SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Tering wat irrelevant.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]twitter:arnovermeulen twitterde op zaterdag 24-01-2015 om 17:42:52Veld wordt klaargemaakt. Aftrap 18.30. Laatste twee duels verloor PSV in Friesland. Maar wel bij Heerenveen. #campsv http://t.co/YJwK5YMmft reageer retweet
Beetje raar dat je voor de concurrent van Twente bent hoor. Maar ieder zijn ding.quote:
Kom, we gaan hem slaan.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Beetje raar dat je voor de concurrent van Twente bent hoor. Maar ieder zijn ding.
Had bij Cambuur moeten blijven.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:26 schreef GGMM het volgende:
Ritzmaier kan er niks van idd.
Snap niet dat Davy dat zo'n groot talent vindt.
Ik snap dat ook niet. Je leest om de haverklap statistieken over wat spelers, clubs en trainers "in Friesland" hebben gedaan. Lekker boeiend?quote:
De laatste keer dat Ajax in Zuid-Holland verloor, was Feyenoord 4-2 Ajax.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet. Je leest om de haverklap statistieken over wat spelers, clubs en trainers "in Friesland" hebben gedaan. Lekker boeiend?Je vertelt toch ook niet hoe vaak Ajax in Zuid-Holland verliest
En Overijssel?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De laatste keer dat Ajax in Zuid-Holland verloor, was Feyenoord 4-2 Ajax.
Als ze scoren gaan ze dit doenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit is het opkomstnummer van Co Stompé
Cambuur ademt Co Stompe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |