Is een familiehotel. Lijkt me sterk dat jij niet weet wat er aan de hand is als je een Maroc met een jong meisje ziet binnenkomen en er vervolgens 80 mannen in een week tijd naar die kamer vragenquote:Op maandag 26 januari 2015 15:47 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Roberto wist er van
Kan niet anders. Wel verdacht zulke vaste klanten
Wel als je er geld voor krijgt.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 15:29 schreef meth1745 het volgende:
Mag je in Nederland pas op 18 jaar sex hebben?
Er zijn 32 kamers. Lijkt me wel dat dat te overzien is.quote:Op maandag 26 januari 2015 15:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Is een familiehotel. Lijkt me sterk dat jij niet weet wat er aan de hand is als je een Maroc met een jong meisje ziet binnenkomen en er vervolgens 80 mannen in een week tijd naar die kamer vragen
Of ze zijn blind / hersendood bij Hotel Botterweck, of ze zijn medeplichtig. Vreemd verhaal in ieder geval.
Excuus van de eigenaresse; appartement heeft een achteringang.quote:Op maandag 26 januari 2015 15:52 schreef agter het volgende:
[..]
Er zijn 32 kamers. Lijkt me wel dat dat te overzien is.
Er is nog wel een verschil tussen gewoon naar de hoeren gaan en in een hotelkamertje terwijl de pooier op het toilet zit te wachten tot je klaar bent...quote:Op zaterdag 24 januari 2015 16:55 schreef Oksel het volgende:
Die mannen gaan naar de hoeren, wat niet verboden is in Nederland. Dan blijkt ze opeens 16 te zijn, en hangt je én een celstraf én een dikke ruzie thuis boven je hoofd. Dubbelgenaaid.
80 man moet opvallen. Geen excuses voor het hotel Botterweck.quote:
Zouden die 80 mannen ook de achteringang hebben genomen?quote:Op maandag 26 januari 2015 16:01 schreef Re het volgende:
binnen 1 week 80 man ... dat wordt op een gegeven moment wel een open deur...
Dat maakt het niet legaalquote:Op maandag 26 januari 2015 15:55 schreef KingRadler het volgende:
Het 16-jarig meisje dat tegen betaling seks had met zeker 80 mannen in Valkenburg, deed dat uit vrije wil en op eigen initiatief.
Dat zegt Arthur Vonken, de advocaat van Armin A. Die wordt ervan verdacht het meisje eind september/begin oktober aangeboden te hebben.
Bron: http://www.1limburg.nl/ad(...)wil?context=topstory
Van Armin A, het meisje of het hotel?quote:Op maandag 26 januari 2015 16:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zouden die 80 mannen ook de achteringang hebben genomen?
Zegt de advocaat van de loverboy....quote:Op maandag 26 januari 2015 15:55 schreef KingRadler het volgende:
Het 16-jarig meisje dat tegen betaling seks had met zeker 80 mannen in Valkenburg, deed dat uit vrije wil en op eigen initiatief.
Dat zegt Arthur Vonken, de advocaat van Armin A. Die wordt ervan verdacht het meisje eind september/begin oktober aangeboden te hebben.
Bron: http://www.1limburg.nl/ad(...)wil?context=topstory
Als het alternatief is dat de politie bij je vrouw aan de deur staat omdat je een minderjarige hebt geneukt, lijkt me dat toch geen overbodige luxe. Gewoon even paspoort/identiteitskaart checken dus.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 16:13 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
[..]
Tja moet je iedereen dan om een paspoort vragen? Als ze secondaire geslachtskenmerken hebben moet je er vanuit gaan dat ze meerderjarig zijn.
quote:Op maandag 26 januari 2015 16:06 schreef erodome het volgende:
[..]
Zegt de advocaat van de loverboy....
Slechte ervaringenquote:Op maandag 26 januari 2015 16:08 schreef LelijKnap het volgende:
Boeie, seks stelt geen flikker meer voor. Dat er überhaupt betaald werd
Waardoor de mannen nog meer in problemen komen want de pooier geeft al toe dat is betaald.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:06 schreef erodome het volgende:
[..]
Zegt de advocaat van de loverboy....
zou het voor de vrouw echt uitmaken of je je een 16-jarig of 18-jarig hoertje het uitgewoond?quote:Op maandag 26 januari 2015 16:07 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Als het alternatief is dat de politie bij je vrouw aan de deur staat omdat je een minderjarige hebt geneukt, lijkt me dat toch geen overbodige luxe. Gewoon even paspoort/identiteitskaart checken dus.
Waar doet ze aangifte van dan?quote:Op maandag 26 januari 2015 15:48 schreef Physsic het volgende:
[..]
Je hebt ook een groot probleem als ze aangifte doet (als er niet voor is betaald).
Kan maar zo uitmaken. Ik kijk wel anders aan tegen iemand die gewoon naar de hoeren gaat en iemand die in achterafhotelletjes voor zeer twijfelachtige situatie's kiest. Dat in een land waar aan een normale hoer komen geen enkel probleem is.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:13 schreef Re het volgende:
[..]
zou het voor de vrouw echt uitmaken of je je een 16-jarig of 18-jarig hoertje het uitgewoond?
Ligt een beetje aan de vrouw waarschijnlijk. Als zo'n kerel een 16-jarige dochter heeft, lijkt het me ook extra creepy.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:13 schreef Re het volgende:
[..]
zou het voor de vrouw echt uitmaken of je je een 16-jarig of 18-jarig hoertje het uitgewoond?
Als je de gevolgen qua straf ziet wel denk ik.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:13 schreef Re het volgende:
[..]
Hij is een leerling van Hiddemaquote:Op maandag 26 januari 2015 16:09 schreef KingRadler het volgende:
Meneer Vonken zal er ook wel overheen zijn gegaan,
Qua advocatuur of qua bedgewoontes? Is het ook zo'n kastnicht?quote:Op maandag 26 januari 2015 16:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hij is een leerling van Hiddema
Eurlings doet in knapen, niet in meisjesquote:Op maandag 26 januari 2015 16:15 schreef KingRadler het volgende:
zou het niet vreemd dat Burgemeester Eurlings er ook overheen is gegaan.
Jij hebt toch een vreemdgaande vrouwen fantasie?quote:Op maandag 26 januari 2015 16:08 schreef LelijKnap het volgende:
Boeie, seks stelt geen flikker meer voor. Dat er überhaupt betaald werd
Bij een 18 jarige staat de politie denk ik minder snel voor de deur omdat het dan moeilijker wordt een misdrijf te bewijzen.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:13 schreef Re het volgende:
[..]
Een klantenlijst .... dat is leuk om in het nieuwsbericht te vermelden.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 16:31 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
er waren gebruikte condooms en een klantenlijst
Aan zijn foto te zien is hij een blije jongen.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:09 schreef KingRadler het volgende:
Meneer Vonken zal er ook wel overheen zijn gegaan,
Zijn er geen pics van het meisje, dan kunnen we het zelf beoordelenquote:Op maandag 26 januari 2015 16:07 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Als het alternatief is dat de politie bij je vrouw aan de deur staat omdat je een minderjarige hebt geneukt, lijkt me dat toch geen overbodige luxe. Gewoon even paspoort/identiteitskaart checken dus.
Bij Zoover:quote:Op maandag 26 januari 2015 16:16 schreef Pietverdriet het volgende:
tripadvisor, die ontvangst bij de receptie komt ook voor als je geen telegraafreporter bent
We hadden ons er veel meer van voorgesteld, mede door de goede recensies die ik overal las (waarvan ik onderhand begin te twijfelen of ze die niet zelf geschreven hebben). We werden zeer onvriendelijk ontvangen, iets wat ons al totaal niet lekker zat. Toen we op de kamer aankwamen waren we ook onaangenaam verrast, de kamer was veel kleiner dan hoe het op de foto's leek en de badkamers rook niet al te fris. Over het eten hebben we gelukkig niet veel te klagen, dit was lekker en de prijs/kwaliteitsverhouding was ook goed. Echter, de service bleef ons tegenvallen. Het personeel was uitermate onvriendelijk en de manager was nog erger. Voor ons NOOIT meer.
Op een van de drie dagen verblijf werd de kamer niet gekuist en lag het vuil beddegoed over de hele gang verspreid. De kamer was oubollig, te klein en niet netjes. Tijdens een woordenwisseling aan de balie die hierop volgde werden wij door een dame aan de balie met vulgair woordgebruik tewoordgestaan en beledigd: geen enkel woord van excuus voor het niet kuisen van de kamer.
Hier zien ze ons nooit meer!
quote:Het hotel heeft een perfecte locatie. Echter zijn de kamers klein en erg gehorig! Kregen alles mee wat er op andere kamers gebeurde. Badkamer is klein en sanitair is verouderd, douchekop kwam geen normale straal uit ivm kalkaanslag. Bedden zijn zacht en lagen in een kuil..
Read more at http://www.zoover.nl/nede(...)#l5PV0FV4b0aRAHg7.99
Mini-mehotelquote:Op maandag 26 januari 2015 17:35 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Alles is kleiner daar! Zelfs de leeftijd van de hoeren.
Je bedoelt Hoes......quote:Op maandag 26 januari 2015 16:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Eurlings doet in knapen, niet in meisjes
Kwestie van goed de markt penetreren.quote:Op maandag 26 januari 2015 18:00 schreef Robar het volgende:
Niet dat ik dit goed wil praten, maar de 16-jarigen van tegenwoordig zien eruit als de 22-23-jarigen uit mijn tijd als puber. Ik kan me voorstellen, dat de mannen het aannemelijk vonden dat ze meerderjarig was.
Wat ik me wel afvraag. Hoe kom je aan 80 klanten in zo een korte tijd? Ze stond niet op de wallen.....
Iedereen die in de telefoon van de loverboy staat wordt opgehaald voor DNA-onderzoek. Als jij daar je secretaresse hebt aan liggen duwen heb je niks te vrezen, tenzij je DNA al in een databank staat.quote:Op maandag 26 januari 2015 18:16 schreef Elan het volgende:
Dus bewijs is n.a.v. DNA materiaal in gebruikte condooms gaat dat niet wat ver voorts heb je je secretaresse liggen neuken daar word je plots opgepakt.
En klanten die zonder condoom doen ontspringen de dans, nou lekkere reclame voor het politiewezen!
Die 50 condoomsquote:Op maandag 26 januari 2015 15:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Is een familiehotel. Lijkt me sterk dat jij niet weet wat er aan de hand is als je een Maroc met een jong meisje ziet binnenkomen en er vervolgens 80 mannen in een week tijd naar die kamer vragen
Of ze zijn blind / hersendood bij Hotel Botterweck, of ze zijn medeplichtig. Vreemd verhaal in ieder geval.
Die reactie op die reporter sprak boekdelen.quote:Op maandag 26 januari 2015 18:22 schreef havanagila het volgende:
[..]
Die 50 condoomsin de prullenbak, de horde vieze kerels die iedere avond (per half uur) op bezoek komt, nee hoor, we wisten er niks van.....
En dan ook nog even de media vertellen dat je als hoteleigenaar "zeer geschrokken" oid bent. Bah bah
MAarja wie zegt dat dat meisje de enige was die onder zijn hoede had, hij is pooier dus misschien nog wel meer meisjes die wel meerderjarig warenquote:Op maandag 26 januari 2015 18:19 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Iedereen die in de telefoon van de loverboy staat wordt opgehaald voor DNA-onderzoek. Als jij daar je secretaresse hebt aan liggen duwen heb je niks te vrezen, tenzij je DNA al in een databank staat.
Dan breng je dat aan als verdediging tijdens de rechtszaak.quote:Op maandag 26 januari 2015 18:23 schreef Elan het volgende:
[..]
MAarja wie zegt dat dat meisje de enige was die onder zijn hoede had, hij is pooier dus misschien nog wel meer meisjes die wel meerderjarig waren
Uiteraard maar dan is t kwaad al geschiede als ze je met veel bombarie uit je huis hebben getrokken.quote:Op maandag 26 januari 2015 18:23 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Dan breng je dat aan als verdediging tijdens de rechtszaak.
Absoluut. Zo gaat dat met zoveel verdachten die later worden vrijgesproken etc.quote:Op maandag 26 januari 2015 18:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Uiteraard maar dan is t kwaad al geschiede als ze je met veel bombarie uit je huis hebben getrokken.
Niet als je thuis eerlijk bent geweest.quote:Op maandag 26 januari 2015 18:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Uiteraard maar dan is t kwaad al geschiede als ze je met veel bombarie uit je huis hebben getrokken.
Oke, dat zal je vrouw wel accepteren dan....quote:Op maandag 26 januari 2015 18:32 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Niet als je thuis eerlijk bent geweest.
Wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten.quote:Op maandag 26 januari 2015 18:35 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Oke, dat zal je vrouw wel accepteren dan....
Ze hebben toch ook hele stapel gebruikte condooms gevonden? Dan heb je dna van kerel aan binnenkant en van meisje aan buitenkantquote:Op maandag 26 januari 2015 18:23 schreef Elan het volgende:
[..]
MAarja wie zegt dat dat meisje de enige was die onder zijn hoede had, hij is pooier dus misschien nog wel meer meisjes die wel meerderjarig waren
quote:Op maandag 26 januari 2015 18:41 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ze hebben toch ook hele stapel gebruikte condooms gevonden? Dan heb je dna van kerel aan binnenkant en van meisje aan buitenkant
Vraag me af of er dan ook niet dna van verschillende mannen door elkaar gelopen is ofzo ....quote:Een hele stapel
In een dichtgeknoopt condoom zat dat wel meevallen, lijkt me meer juridisch gezien lastig om bewijs rond te krijgen.quote:Op maandag 26 januari 2015 19:09 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Vraag me af of er dan ook niet dna van verschillende mannen door elkaar gelopen is ofzo ....
Waarom? Sperma is sperma.quote:Op maandag 26 januari 2015 19:17 schreef Elan het volgende:
[..]
In een dichtgeknoopt condoom zat dat wel meevallen, lijkt me meer juridisch gezien lastig om bewijs rond te krijgen.
Dan nog is het ene dna van het andere te onderscheiden. Het enige moment dat DNA kan mergen tot een nieuw geheel is tijdens de bevruchtingquote:Op maandag 26 januari 2015 19:09 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Vraag me af of er dan ook niet dna van verschillende mannen door elkaar gelopen is ofzo ....
Meh als dat meisje om wat voor reden dan ook niet wil getuigen zal het waarschijnlijk geen stand houden in een rechtszaak.quote:
Denk het wel hoor.quote:Op maandag 26 januari 2015 19:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Meh als dat meisje om wat voor reden dan ook niet wil getuigen zal het waarschijnlijk geen stand houden in een rechtszaak.
En wat gaat de aanklacht dan worden?quote:
Dat er is betaald blijkt toch ook al uit de verklaring van de pooier.quote:Op maandag 26 januari 2015 19:28 schreef Elan het volgende:
[..]
En wat gaat de aanklacht dan worden?
Je mag seks hebben met zestienjarigen in dit land.
Dan blijft staan dat bewezen kan worden dat er door de betreffende mannen betaald is voor seks met een minderjarige.quote:Op maandag 26 januari 2015 19:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Meh als dat meisje om wat voor reden dan ook niet wil getuigen zal het waarschijnlijk geen stand houden in een rechtszaak.
En hoe wil je bewijzen dat het onvrijwillig was dan wel dat er geld voor neergelegd is als dat meisje niet meewerkt?quote:Op maandag 26 januari 2015 19:34 schreef agter het volgende:
[..]
Dan blijft staan dat bewezen kan worden dat er door de betreffende mannen betaald is voor seks met een minderjarige.
De verklaring van het meisje is hiervoor niet eens noodzakelijk.
Er was een advertentie in de krant geplaatst.quote:Op maandag 26 januari 2015 19:38 schreef Elan het volgende:
En hoe wil je bewijzen dat het onvrijwillig was dan wel dat er geld voor neergelegd is als dat meisje niet meewerkt?
Ze stond op een prostitutie site, loverboy zat op wc mogelijk met dagopbrengst op zak. Meisje heeft bij verhoor volgens advocaat gezegd dat ze vrijwillig met 80 kerels heeft gehad omdat het beter verdiende dan achter de kassaquote:Op maandag 26 januari 2015 19:38 schreef Elan het volgende:
[..]
En hoe wil je bewijzen dat het onvrijwillig was dan wel dat er geld voor neergelegd is als dat meisje niet meewerkt?
Misschien werkt ze wel mee hoor, laten we het hopen maar als zij gewoon niks zegt en die pooier houdt ook de lippen opeens maak ik me best zorgen of die 80 viezeriken daadwerkelijk hun straf zullen krijgen.
Het is voor het OM ook allemaal nog een beetje een testcase dit gezien hun hernieuwde aanpak laten we hopen dat ze niet weer hopeloos falen.
Welke verklaring precies, staat niets over in de OPquote:Op maandag 26 januari 2015 19:32 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dat er is betaald blijkt toch ook al uit de verklaring van de pooier.
De loverboy in kwestie heeft dat al verklaard, begrijp ik. Dat er betaald is voor de seks.quote:Op maandag 26 januari 2015 19:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Misschien werkt ze wel mee hoor, laten we het hopen maar als zij gewoon niks zegt en die pooier houdt ook de lippen opeens maak ik me best zorgen of die 80 viezeriken daadwerkelijk hun straf zullen krijgen.
Het is voor het OM ook allemaal nog een beetje een testcase dit gezien hun hernieuwde aanpak laten we hopen dat ze niet weer hopeloos falen.
De advocaat gaf aan dat het meisje vrijwillig voor de prostitutie gekozen had om zo zijn cliënt vrij te pleiten, daarmee is natuurlijk wel meteen duidelijk dat het betaalde seks was. Maar goed de klanten lijst, de advertentie, de gehuurde kamer en de vele condooms lijken mij los van verklaringen al genoeg bewijs en waarschijnlijk had de pooier ook een behoorlijk bedrag aan contanten op zak.quote:Op maandag 26 januari 2015 19:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Welke verklaring precies, staat niets over in de OP
Overigens hoorde ik op Radio 1 dat veel slachtoffers van loverboys vaak zeggen dat het 'vrijwillig' was.quote:Op maandag 26 januari 2015 19:48 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
De advocaat gaf aan dat het meisje vrijwillig voor de prostitutie gekozen had om zo zijn cliënt vrij te pleiten, daarmee is natuurlijk wel meteen duidelijk dat het betaalde seks was. Maar goed de klanten lijst, de advertentie, de gehuurde kamer en de vele condooms lijken mij los van verklaringen al genoeg bewijs en waarschijnlijk had de pooier ook een behoorlijk bedrag aan contanten op zak.
Het aspect vrijwillig is alleen relevant ten aanzien van de pooier maar ik denk inderdaad ook niet dat de rechter veel waarde hecht aan de eerste verklaring van een meisje dat onder invloed was van zo'n stuk tuig.quote:Op maandag 26 januari 2015 19:50 schreef agter het volgende:
[..]
Overigens hoorde ik op Radio 1 dat veel slachtoffers van loverboys vaak zeggen dat het 'vrijwillig' was.
Dat is bekend, en daar zal een rechter dus snel doorheen kunnen prikken.
Hoezo, was je van plan minderjarige meisjes te misbruiken op dubieuze plekken?quote:Op maandag 26 januari 2015 19:27 schreef WammesWaggel het volgende:
Wandelaars: Neem dus altijd je gebruikte condoom mee!
Volgens de advocaat van de pooier, niet die van haar.quote:Op maandag 26 januari 2015 19:41 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ze stond op een prostitutie site, loverboy zat op wc mogelijk met dagopbrengst op zak. Meisje heeft bij verhoor volgens advocaat gezegd dat ze vrijwillig met 80 kerels heeft gehad omdat het beter verdiende dan achter de kassa
Ja klopt. De pooier is strafbaar, niet zij.quote:Op maandag 26 januari 2015 20:03 schreef erodome het volgende:
[..]
Volgens de advocaat van de pooier, niet die van haar.
En die pooier loopt een risico op heel wat meer straf als het niet vrijwillig was. De bewering dat ze dit zelf wilde van die kant neem ik dan ook met een korreltje zout.quote:Op maandag 26 januari 2015 20:05 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ja klopt. De pooier is strafbaar, niet zij.
Nee, maar je weet dus nooit zeker of een meid met het uiterlijk van zeg twintig niet gewoon zestien is, op de volgende Fokmeet ben ik dus op mijn hoede.quote:Op maandag 26 januari 2015 20:02 schreef erodome het volgende:
[..]
Hoezo, was je van plan minderjarige meisjes te misbruiken op dubieuze plekken?
Jij betaalt de dames op de fokmeet?quote:Op maandag 26 januari 2015 20:21 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nee, maar je weet dus nooit zeker of een meid met het uiterlijk van zeg twintig niet gewoon zestien is, op de volgende Fokmeet ben ik dus op mijn hoede.
Het denkt dat de politie niet zal geloven dat de seks vrijwillig was nadat ze hem zien.quote:Op maandag 26 januari 2015 20:23 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Jij betaalt de dames op de fokmeet?
Gratis is slechts voorbehouden aan de mannen met een vlotte babbel of modstatus.quote:Op maandag 26 januari 2015 20:23 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Jij betaalt de dames op de fokmeet?
Ik zag dat die advocaat aangaf dat dat haar eerste verklaring was. Als hij dat zo naar buiten brengt, dan zal dat wel kloppen (dat dat haar eerste verklaring was).quote:Op maandag 26 januari 2015 20:03 schreef erodome het volgende:
[..]
Volgens de advocaat van de pooier, niet die van haar.
Ze hebben ook reden bezorgd te zijn:quote:Verschillende bezorgde mannen hebben zich bij advocaat Ivo van den Bergh gemeld omdat ze bang zijn dat ze gezocht worden vanwege seks met het 16-jarige meisje in Valkenburg. Dat zegt de advocaat tegen RTL Nieuws.
quote:Uit het strafdossier blijkt dat het meisje 3.000 tot 4.000 euro heeft verdiend. Ze had 8 tot 10 klanten per dag, en dat tot zo'n 10 dagen lang. Haar vriend regelde volgens het OM die klanten. Hij is aangeklaagd vanwege mensenhandel en het aanzetten tot prostitutie.
Dat. Ze is waarschijnlijk zwaar gehersenspoeld. Het zijn vaak kwetsbare, makkelijk te manipuleren meisjes. Ik denk dat zelfs als het echt vrijwillig is gegaan, dat het dan nog niks uitmaakt omdat ze minderjarig is. Maar dat weet ik niet zeker.quote:Op maandag 26 januari 2015 19:53 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Het aspect vrijwillig is alleen relevant ten aanzien van de pooier maar ik denk inderdaad ook niet dat de rechter veel waarde hecht aan de eerste verklaring van een meisje dat onder invloed was van zo'n stuk tuig.
Als je er niet voor betaald is 16 niet strafbaar(als in een betaalde dienst, prijsafspraak). En eigenlijk weet ik zeker dat als je via een normalere weg een hoer bezoekt en het niet overduidelijk is dat ze te jong is dat je als klant geen enkel risico loopt.quote:Op maandag 26 januari 2015 20:21 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nee, maar je weet dus nooit zeker of een meid met het uiterlijk van zeg twintig niet gewoon zestien is, op de volgende Fokmeet ben ik dus op mijn hoede.
Helemaal mee eens. Gelukkig binnenkort toegespitste wetgeving om dit tegen te gaan.quote:Op maandag 26 januari 2015 20:57 schreef erodome het volgende:
[..]
Als je er niet voor betaald is 16 niet strafbaar. En eigenlijk weet ik zeker dat als je een normalere weg een hoer bezoekt en het niet overduidelijk is dat ze te jong is dat je als klant geen enkel risico loopt.
Dit gaat om een 16 jarig meisje, op een louche hotelkamer met de pooier die op de plee wacht. Sorry, maar als je als man daarvoor kiest met zoveel mogelijkheden tot wat normalers dan mag je wat mij betreft ook gewoon aangepakt worden.
Als ik een dikke Benz voor een paar duizend koop ben ik ook strafbaar omdat ik kunnen weten dat dat niet goed zat.
Ben benieuw wat er in de advertentie stond qua leeftijd, die was ten slotte de aanleiding voor politieonderzoekquote:Op maandag 26 januari 2015 20:40 schreef agter het volgende:
Zou het voor de straf nog uitmaken dat de mannen dachten dat ze wsl meerderjarig was?
Ze werd al vermist dus ik denk dat de vermissing + advertentie reden voor de inval was.quote:Op maandag 26 januari 2015 21:22 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ben benieuw wat er in de advertentie stond qua leeftijd, die was ten slotte de aanleiding voor politieonderzoek
Ah, dat zou idd heel goed kunnenquote:Op maandag 26 januari 2015 21:30 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ze werd al vermist dus ik denk dat de vermissing + advertentie reden voor de inval was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |