Ik moest laatst zo'n persoonlijkheidstest doen ergens. Kwam uit dat ik een egoist was of zoiets. En dat terwijl ik die test niet eens 100% eerlijk heb ingevuld.quote:Op zondag 25 januari 2015 00:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee man, introverten houden juist van 1 op 1 contact of een kleine groep mensen.
Ik word onrustig in grotere groepen en wil dan weg lopen. Zo hinderlijk alsik dat gevoel krijg.
Ja, ik ben ook rustig. Soms weer hinderlijk adhd.
Ik, sylvesterrr, Julis, zarGon, PWF, Unlabeled.quote:Op zondag 25 januari 2015 00:27 schreef Landysh het volgende:
1.5 jaar terug waren we ook met z'n zessen volgens mij.
Wie waren er allemaal op de laatste meet TM?
Standaard 4, Sylvia, Ikkee, zG, Juliss, TM en nog iemand waarvan ik wellicht de naam niet mag opnoemen.quote:Op zondag 25 januari 2015 00:27 schreef Landysh het volgende:
1.5 jaar terug waren we ook met z'n zessen volgens mij.
Wie waren er allemaal op de laatste meet TM?
Toegevoegde waarde van zo'n kast?quote:Op zondag 25 januari 2015 00:27 schreef Stimorol- het volgende:
MENSEN OP MP
300 EURO VRAGEN VOOR EEN BUFFETKAST
laat me raden unlabeled?quote:Op zondag 25 januari 2015 00:29 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Standaard 4, Sylvia, Ikkee, zG, Juliss, TM en nog iemand waarvan ik wellicht naam niet mag opnoemen.
quote:
Heb je gelogen in je test?quote:Op zondag 25 januari 2015 00:28 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik moest laatst zo'n persoonlijkheidstest doen ergens. Kwam uit dat ik een egoist was of zoiets. En dat terwijl ik die test niet eens 100% eerlijk heb ingevuld.
Houdt keukenkastjes vrij.quote:
Ah oke.quote:Op zondag 25 januari 2015 00:29 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik, sylvesterrr, Julis, zarGon, PWF, Unlabeled.
Toch?quote:
Ik probeerde het een beetje te manipuleren zodat het leek alsof ik een beetje sociaal ben en zo.quote:
Ik heb vorig jaar een test gedaan. Tis ongelooflijk hoe accuraat de uitslag was. Die werd besproken met twee HR dames en mijzelf.quote:Op zondag 25 januari 2015 00:32 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik probeerde het een beetje te manipuleren zodat het leek alsof ik een beetje sociaal ben en zo.
#faal
Je woont alleen..quote:Op zondag 25 januari 2015 00:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb je gelogen in je test?
[..]
Houdt keukenkastjes vrij.
Voor wat zou je de keukenkastjes vrij willen houden a poffertjequote:Op zondag 25 januari 2015 00:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb geen trapkast a pannekoek.
Ik hou mij meestal in.quote:Op zondag 25 januari 2015 00:32 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik probeerde het een beetje te manipuleren zodat het leek alsof ik een beetje sociaal ben en zo.
#faal
SPOILER: Optie AOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Optie BOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Optie COm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Optie ikkeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~![]()
Normaliter doe je je voorraad in je trapkast. Dat moet nu dus in mijn keukenkast. Daarnaast mag ik alleen zijn, tho ben ik een Turkse opvoeding gewend dus bezig ik 20 borden, 2727227728229 glazen, 38483838838 kopjes, 3848484 kommen etc.quote:Op zondag 25 januari 2015 00:35 schreef Che_ het volgende:
[..]
Voor wat zou je de keukenkastjes vrij willen houden a poffertje![]()
Ik heb mezelf ook een beetje proberen te veranderen. Maar hoe en wat is lang verhaal haha.quote:Op zondag 25 januari 2015 00:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar een test gedaan. Tis ongelooflijk hoe accuraat de uitslag was. Die werd besproken met twee HR dames en mijzelf.
Dacht serieus waar: wtf.. Tis net of ze me kennen.
Ik probeer mijzelf trouwens nu socialer op te stellen. Begon mijzelf op een gegeven moment niet meer zo aardig te vinden.
#nietdathetiemandboeit![]()
Ik ben markplaatsende. Vertel. Alle tijd.quote:Op zondag 25 januari 2015 00:37 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik heb mezelf ook een beetje proberen te veranderen. Maar hoe en wat is lang verhaal haha.
#nietdathetiemandboeit![]()
Turkse opvoeding zei zequote:Op zondag 25 januari 2015 00:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Normaliter doe je je voorraad in je trapkast. Dat moet nu dus in mijn keukenkast. Daarnaast mag ik alleen zijn, tho ben ik een Turkse opvoeding gewend dus bezig ik 20 borden, 2727227728229 glazen, 38483838838 kopjes, 3848484 kommen etc.meest verkaasde persoon ooit
![]()
quote:Op zondag 25 januari 2015 00:38 schreef Che_ het volgende:
[..]
Turkse opvoeding zei zemeest verkaasde persoon ooit
~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~![]()
Zegt de persoon die nooit op staat als mensen naar binnen komen.quote:Op zondag 25 januari 2015 00:38 schreef Che_ het volgende:
[..]
Turkse opvoeding zei zemeest verkaasde persoon ooit
Zo iemand lijk jij mij wel.![]()
quote:Op zondag 25 januari 2015 00:36 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik hou mij meestal in.
Hoe vaak fapt u per dag?:SPOILER: Optie AOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Optie BOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Optie COm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat soort vragen krijg ik nooit.SPOILER: Optie ikkeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ligt er aan wat hun rang isquote:Op zondag 25 januari 2015 00:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zegt de persoon die nooit op staat als mensen naar binnen komen.
Zo iemand lijk jij mij wel.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: