Dat is ook mijn ervaring want ze hebben overal commentaar op, de relaties die ik met NL vrouwen heb gehad waren gewoon kil te noemen, zeg maar gerust de nieuwe eistijd.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:23 schreef hugecooll het volgende:
Nederlandse vrouwen zijn gewoon minder snel tevreden

En de verwachting is dat wij dit onderzoek verder nog serieus gaan nemen of wat?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:48 schreef MissButterflyy het volgende:
De Duitse man kwam daarentegen uit de bus als het meest romantisch

Dit zou natuurlijk net zo goed de conclusie kunnen zijn, hoewel er zeker waarheden over de nederlandse man worden vermeld. De gemiddelde Nederlander heeft een gevoel van mode van 0 om maar een voorbeeld te geven.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:23 schreef hugecooll het volgende:
Nederlandse vrouwen zijn gewoon minder snel tevreden

Wow, dat is kortquote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik las net nog ergens dat seks in Nederland gemiddeld 14 minuten duurt. Zo heel veel uithoudingsvermogen heb je daar nou ook niet voor nodig

Er valt weinig te verdedigen. Nederlandse mannen zijn meestal lomp, boers, niet galant en al helemaal niet romantisch.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:48 schreef MissButterflyy het volgende:
Mannen mogen natuurlijk ook reageren om zich te komen verdedigen.
Ik wel. En dat geldt zeker ook voor de Duitse vrouwen. Een stuk warmer dan de doorsnee kille Nederlandse vrouw.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:57 schreef kwiwi het volgende:
Dat Duitsers zo romantisch zijn kan ik me nou eigenlijk helemaal niks bij voorstellen.

ok even een inhoudelijke opmerking; we hebben een voldoende EN scoren nog niet eens een punt onder de beste. ik zeg, we doen het primaquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:48 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Spitsnieuws
Dames, hoe zijn jullie ervaringen met buitenlandse mannen?
Mannen mogen natuurlijk ook reageren om zich te komen verdedigen.
Heb zelf ooit een Italiaan gehad in bed en vond de manier van versieren en je vrouw laten voelen wel echt op en top, en dan natuurlijk die prachtige Italiaanse woorden die hij in mijn oor fluisterde.
Niet dat ik er iets van verstond![]()

Zweden scoort juist best hoog in dit lijstje. Een van de meest geëmancipeerde landen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:58 schreef Strani het volgende:
Zal, als het waar is, ongetwijfeld te maken hebben met de verwijfing van de Nederlandse samenleving. Mannen mogen amper nog echt mannen zijn.

14 minuten? wow dat is wel snel, eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik las net nog ergens dat seks in Nederland gemiddeld 14 minuten duurt. Zo heel veel uithoudingsvermogen heb je daar nou ook niet voor nodig

Wat een zwaktebod!quote:Op zondag 25 januari 2015 11:05 schreef Snowballed het volgende:
7 van de 10 vrouwen kan/wil niet eens fatsoenlijk pijpen... En dan gaan zeuren over mannen...![]()
In NL gedragen vrouwen zich niet eens als vrouw...
Niet dat ik zo ouderwets ben ofzo... Maar als ik alleen al naar onze oosterburen kijk word ik toch veel vrolijker...

Dat zegt allicht meer over jouw zus dan over Italianen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 23:04 schreef Zoev het volgende:
Volgens mijn zus zijn Italianen de beste mannen ter wereld, en ze is op wereldreis geweest

En hoe zit het met de vrouwen in bed?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:48 schreef MissButterflyy het volgende:
Mannen van Nederland, tijd voor een collectief moment van schaamte. Tussen de lakens bakken we er met zijn allen namelijk maar weinig van, zo blijkt uit onderzoek van datingsite AshleyMadison.com onder 12.940 van haar vrouwelijke leden in Europa. We leggen het ruimschoots af tegen Franse, Spaanse en Zweedse minnaars.Vrouwen in Europa zien de oerhollandse man als niet romantisch en een matig zoener. De Duitse man kwam daarentegen uit de bus als het meest romantisch, terwijl de Italiaanse Romeo's het best zoenen. Ook qua uiterlijke verzorging valt er volgens de enquete nog heel wat op de Nedermannen aan te merken. Daar scoren we een magere 4 voor.Het is overigens niet allemaal bar en boos; op het gebied van uithoudingsvermogen scoort de Nederlandse man uitstekend.De gemiddelde cijferlijst Frankrijk: 7,5 Spanje: 7,33 Zweden: 7,33 Portugal: 7,17 Italië: 7,0 Groot Brittannië: 6,83 Duitsland: 6,83 Denemarken: 6,83 Noorwegen: 6,67 Griekenland: 6,67 NEDERLAND: 6,67 Finland: 6,5

| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |