze toch punten moeten halen om PSV bij te blijven..
Ik hoop het maar ik ben nog lang niet overtuigd. Zou het wel weer tof vinden, feestje bouwen.quote:Op zondag 25 januari 2015 17:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
PSV is nu wel z,on beetje kampioen . Volgende week weer een pak slaag tegen Vitesse
Tofquote:Op zondag 25 januari 2015 17:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik hoop het maar ik ben nog lang niet overtuigd. Zou het wel weer tof vinden, feestje bouwen.
Volgende week tegen Willem 2 ga ik wss ook naar het stadionen dan tegen Zenit.
Ah, alsof PSV in de spiegel speeltquote:Op zondag 25 januari 2015 17:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tof.
Zenit is ook wel te doen . Veel topspelers maar amper een team
Bij PSV zit er tenminste nog een idee achterquote:Op zondag 25 januari 2015 17:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ah, alsof PSV in de spiegel speelt
Dit.quote:Op zondag 25 januari 2015 17:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
mcdonalds vult echt als shit
waarom zou je dat als diner willen
Geen idee, zin in.quote:Op zondag 25 januari 2015 17:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
mcdonalds vult echt als shit
waarom zou je dat als diner willen
Gezondquote:Op zondag 25 januari 2015 17:33 schreef DrNick het volgende:
[..]
Geen idee, zin in.
Pizza kan ook en is nog wel gezond.
Omdat er 3 mais korrels opliggen maakt het nog niet gezondquote:Op zondag 25 januari 2015 17:33 schreef DrNick het volgende:
[..]
Geen idee, zin in.
Gastquote:Op zondag 25 januari 2015 17:33 schreef DrNick het volgende:
[..]
Geen idee, zin in.
pizza is niet bepaald gezond hoor grapjurkquote:Op zondag 25 januari 2015 17:33 schreef DrNick het volgende:
[..]
Geen idee, zin in.
haha lekker gespacedquote:Op zondag 25 januari 2015 17:38 schreef wietparkiet het volgende:
wow snow molly gister was gaande man wowowowo
Ja primaquote:
Je deed toch niks gquote:Op zondag 25 januari 2015 17:38 schreef wietparkiet het volgende:
wow snow molly gister was gaande man wowowowo
Kayla Itsinesquote:
nee mijn moeder kwam uurtje of 1 mijn kamer in om te vertellen dat ze thuis was om vervolgens half uurtje later weer weg te gaanquote:
Deed ze toch ook manquote:Op zondag 25 januari 2015 17:48 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee mijn moeder kwam uurtje of 1 mijn kamer in om te vertellen dat ze thuis was om vervolgens half uurtje later weer weg te gaan
ja donder dan lekker op
nee is niet leuk nee. Ze wou je gewoon nog ff zienquote:Op zondag 25 januari 2015 17:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja maar ze had dat ook kunnen doen zonder mij wakker te maken
is toch niet leuk
blijktquote:Op zondag 25 januari 2015 17:51 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
nee is niet leuk nee. Ze wou je gewoon nog ff zien
moet je niet doen man, das slecht.quote:Op zondag 25 januari 2015 17:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
blijkt
maar was fucking der aan vanochtend
gisteravond goed veel geblowd![]()
bijna in slaap gevallen ook om 10 uur bij de baas___
wat is slechtquote:Op zondag 25 januari 2015 17:59 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
moet je niet doen man, das slecht.
Het maakt je kapot!quote:
You're 50% there.quote:Op zondag 25 januari 2015 18:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik drink geen alcohol #proudstoner
ben 100% soberquote:Op zondag 25 januari 2015 18:07 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Het maakt je kapot!
[..]
You're 50% there.
> poedersuikerquote:Op zondag 25 januari 2015 18:08 schreef wietparkiet het volgende:
zometeen 2 lijntje thc snuivehhh xD
Ik heb het 2 dagen gedaanquote:
Dankjequote:
Niet per se, gewoon fitquote:
quote:
quote:Op zondag 25 januari 2015 18:38 schreef wietparkiet het volgende:
die is in tijd van nood als eerste dood
Yepquote:
"Hey chimeid, ik ben een hotmale, wat is jouw MSN?quote:Op zondag 25 januari 2015 18:39 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
kom webcamseks doen hihi ben hele geileboy :$
quote:Op zondag 25 januari 2015 18:39 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
kom webcamseks doen hihi ben hele geileboy :$
Sowieso, niet alleen qua bodyfatquote:Op zondag 25 januari 2015 18:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja kun je wel lachen maar is wel zo
ik zal beduidend langer kunnen overleven dan nickje
quote:Op zondag 25 januari 2015 18:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
"Hey chimeid, ik ben een hotmale, wat is jouw MSN?![]()
![]()
"
Dat wel, maar gelukkig leven wij in West-Europa.quote:Op zondag 25 januari 2015 18:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja kun je wel lachen maar is wel zo
ik zal beduidend langer kunnen overleven dan nickje
Missen?quote:Op zondag 25 januari 2015 18:41 schreef Ro-ald het volgende:
Nick gaat dood in de tijd van nood omdat hij zijn mutti zou missen
ja dus?quote:Op zondag 25 januari 2015 18:41 schreef DrNick het volgende:
[..]
Dat wel, maar gelukkig leven wij in West-Europa.
Niet van je moeder houdenquote:Op zondag 25 januari 2015 18:41 schreef Ro-ald het volgende:
Nick gaat dood in de tijd van nood omdat hij zijn mutti zou missen
Klopt, maar het is geen Afrika hier. Kansen dat zoiets gebeurt zijn minimaal.quote:Op zondag 25 januari 2015 18:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja dus?
ook wij zijn vatbaar voor aanvallen
True.quote:
Burgeroorlog in NL in 2019quote:Op zondag 25 januari 2015 18:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja dus?
ook wij zijn vatbaar voor aanvallen
Docenten tellen niet he.quote:Op zondag 25 januari 2015 18:46 schreef DrNick het volgende:
Maak deze zomer wel wat vrienden op de uni.
moet je wel je bek open kunnen trekkenquote:Op zondag 25 januari 2015 18:46 schreef DrNick het volgende:
Kan ik wel oh.quote:Op zondag 25 januari 2015 18:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
moet je wel je bek open kunnen trekken
Ga je op een studentenvereniging?quote:Op zondag 25 januari 2015 18:46 schreef DrNick het volgende:
Denk het niet.quote:Op zondag 25 januari 2015 18:47 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ga je op een studentenvereniging?
Oh okéquote:
Zie je het wel doen namelijkquote:
Het is niet altijd een zuipfestijn hé. Had wel overwogen om bij een klim parcour vereniging te gaanquote:Op zondag 25 januari 2015 18:50 schreef DrNick het volgende:
[..]
Oh, echt? Nah. Misschien een studievereniging, maar denk het niet.
Jawel, meer dan ik iigquote:Op zondag 25 januari 2015 18:50 schreef wietparkiet het volgende:
lb is nickje beetje spraakzaam irl?
Nooit opgevallen dat ik niet zo spraakzaam ben?quote:
Studievereniging join ik wel denk ik, studentenvereniging niet.quote:Op zondag 25 januari 2015 18:51 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Het is niet altijd een zuipfestijn hé. Had wel overwogen om bij een klim parcour vereniging te gaan
Niet echt? Vind het wel meevallen.quote:Op zondag 25 januari 2015 18:53 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nooit opgevallen dat ik niet zo spraakzaam ben?
Auti ben ik ook niet echt hoor.quote:Op zondag 25 januari 2015 18:53 schreef wietparkiet het volgende:
valt me nog mee dan
even beeld bij nickje bijstellen
• autist
• stil
• ecto
Hm maybe.quote:
Ikrquote:
Yupquote:Op zondag 25 januari 2015 19:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
abusive relationships
gotta love em
lefensmannenbende is wat wij zijnquote:
Ticket to jail?quote:Op zondag 25 januari 2015 19:02 schreef Geo4kant het volgende:
Laat gewoon de politie de beelden uit de TeddyCam halen van onze ruige stoeipartijen.
quote:
Wpquote:Op zondag 25 januari 2015 19:14 schreef wietparkiet het volgende:
ik heb nog nooit een fock gegeven om je kankergare leven
je denkt dat je het gezellig hebt op je verjaardag met je neven
quote:Op zondag 25 januari 2015 19:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ga niet reageren, ik gedraag me
quote:Op zondag 25 januari 2015 19:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hint begrepen, ik doe mijn uniform aan voor het rollenspel.
Kut wpquote:
Wist je dat Berend Botje geen beer is?quote:Op zondag 25 januari 2015 19:23 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ga met een bootje varen, naar Zuid-Laren
Oh, ik zong altijd 'beren botje'quote:Op zondag 25 januari 2015 19:25 schreef DrNick het volgende:
[..]
Wist je dat Berend Botje geen beer is?
quote:Op zondag 25 januari 2015 22:00 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Alleen is het godverdomme patatje oorlog ja
Eens mn mobiel zoekenquote:
Op die blauwe vinkjes lettenquote:Op zondag 25 januari 2015 22:07 schreef DrNick het volgende:
[..]
Heeft niet echt haast ofzo hoor, maar blauwe vinkjes alles
Ohquote:Op zondag 25 januari 2015 22:07 schreef DrNick het volgende:
[..]
Heeft niet echt haast ofzo hoor, maar blauwe vinkjes alles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |