quote:Succes Just Me!
Op dinsdag 5 november 2002 00:48 schreef febster het volgende:
Trusten Ehv en werk ze Barb (hoe gaat de overhuizing?) en Just me have fun als klassen assistent en laat je niet gek maken
Goedemorgen Eindhoven e.o.
Weer een dagje hard werken en dan vanavond weer naar de sneak
Whoehoei, ik heb kaartjes voor LOTR op 18 dec!! En echt midden in het midden!! Er was net een extra zaal gereserveerd, vlak voordat ik kaartjes ging halen. Lekker is dat, als je het voor het uitkiezen hebt.
goedemorgen trouwens
quote:Middag
Op dinsdag 5 november 2002 12:59 schreef _Mal_ het volgende:
bonjour
mijn vuurdoop zit erop; ik heb een schitterende werkdag gehad!! 3 spreekbeurten gehoord, een over computers, één over slangen en één over vleermuizen!
groepje kinderen met rekenen begeleid, met een rode pen werkjes nagekeken en na afloop met de juf zitten praten over het feit dat zij rode kaarten heeft in de klas maar geen groene kaarten om uit te delen.
* just me is tevreden!
quote:Goed bezig just me
Op dinsdag 5 november 2002 16:53 schreef just me het volgende:
Hahahahaha wie is meer geschrokken zij of jijmijn vuurdoop zit erop; ik heb een schitterende werkdag gehad!! 3 spreekbeurten gehoord, een over computers, één over slangen en één over vleermuizen!
groepje kinderen met rekenen begeleid, met een rode pen werkjes nagekeken en na afloop met de juf zitten praten over het feit dat zij rode kaarten heeft in de klas maar geen groene kaarten om uit te delen.
* just me is tevreden!
De komende tig weken kom je wel door dan ?
Trouwens dat rode/groene kaarten idee bracht hele erg flashbacks terug
Ooh en te ja: r8ality sorry dat ik aan je kennis getwijfeld je kunt idd veeeeeeeel beter kippen houden dan uberhaupt de gedachte te hebben iets met een vrouw te beginnen
[sub]wiens r8ality's lijfspreuk niet kent het is: vrouwen; je kunt beter kippen houden ! [/sub]
quote:zij dus
Op dinsdag 5 november 2002 16:53 schreef just me het volgende:
Hahahahaha wie is meer geschrokken zij of jij
quote:ik hoop dat je aantekeningen hebt gemaakt, want ik wil eigenlijk wel een samenvatting
mijn vuurdoop zit erop; ik heb een schitterende werkdag gehad!! 3 spreekbeurten gehoord, een over computers, één over slangen en één over vleermuizen!
quote:
* just me is tevreden!
quote:ben je niet een beetje jong, om nu al helemaal gedesillusioneerd te zijn over het andere geslacht?
Op dinsdag 5 november 2002 17:00 schreef febster het volgende:
Ooh en te ja: r8ality sorry dat ik aan je kennis getwijfeldje kunt idd veeeeeeeel beter kippen houden dan uberhaupt de gedachte te hebben iets met een vrouw te beginnen
quote:Vroeg geleerd is oud gedaan
Op dinsdag 5 november 2002 17:03 schreef julekes het volgende:[..]
ben je niet een beetje jong, om nu al helemaal gedesillusioneerd te zijn over het andere geslacht?
quote:das idd mooi kut
Op dinsdag 5 november 2002 17:09 schreef blieblie het volgende:
KUT kut kut.....
Heb van de 5 tentamens er maar 2 gehaald, terwijl ik verwachtte er 4 te halen![]()
Crap.
quote:Behoorlijk, maar voor mijn Propedeuse is one down 6 to go
Op dinsdag 5 november 2002 17:12 schreef julekes het volgende:[..]
das idd mooi kut
quote:hoeveelste jaar ben je?
Op dinsdag 5 november 2002 17:13 schreef blieblie het volgende:[..]
Behoorlijk, maar voor mijn Propedeuse is one down 6 to go
quote:Blieblie is 2e jaars
Op dinsdag 5 november 2002 17:14 schreef julekes het volgende:[..]
hoeveelste jaar ben je?
Forum Opties | |
---|---|