Doggy en dan het vrouwtje lekker vingeren is ook erg lekker inderdaad!quote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:58 schreef TheMechanic het volgende:
Op z'n hondjes. Soms zelfs zo geil dat ik de rest niet zo leuk meer vind...
Klopt, alhoewel dit moeilijk gaat met iemand die even lang is.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:25 schreef Redster1984 het volgende:
Agree!!!!! 69 blijft trouwens ook altijd heerlijk!!!
Wist niet dat die Milene heet.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 22:59 schreef BeltaneFire het volgende:
Doggy of net andershttp://sexstandjes.org/bijblijven/
http://sexstandjes.org/boor/
En de Milene.. http://sexstandjes.org/de-milene/
Ik ook niet haha. Was meer dat ik het plaatje zag en dacht 'Jaa, die'.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 23:10 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wist niet dat die Milene heet.
Guttegut, nieuwe standjes aan t ontdekken lotie?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 23:13 schreef Lotusss het volgende:
Wat een taalfouten ook die website zeg
Logisch, ze waren aan het neuken en tegelijkertijd een "website" aan het ontwikkelen!quote:Op zaterdag 24 januari 2015 23:13 schreef Lotusss het volgende:
Wat een taalfouten ook die website zeg
Altijd lekker om te doen. Plus, de locatie maakt weinig uit, bed, bureau, barkruk...quote:
Mag je mij uitleggen hoe je schildpad op een barkruk doet...of er bestaan meerdere vormen van op z'n 'schildpadjes'quote:Op zondag 25 januari 2015 13:12 schreef yats het volgende:
[..]
Altijd lekker om te doen. Plus, de locatie maakt weinig uit, bed, bureau, barkruk...
kies er meerdere danquote:
dit.quote:Op donderdag 29 januari 2015 17:25 schreef bl44t1 het volgende:
of de vrouw optillen en met dr rug tegen de muur zij dr benen om je heen en dat in de doushe oid(geen idee hoe die heet)
Leuk als je dan uitglijdtquote:Op donderdag 29 januari 2015 17:25 schreef bl44t1 het volgende:
doggy
milene,
schildpadje,
staand
of de vrouw optillen en met dr rug tegen de muur zij dr benen om je heen en dat in de doushe oid(geen idee hoe die heet)
Is natuurlijk een beetje afhankelijk van de doushequote:Op vrijdag 13 maart 2015 12:24 schreef Godshand het volgende:
[..]
Leuk als je dan uitglijdt
Glijdt ze niet uit je handen, met al die nattigheid?
Weet je serieus niet hoe je douche schrijft?quote:Op zondag 15 maart 2015 22:46 schreef bl44t1 het volgende:
[..]
Is natuurlijk een beetje afhankelijk van de doushe
Maar bij een inloop doushe, geen enkel probleem!
Voor het wegglijden helpt het een heleboel als ze dr benen om je heen klemt.
Vervolgens ze je haar tegen de muur en kan je vrijuit stoten!![]()
ik ook. Het water leidt me af op een of andere manier. Zelfde standje maar dan tegeb een muur, auto of boom ofzoquote:Op maandag 16 maart 2015 10:33 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Weet je serieus niet hoe je douche schrijft?
Ik heb wel vaker in de douche geprobeerd, maar ik vind het totaal niet handig.
in de douche kan je het beste neuken dat de vrouw op de wasbak gaat steunen en hij zijn lul er van achter insteekt.als hij gaat stoten moet hij met een hand tegelijker tijd over haar clit vrijven.quote:Op maandag 16 maart 2015 10:38 schreef Allochtoon28 het volgende:
[..]
ik ook. Het water leidt me af op een of andere manier. Zelfde standje maar dan tegeb een muur, auto of boom ofzo
wtfquote:Op zaterdag 24 januari 2015 18:25 schreef Redster1984 het volgende:
[..]
Agree!!!!! 69 blijft trouwens ook altijd heerlijk!!!
quote:Op maandag 16 maart 2015 10:33 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Weet je serieus niet hoe je douche schrijft?
Ik heb wel vaker in de douche geprobeerd, maar ik vind het totaal niet handig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |