quote:Op zaterdag 24 januari 2015 11:32 schreef deadly_kiss het volgende:
Is niet alleen daar hoor.. wij woonden in een compleet gerenoveerde tussenwoning uit 1955,heerlijk ruim huis met betonnen vloeren (ook boven) en alles was nieuw..plafonds keuken sanitair noem maar op!
woonstichting ging de wijk 'vernieuwen' en besloot ALLE woningen op te frissen en wat veranderingen. ..
Ons huis met onze beide buren (dus 3 woningen) moesten tussen het blok uit gemept worden zodat er een groenstrook gerealiseerd kon worden![]()
We zouden een andere woning krijgen maar we hoorde maar niks dus we zijn gaan kopen..nieuwbouw! Alles in de planning en met de woonstichting afgesproken, besluit de woonstichting ineens het huis een halfjaar eerder te gaan slopen omdat ze het voor de winter af wilden hebben inplaats van volgende zomer maar ons nieuwe huis was nog niet klaar natuurlijkmoesten we dubbel verhuizen binnen een jaar, oude huis tegen de vlakte en dat ligt nu al 1,5 jaar omgeploegd met een paar staptegels erin
![]()
Over geld en woningverspilling gesproken
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 11:11 schreef TheMechanic het volgende:
Desnoods konden ze er een aantal studentjes of ambitieuze kunstenaars in stoppen, die zouden blij zijn met zo'n dikke woning.
Nog zo'n voorbeeld; een paar vrij oude huisjes zijn een paar jaar geleden gesloopt. Nu is het een grasveldjeHadden ook wel studenten of kunstenaars in gewild.
Ja dag straks twintig quinsy's mogen we niets meer.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 11:55 schreef Kiid het volgende:
Artiesten moet je een schop onder hun hol geven en achter de lopende band zetten, niet huizen weggeven aan die hippies
quote:
Je bedoelt toch niet die villa's een eindje buiten Ehv, he? Want de bewoners daarvan moesten hun huis uit omdat de snelweg dwars door hun tuin kwam te liggen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 11:11 schreef TheMechanic het volgende:
Klein voorbeeld. Er stonden een viertal jaren 30 woningen ergens aan de rand van de stad. De snelweg in de buurt werd verbreed waardoor de huizen zogenaamd niet meer bewoonbaar zouden waren. In deze huidige tijd staan mensen te springen om een woning, ondanks 80 jaar oud en in de buurt van de snelweg. Desnoods konden ze er een aantal studentjes of ambitieuze kunstenaars in stoppen, die zouden blij zijn met zo'n dikke woning.
Welke villa's bedoel jij?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:05 schreef Physsic het volgende:
Je bedoelt toch niet die villa's een eindje buiten Ehv, he? Want de bewoners daarvan moesten hun huis uit omdat de snelweg dwars door hun tuin kwam te liggen.
Deze mensen zorgen misschien nu net voor een beetje sjeu in het treurige bestaan van de "ik word geboren, ik ga werken, ik ga dood" mensenmassa?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 11:55 schreef Kiid het volgende:
Artiesten moet je een schop onder hun hol geven en achter de lopende band zetten, niet huizen weggeven aan die hippies
Ik weet dat allemaal.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:17 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ojah want ts heeft precies zicht op waar in Eindhoven woningen zijn gekomen en weggaan.
Dat zei ik ja.quote:
Helaas.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:47 schreef TheMechanic het volgende:
[..]
Helaas verdien ik er geen geld mee.
Een rapper zonder de struggles van de straat is natuurlijk geen eckte rapper.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 11:17 schreef de_boswachter het volgende:
Rekening houden met kunstenaars ?
[ afbeelding ]
Iedere imbeciel die te lui is om een fatsoenlijke baan te zoeken is tegenwoordig rapper of kunstenaar. Schijten ze twintig woorden binnen 10 sec. uit ben je al een rapper. Kladder je vier soorten verf op een doek ben je een kunstenaar.
Dichtdraaien die geldkranen van dat volk !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Misschien werkt hij wel bij de gemeente?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:17 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ojah want ts heeft precies zicht op waar in Eindhoven woningen zijn gekomen en weggaan.
speciaal voor jou zal ik hier een topic aan wijden. wacht even heurquote:Op zaterdag 24 januari 2015 14:26 schreef TwisterNederland het volgende:
Sociale woningbouw is niet meer voor nederlanders.
Dit geldt vooral in de randstad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |