abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149023613
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 21:47 schreef uwonnatalkok het volgende:
Geloven jullie hoe LULLIG we worden behandeld???? En met 'we' bedoel ik de buitenlanders. ELKE X op de fiets aangesproken worden met terrorist, is niet leuk hoor. ZELFS DE POLITIE! En dit is maar 1 ding van de vele harde waarheid. - i speak with ervaring.
Diepe struggles in de ghetto.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_149023633
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 21:49 schreef uwonnatalkok het volgende:
Want ja het zijn elke x de buitenlanders HE.
Inderdaad Hans.
  zaterdag 24 januari 2015 @ 21:51:43 #53
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_149023686
quote:
En zoals jullie zien beste fokkers wordt er hierboven WEER nadruk gemaakt op de buitenlanders. Want ja het zijn elke x de buitenlanders HE.
Hier ook al...
POL / buitenlanders

Altijd gaat het er weer over... :(
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_149023889
quote:
Geloven jullie hoe LULLIG we worden behandeld???? En met 'we' bedoel ik de buitenlanders. ELKE X op de fiets aangesproken worden met terrorist, is niet leuk hoor. ZELFS DE POLITIE! En dit is maar 1 ding van de vele harde waarheid. - i speak with ervaring.
Ja, ik weet precies wat je bedoelt. Mijn achternaam klinkt alsof ik ook uit een zandbak kom en ik merk dat Nederlandse mensen gewoon niet meer met me willen praten daardoor. Noem ik mijn achternaam niet dan is alles okee.
Ik heb ook al meegemaakt dat toen ik zei dat ik Nederlands was, dat mensen dat eenvoudigweg niet wilden geloven en verder niet meer wilden discussiëren.
En Marokkanen en Turken denken dat ik een van hun ben.
Merkwaardig idd.
I´m back.
  zaterdag 24 januari 2015 @ 21:59:22 #55
339669 JerryWesterby
Keep rocking in the free world
pi_149023963
quote:
En zoals jullie zien beste fokkers wordt er hierboven WEER nadruk gemaakt op de buitenlanders. Want ja het zijn elke x de buitenlanders HE.
Niet alle buitenlanders natuurlijk. Maar ik snap je punt hoor. De goeden lijden altijd onder de slechten....
The 'physical world' is a postulated explanatory framework which abstracts certain properties (physical properties) from our experience and thinks of them as objectively existing.
  zaterdag 24 januari 2015 @ 22:12:48 #56
430880 mig72
De Professional
pi_149024411
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 21:57 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, ik weet precies wat je bedoelt. Mijn achternaam klinkt alsof ik ook uit een zandbak kom en ik merk dat Nederlandse mensen gewoon niet meer met me willen praten daardoor. Noem ik mijn achternaam niet dan is alles okee.
Ik heb ook al meegemaakt dat toen ik zei dat ik Nederlands was, dat mensen dat eenvoudigweg niet wilden geloven en verder niet meer wilden discussiëren.
En Marokkanen en Turken denken dat ik een van hun ben.
Merkwaardig idd.
Wat is jouw huidskleur?
pi_149024439
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 22:12 schreef mig72 het volgende:

[..]

Wat is jouw huidskleur?
In de zomer lichtgetint tot redelijk donkergetint, in de winter vermoedelijk meer lijkend op een gemiddelde chinees.
I´m back.
pi_149025498
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 21:02 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Dat is weer eens wat anders dan knikkeren of pokemon kaarten ruilen. Pas dus op voor lichtgetinte jongetjes van 13 jaar oud, ze kunnen een mes op zak hebben.
Jong geleerd is oud gedaan. :|W
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_149025555
quote:
Ik zal niet beweren dat er geen racisme is in Nederland maar het valt reuze mee in Nederland in vergelijking met veel andere landen.
#NoDAPL
  zaterdag 24 januari 2015 @ 22:52:12 #60
430880 mig72
De Professional
pi_149025564
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 22:13 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

In de zomer lichtgetint tot redelijk donkergetint, in de winter vermoedelijk meer lijkend op een gemiddelde chinees.
Maar dat zegt niet wat je ras is.
pi_149029536
quote:
"we" :')
En hier ligt het probleem. Zij, hun, wij, ons.
Man, pleur toch op. Jouw nationaliteit interseert me helemaal niks. Ik reken je af op dit soort uitspraken :{w
  zondag 25 januari 2015 @ 01:23:47 #62
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_149029747
het is maar een incident hoor en verder moet je het die kinderen ook niet verwijten, het is hun cultuur dat ze gewoon bij iemand binnen mogen wandelen want ze hebben in marokko geen deuren maar van die kraaltjes dingen voor de opening, en als een bewoner dan daar een misverstand in ziet en aggressief doet tegen die welwillende mannetjes kan er een worsteling ontstaan. In deze had een van de kindertjes gewoon net daarvoor mooi en eervol een nietvarken halal geslacht en het mes nog bij zich en toen perongeluk is dat mes 30 keer in de racistische pvv stemmende blanke onderdrukkende vrouw gekomen.

Begrijpelijk.

maar voor de goede orde is het best te doen dat ze een uurtje werkstraf krijgen afwassen bij eetgelegenheid het bakje shoarma.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_149029857
Ik ben in beginsel tegen het opleggen van een gevangenisstraf aan kinderen maar als je dit doet dan ben je duidelijk geen onschuldig kind meer.
#NoDAPL
  Forum Admin zondag 25 januari 2015 @ 01:53:57 #64
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_149030439
Handelen als een volwassene is incasseren als een volwassen. In dit geval vind ik de VS zo gek nog niet met de doodstraf voor minderjarigen. Niemand die dit soort onderkruipsels mist, zelfs de ouders niet.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  zondag 25 januari 2015 @ 08:52:01 #65
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_149032739
quote:
99s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 21:12 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Dat zijn veel lichtgetinte jongetjes.
_O-
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
  zondag 25 januari 2015 @ 09:21:19 #66
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_149032888
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 21:34 schreef Ryan3 het volgende:
aar gelede
[..]

Vroeger (>40 jaar gelden) liepen gastjes er ook mee rond hoor.
Alleen gingen ze dat nog niet frequent gebruiken om oude vrouwen ermee neer te steken.
Was voor sommige ventjes gewoon stoer wrs.
Als 13 jarige had ik een vlindermes en/of stiletto bij me naar school . Dat is ruim 20 jaar geleden.

Mijn vader draagt ook altijd een bloedscherp mes bij zich.

Context is belangrijk.
reset
  zondag 25 januari 2015 @ 09:25:28 #67
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_149032913
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 09:21 schreef Individual het volgende:

[..]

Als 13 jarige had ik een vlindermes en/of stiletto bij me naar school . Dat is ruim 20 jaar geleden.

Mijn vader draagt ook altijd een bloedscherp mes bij zich.

Context is belangrijk.
Slager is hij zeker, verbieden!
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_149033096
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 01:28 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ik ben in beginsel tegen het opleggen van een gevangenisstraf aan kinderen maar als je dit doet dan ben je duidelijk geen onschuldig kind meer.
Precies, maar we blijven deze "kinderen" wel zo behandelen. Softe aanpak. Gevolg: ze leren er geen ene moer van en groeien uit tot volleerde beroepscriminelen. Een complete generatie is ze inmiddels al voorgegaan.

Het wachten is nu weer op de gebruikelijke kliek die in dit topic komt uitleggen dat strenger straffen niet helpt. Met als gevolg dat we alles bij het oude laten en dat deze jochies voor galg en rad opgroeien. Dankzij het onvermogen van onze samenleving om streng en adequaat in te grijpen.
pi_149033195
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 09:43 schreef Elfletterig het volgende:

Het wachten is nu weer op de gebruikelijke kliek die in dit topic komt uitleggen dat strenger straffen niet helpt.
Da's gewoon wetenschappelijk bewezen hoor.
pi_149033248
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 09:50 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Da's gewoon wetenschappelijk bewezen hoor.
Weet je wat wetenschappelijk bewezen is? Dat er in Nederland een generatie criminele jochies (overwegend allochtoon) probleemloos en ongestoord is uitgegroeid tot beroepscriminelen. Dat korpschefs al tijden moord en brand schreeuwen.

Hoepel toch op met allerlei generieke bevindingen uit het verleden. Ga doen wat de samenleving NU nodig heeft en wat past bij jochies die nu al tot gewelddadige criminaliteit in staat zijn. Pak ze keihard aan, breek ze. Dat is het enige dat überhaupt nog kan werken.
pi_149033297
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 09:53 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Weet je wat wetenschappelijk bewezen is? Dat er in Nederland een generatie criminele jochies (overwegend allochtoon) probleemloos en ongestoord is uitgegroeid tot beroepscriminelen. Dat korpschefs al tijden moord en brand schreeuwen.

Hoepel toch op met allerlei generieke bevindingen uit het verleden. Ga doen wat de samenleving NU nodig heeft en wat past bij jochies die nu al tot gewelddadige criminaliteit in staat zijn. Pak ze keihard aan, breek ze. Dat is het enige dat überhaupt nog kan werken.
Dus de wetenschap zegt dat strenger straffen niet werkt en dan zeg jij doodleuk 'welles'?
  zondag 25 januari 2015 @ 09:57:27 #72
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_149033309
Als je een volwassen misdaad begaat moet je volwassen gestraft worden. Zorg wel dat de jeugdgevangenis geen opleiding tot crimineel is.
reset
pi_149033393
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 09:56 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Dus de wetenschap zegt dat strenger straffen niet werkt en dan zeg jij doodleuk 'welles'?
Wat is "wetenschap" precies? In het geval van strafrecht en dergelijke zijn het gewoon bevindingen die op een bepaald moment zijn gedaan, bij bepaalde doelgroepen. In deze case heb je met een zeer specifieke situatie te maken: jochies van 13-14 jaar die nu al tot gewelddadige criminaliteit overgaan. Daar passen geen standaardoplossingen, daar past gericht en krachtig maatwerk.

Waarbij ik dan nog eens benadruk dat de softe aanpak van de laatste 10-15 jaar opzichtig heeft gefaald. Jonge straatcrimineeltjes zijn uitgegroeid tot volleerde beroepscriminelen. Daarvoor zijn overtuigende bewijzen in overvloed aanwezig. Of is dat ineens geen wetenschap?
  zondag 25 januari 2015 @ 10:07:16 #74
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_149033413
quote:
0s.gif Op zondag 25 januari 2015 09:53 schreef Elfletterig het volgende:

Pak ze keihard aan, breek ze. Dat is het enige dat überhaupt nog kan werken.
Sommigen zullen al gebroken zijn en zo creëer je gewelddadige psychopaten. Bij de meeste lijkt me papiertjes prikken in roze lingerie in hun eigen buurt een goede straf om ze te breken.

Verschillende mensen, verschillende misdaden, verschillende straffen.
reset
pi_149033416
Schan - da - lig.

Ik distantieer mij van deze daad.
Allah Al Watan Al Malik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')