Dat is voor wijven, gewoon 10 kg in je nek en gaanquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:46 schreef Awesome_ het volgende:
zo'n rolbeugel schijnt wel goed te werken.
en dan een hernia. Nee bedankt jeffreyquote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:57 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Dat is voor wijven, gewoon 10 kg in je nek en gaan
Damm is dat wel beetje vol te houden haha?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:08 schreef Dimachaerus het volgende:
doe gewoon elke maand tot aan je vakantie deze
[ afbeelding ]
Nee Mja wie mooi wil zijn moet pijn leidenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:21 schreef avicci het volgende:
[..]
Damm is dat wel beetje vol te houden haha?
Netjes! Respect manquote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:31 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nee Mja wie mooi wil zijn moet pijn leiden
Ik combineerde die met de push up en plank challenge, hier onder mijn transformatie.
[ afbeelding ]
anderhalf maandquote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:34 schreef avicci het volgende:
[..]
Netjes! Respect man
Hoelang heb je hier over gedaan?
Zo ziet mijn buik er nu ook ongeveer uit
Nee gewoon machine ik heb ab king pro en abnowquote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:54 schreef avicci het volgende:
Zijn er ook mensen die ervaring hebben met een Machine?
Of is echt gewoon trainen zonder machine het beste?
die abtronic Heb ik eentje. Met die stroomschokjes weetjewel. Als je die zonder gel gebruikt dan gaat het veel harder. Ik kreeg gewoon 2 blokjes per twee weken erbij.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:57 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nee gewoon machine ik heb ab king pro en abnow
deed je dat icm het appeldieet?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:01 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
die abtronic Heb ik eentje. Met die stroomschokjes weetjewel. Als je die zonder gel gebruikt dan gaat het veel harder. Ik kreeg gewoon 2 blokjes per twee weken erbij.
Je moet het wel blijven opbouwen he? Dus je lichaam steeds iets meer uitdagen. Dus steeds hetzelfde schema doen zonder extra gewicht dan verandert er na de eerste maand niks meer.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:08 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
Zonder machine gebruik je meer spieren tegelijk. Machines zijn leuk als je een hele specifieke spier gericht wil finetunen. Maar jij wil een hele spiergroep doen, dan heb je echt meer aan meer completere oefeningen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:54 schreef avicci het volgende:
Zijn er ook mensen die ervaring hebben met een Machine?
Of is echt gewoon trainen zonder machine het beste?
Fitnessexperts hebben vast een hekel aan jouquote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:57 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nee gewoon machine ik heb ab king pro en abnow
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:01 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
die abtronic Heb ik eentje. Met die stroomschokjes weetjewel. Als je die zonder gel gebruikt dan gaat het veel harder. Ik kreeg gewoon 2 blokjes per twee weken erbij.
Wat voor supplementen en zijn die shakes wel gezond voor je? Hoor vaak dat het slecht voor je is en een soort van anabolen. Vriend van me zat ook aan de shakes en werd ineens erg groot, kan niet gezond zijn toch? Mijn moeder zei altijd al pas maar op met al die middeltjes.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 20:43 schreef Vlinderbom het volgende:
weer zo'n persoon die denkt met 1 apparaat buikspieren te kunnen krijgen
en dan ook nog in 7 maanden
Spieren kweken is kei maar dan ook keihard werken, minstens 10 maanden lang. ELKE dag naar de sportschool, ( de eerste paar weken wel veel rust houden) een speciaal eetschema, en je mag ook aan de supplementen en shakes.
Behalve je benen natuurlijk. Die kun je best overslaan.quote:Op zondag 25 januari 2015 15:39 schreef Yiwei het volgende:
Buikspieren trainen![]()
Je moet gewoon heel je lichaam trainen
lol dat is echt brosciencequote:Op zondag 25 januari 2015 15:39 schreef Yiwei het volgende:
Buikspieren trainen![]()
Je moet gewoon heel je lichaam trainen
quote:Op zondag 25 januari 2015 16:44 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
wat moet je doen dan
k zie alleen een trekkerwiel??????
dit is slecht voor je rugquote:
hoe sterker je buik, hoe minder belasting in je rug. De ab king doet volgens mij niet veel, je voelt misschien de burn, meer niet, werd je vroeger mee doodgegooid op tellsellquote:Op zondag 25 januari 2015 16:47 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
dit is slecht voor je rug
ab king pro is beter, die ondersteunt je rug tenminste
Ab king pro werkt prima, al zou ik persoonlijk gaan voor dat rollende ding, vanwege de ruimte etc.quote:Op zondag 25 januari 2015 16:50 schreef Manke het volgende:
[..]
hoe sterker je buik, hoe minder belasting in je rug. De ab king doet volgens mij niet veel, je voelt misschien de burn, meer niet, werd je vroeger mee doodgegooid op tellsell
Agahahahsha, in anderhalve maandquote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:31 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik combineerde die met de push up en plank challenge, hier onder mijn transformatie.
[ afbeelding ]
Is goed voor je rug, mits correct uitgevoerd. (Zoals elke oefening)quote:Op zondag 25 januari 2015 16:47 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
dit is slecht voor je rug
ab king pro is beter, die ondersteunt je rug tenminste
gast wat is deze??quote:Op zondag 25 januari 2015 17:36 schreef Anus_Cocainus het volgende:
[..]
Agahahahsha, in anderhalve maand
Rot toch op man, ontzettende stumper.
Je bent afgevallen en had al prima abs, komt niet door anderhalve maand ab challenge, dat befoelde ik.quote:Op zondag 25 januari 2015 22:09 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
gast wat is deze??
ben je boos omdat ik wel succesvol ben?
je weet niksquote:Op zondag 25 januari 2015 23:06 schreef Anus_Cocainus het volgende:
[..]
Je bent afgevallen en had al prima abs, komt niet door anderhalve maand ab challenge, dat befoelde ik.
Prima fysiek, no homo.
Klets niet mongol.quote:Op zondag 25 januari 2015 23:20 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
je weet niks
was gwn chubby en dankzij ab challenge nie meer..
Denk dat hij het zelf beter weet toch? Beelden spreken voor zich vinnikquote:Op zondag 25 januari 2015 23:36 schreef Anus_Cocainus het volgende:
[..]
Klets niet mongol.
Je bent afgevallen en niet door een ab challenge.
tering die jaloezie siert je niet hoorquote:Op zondag 25 januari 2015 23:36 schreef Anus_Cocainus het volgende:
[..]
Klets niet mongol.
Je bent afgevallen en niet door een ab challenge.
Hoef ik geen beelden voor te zien, je dropt niet even een paar procent in vp door een ab-challenge.quote:Op zondag 25 januari 2015 23:38 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Denk dat hij het zelf beter weet toch? Beelden spreken voor zich vinnik
Ik call gewoon bullshit, niets met jaloezie te maken.quote:Op zondag 25 januari 2015 23:39 schreef Travel. het volgende:
[..]
tering die jaloezie siert je niet hoor
zelf wel eens gedaan dan?quote:Op zondag 25 januari 2015 23:40 schreef Anus_Cocainus het volgende:
[..]
Hoef ik geen beelden voor te zien, je dropt niet even een paar procent in vp door een ab-challenge.
http://www.nsmbl.nl/ongel(...)re-after-afvalfotos/quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:31 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Andrew Dixon is de naam. http://www.thegloss.com/2(...)ansformation-photos/quote:Op zondag 25 januari 2015 23:48 schreef Anus_Cocainus het volgende:
[..]
Zo vaak man.
Dit ben ik:
[ afbeelding ]
Niet dus, net zo min als dat een echte foto van Ethanolic is.
Dat is gewoon een mongol die laat zien hoe makkelijk je een foto kan manipuleren, zit nog geen uur tussen die 'transformatie'
En bij een nieuwe maand begin je de eerste dag echt weer met maar 15 sit-ups, 5 crunches, 5 leg raises en 10s plank?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:08 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 januari 2015 21:12 schreef appie22 het volgende:
[..]
En bij een nieuwe maand begin je de eerste dag echt weer met maar 15 sit-ups, 5 crunches, 5 leg raises en 10s plank?
Na een maand moet je in de spiegel kijken, jezelf even stoer aankijken en zeggen: 'Ik ben geen wijf en ga nu fatsoenlijke krachttraining doen'.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:12 schreef appie22 het volgende:
[..]
En bij een nieuwe maand begin je de eerste dag echt weer met maar 15 sit-ups, 5 crunches, 5 leg raises en 10s plank?
onzinquote:Op maandag 26 januari 2015 23:31 schreef mattie010 het volgende:
Even een serieus antwoord tussendoor:
Om optimaal te trainen is het belangrijk om slechts eens in de 48u tot 72u te trainen. Hierbij moet wel gezegd worden dat dit dan gaat om 1 spiergroep. Voor conditie is dit anders, dan mag er eens in de 12 tot 24 uur getraind worden.
Tip: ga gebruik eens google!
Verder is het handig om je goed te laten informeren, zoals je het nu wilt gaat het gewoon niet goed komen en ga je 100% verkeerd trainen. Zomaar goed trainen lukt je bijna niet.
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 00:59 schreef Biekuh het volgende:
Serieuze vraag he: als je met één van de programma's in dit topic voor de zomer een sixpack hebt gekweekt, hoeveel biertjes mag je dan per dag drinken tijdens de vakantie zonder dat je sixpack verdwijnt? Maximaal 6, neem ik aan, of slaat dat getal ergens anders op?
Bedankt! Ik heb vanmorgen en gisteren al 50 sit-ups gedaan en ik heb het idee dat het begint te werken.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 01:23 schreef bombmannl het volgende:
[..]6, als je een 8pack heb 8. Goede vraag
Thank youquote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:08 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |