RBC Roosendaal toch?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 23:17 schreef Cavaliers het volgende:
FC Dordrecht gaat niet alle records van Volendam uit de boeken schieten.
Stijn en ik zijn teleurgesteld.
Jup.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 23:18 schreef Paxcon het volgende:
Tyfusirritant die zelfde teksten altijd
5-3-2. In eigen huis. Tegen Heracles.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 23:20 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Speelde Twente eigk weer 3-4-1-2 of gwn weer 4-3-3?
Ik ben er een van.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb gelezen dat er nog steeds mensen zijn die niet klappen voor een geweldige redding van Kenneth.
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb gelezen dat er nog steeds mensen zijn die niet klappen voor een geweldige redding van Kenneth.
Happel loopt ook constant te zeuren dat het geen Feyenoorder is.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat mag best, maar dat je niet durft te applaudisseren om een goede redding is stiekem nog treuriger.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 23:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Happel loopt ook constant te zeuren dat het geen Feyenoorder is.
Dieptriest sommige mensen.
Uh...quote:Op zaterdag 24 januari 2015 23:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik hoop dat johannes morgen paraat staat
Dat vind ik erg leuk.quote:
Stijn had een baldadige bui.quote:Op zondag 25 januari 2015 18:59 schreef alors het volgende:
Waar is de tekst van de oude OP gebleven?
Ik had ook de oude OP ontworpen.quote:Op zondag 25 januari 2015 18:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat vind ik erg leuk.
[..]
Stijn had een baldadige bui.
Het maakt de wedstrijd helaas niet beterquote:Op zondag 25 januari 2015 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
JAAAAAAAAAAAA OBJECTIEF VERSLAGGEVER.
Ronald van der Geer.
Liever duidelijke haakjes rond een TT dan dat je weer naar die onduidelijke eenheidsworstentopictitels moet zoeken.quote:Op zondag 25 januari 2015 19:01 schreef Paxcon het volgende:
Stijn heeft ook tags toegevoegd in de TT
Een goede ontwikkeling naar mijn mening
Als die haakjes bij elk topic staan ben je uiteindelijk weer aan het zoeken.quote:Op zondag 25 januari 2015 19:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Liever duidelijke haakjes rond een TT dan dat je weer naar die onduidelijke eenheidsworstentopictitels moet zoeken.
Ik heb daar ook eens een kleine maar blijvende aanpassing in gemaakt. Ik mis het.quote:Op zondag 25 januari 2015 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik had ook de oude OP ontworpen.
Boeiend. Het is wel overzichtelijker.quote:Op zondag 25 januari 2015 19:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als die haakjes bij elk topic staan ben je uiteindelijk weer aan het zoeken.
Dat artikel begon inmiddels ook te oud worden.quote:Op zondag 25 januari 2015 19:02 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb daar ook eens een kleine maar blijvende aanpassing in gemaakt. Ik mis het.
Een beetje jouw geboortevideo dus.quote:Op zondag 25 januari 2015 19:04 schreef Sked het volgende:
Ze proberen nietszeggende momenten heel belangrijk te laten lijken
Echt he. Je moet wat.quote:Op zondag 25 januari 2015 19:04 schreef Sked het volgende:
Ze proberen nietszeggende momenten heel belangrijk te laten lijken
Klopt.quote:
quote:
Bij de laatste aanraking van een Feyenoord-speler stond hij buitenspel. Dat is in zo'n geval de lezing toch?quote:
In dit geval niet, omdat Milik de bal niet toucheert oid maar in dit geval je gewoon kan zeggen dat de pass van Milik kwamquote:Op zondag 25 januari 2015 19:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Bij de laatste aanraking van een Feyenoord-speler stond hij buitenspel. Dat is in zo'n geval de lezing toch?
Stond gewoon goed gepositioneerdquote:Op zondag 25 januari 2015 19:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Milik krijgt hem gelukkig tegen zijn hoofd geschoten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |