Onzin, ze hebben niets fout gedaan, die meid zag er waarschijnlijk minstens uit als 18. Waarom niet het criterium leggen bij het aanwezig zijn van secundaire geslachtskenmerken in plaats van een arbitraire leeftijdsgrens.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:12 schreef Nammie het volgende:
De mannen hangt een gevangenisstraf van maximaal twaalf jaar boven het hoofd.
Dit geloof je toch zeker zelf niet. wel kansloze kerels en loverboy.

Waarschijnlijk hebben we niks aan. En ja, je doet natuurlijk iets fout als je seks hebt met een 16 jarig meisje waarvan ze gedwongen in de prostitutie zit.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:15 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
[..]
Onzin, ze hebben niets fout gedaan, die meid zag er waarschijnlijk minstens uit als 18. Waarom niet het criterium leggen bij het aanwezig zijn van secundaire geslachtskenmerken in plaats van ee arbitraire leeftijdsgrens.

Criminelen die in Nederland flink aangepakt worden.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 15:05 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)seks_met_kind__.html
Een prachtig bericht dat deze mannen flink aangepakt worden. Ik hoop maar dat het meisje kan herstellen van deze gebeurtenis.

Het om heeft geen poot om op te staan, verplicht dna afstaan op basis van een namenlijst in een telefoon zal een rechter nooit toestaan. Als men slim is meldt men zich niet bij de politie. Het risico dat men ten onrechte als pedo te boek komt te staan en ondanks dat men te goeder trouw was toch een gevangenisstraf oploopt aanwezig is.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:17 schreef matthijst het volgende:
Enge mannetjes hoor. Gewoon dreigen met ophalen.
80 man in de telefoon, 12 condooms.

Moeilijk te bewijzen dat die 80 man ook daadwerkelijk seks met dat meisje hebben gehad.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:17 schreef matthijst het volgende:

Inderdaad. Je kan om te beginnen om een ID vragen. Ten tweede kan je bij jezelf al nagaan dat zo'n jong blaadje negen van de tien keer niet vrijwillig met een doorgezakte vijftiger neukt.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:16 schreef Nammie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben we niks aan. En ja, je doet natuurlijk iets fout als je seks hebt met een 16 jarig meisje waarvan ze gedwongen in de prostitutie zit.

quote:Op maandag 26 januari 2015 22:46 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
80 man die zo dom zijn om hem in een 16 jarige te prikken. laat hun leven maar lekker naar de klote gaan

Ik neem aan dat jij niet ook al jouw condooms bewaart...quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:17 schreef matthijst het volgende:

Ik kan mij zo voorstellen dat iemand die deze diensten aanbiedt helemaal niet zo zit te wachten op zichzelf legitimeren bij iedere klant.quote:Op woensdag 28 januari 2015 09:26 schreef Richestorags het volgende:
Je kan om te beginnen om een ID vragen.
Jij kent het klantenbestand?quote:Ten tweede kan je bij jezelf al nagaan dat zo'n jong blaadje negen van de tien keer niet vrijwillig met een doorgezakte vijftiger neukt.

Ja en nee. Ik snap wat je bedoelt hoor, maar als je ze het voordeel van de twijfel gaat geven komen ze wel erg makkelijk weg.quote:Op woensdag 28 januari 2015 09:40 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Wel triest inderdaad, in dit geval dat wel goed dat hier is ingegrepen, al vind ik het aanpakken van klanten die te goeder trouw zijn nog steeds niet terecht.

Ik vind het nogal raar om zoveel medelijden en sympathie voor deze hufters te hebben. Zonder hun klandizie kan deze uitbuiting niet bestaan. Beter bedenken hoerenlopers zich voortaan voordat ze zo'n jong meisje (en dan ook nog in zulke bizarre omstandigheden werkend) neuken.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 22:49 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
[..]
Ik vind het nogal raar, die klanten zijn ook slachtoffers, omdat hun gegevens nu op straat liggen. zij hebben niets misdaan, 16, of 18 is maar een klein verschil en nauwelijks te controleren. In plaats van vervolgen zou het om beter zich kunnen richten op eventuele daders van uitbuiting. Ik vraag me af of dat hier uberhaupt het geval is. Veel meiden doen dit om wat bij te verdienen, dat hoeft niet perse uitbuiting te zijn.

En dus ligt de verantwoordelijkheid bij jou als klant. Als zij dat niet wil, dan doe je het niet. Ander aanbod genoeg.quote:Op woensdag 28 januari 2015 09:50 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik kan mij zo voorstellen dat iemand die deze diensten aanbiedt helemaal niet zo zit te wachten op zichzelf legitimeren bij iedere klant.
[..]
Jij kent het klantenbestand?
En verder lijkt mij dat je in deze branche niet ver komt als je je alleen richt op mensen waar je sowieso graag mee van bil wil.

Een klant van een hoer is sowieso niet te goeder trouw. Je accepteert willens en wetens een niet insignificant risico dat het meisje in kwestie gedwongen is. Zeker als ze de leeftijd van je eigen dochter heeft. Sowieso nogal freakish en kansloos om als 50-jarige een zogenaamd 18 jaar oud hoertje te neuken. Maarja, geilheid boven verstand. Misschien dat het verstand terugkeert als hun vrouw weet wat ze gedaan hebben en ze met naam en toenaam op internet staan.quote:Op woensdag 28 januari 2015 09:40 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Wel triest inderdaad, in dit geval dat wel goed dat hier is ingegrepen, al vind ik het aanpakken van klanten die te goeder trouw zijn nog steeds niet terecht.

Allereerst hadden ze moeten bedenken dat een vrijwillig werkende prostituee géén pooier op de wc heeft zitten. Alle omstandigheden zijn zo bizar dat ze op z'n minst argwaan hadden moeten krijgen en dús om haar ID hadden moeten vragen. Maar hun jeuk was belangrijker en dat meisje toch maar een hoertje. Nou dan krijgen ze nu alsnog hun verdiende loon.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 23:15 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
[..]
Onzin, ze hebben niets fout gedaan, die meid zag er waarschijnlijk minstens uit als 18. Waarom niet het criterium leggen bij het aanwezig zijn van secundaire geslachtskenmerken in plaats van een arbitraire leeftijdsgrens.

Prostitutie is een eerzaam beroep dat in het verdomhoekje zit. Er is een grote vraag, maar veel te weinig aanbod. In Amsterdam worden de wallen zo ongeveer gesloten, klanten zijn bij voorbaat verdacht en worden om het minste of geringste aan de schandpaal genageld... Dit leidt tot dit soort excessen . De vraag is er, maar er is geen aanbod, dan verschuift het naar dit soort schimmige praktijken. Er moet in Nederland gewoon weer ruim baan komen voor prostitutie, het moet normaal zijn dat er prostituees zijn en dat er gebruik van wordt gemaakt. Als de vraag en aanbod in evenwicht is en de prijzen niet te hoog, de business transparant,zul je ook veel minder last hebben van uitbuiting en misbruik. Gemeenten moeten ruimhartig vergunningen uitdelen aan prostitutiebedrijven en straatprostitutie moet ook gewoon kunnen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 09:55 schreef Richestorags het volgende:
[..]
En dus ligt de verantwoordelijkheid bij jou als klant. Als zij dat niet wil, dan doe je het niet. Ander aanbod genoeg.
Nee, ik ken het klantenbestand niet maar het was metaforisch bedoeld. En het gaat er niet om dat zij zich richt op alleen de mensen met wie zij wil neuken. Je kan je bij zo'n jong meisje afvragen of ze sowieso wel iemand voor geld neuken op vrijwillige basis. Kortom, je weet gewoon dat er iets niet klopt. Dat is ook exact de reden dat ik nooit een hoer zou neuken, ik wil niet andermans miserie financieren. Nagel die hele klantenlijst maar publiekelijk aan de schandpaal en geef die Armin levenslang.

Kan iemand die Armin niet een koekje van eigen deeg geven?quote:Op woensdag 28 januari 2015 09:37 schreef Dwersdriever het volgende:
Het is een buitengewoon naar verhaal. Het zestienjarige meisje werd verliefd op een iets oudere jongen van Iraanse afkomst. De jongen verbreekt op een gegeven moment alle contacten en als het meisje hem smeekt terug te komen, vraagt hij haar om honderd euro per keer. Als ze dat niet kan opbrengen suggereert hij de prostitutie als een manier om het te verdienen. Hij regelt de klanten en de locatie wel.
Het meisje loopt weg van huis. Haar vader weet intussen dat de jongen al eerder in verband is gebracht met loverboy-praktijken, maar als hij aangifte wil doen, kan de politie weinig voor hem doen. Hij schakelt Bureau Zuidema in. Uiteindelijk krijgt de vader de tip dat er op de website Kinky.nl een advertentie staat met de foto van zijn dochter erbij.
Met die informatie stapt de vader opnieuw naar de politie, die nu wel in actie komt. Ruim een week later wordt het meisje gelokaliseerd.
Wat een nachtmerrie voor die familie. De jongen (Armin A.) noemde zich blijkbaar Atje. Het meisje zit inmiddels in een gesloten inrichting. Armin A. in voorarrest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |