abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 januari 2015 @ 23:15:07 #226
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_149123747
12 condooms gevonden.
Haters everywhere but I don't really care.
  dinsdag 27 januari 2015 @ 23:15:31 #227
408238 Gabrunal_2013
this is my home
pi_149123774
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 23:12 schreef Nammie het volgende:
De mannen hangt een gevangenisstraf van maximaal twaalf jaar boven het hoofd.

Dit geloof je toch zeker zelf niet. wel kansloze kerels en loverboy.
Onzin, ze hebben niets fout gedaan, die meid zag er waarschijnlijk minstens uit als 18. Waarom niet het criterium leggen bij het aanwezig zijn van secundaire geslachtskenmerken in plaats van een arbitraire leeftijdsgrens.
pi_149123813
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 23:15 schreef Gabrunal_2013 het volgende:

[..]

Onzin, ze hebben niets fout gedaan, die meid zag er waarschijnlijk minstens uit als 18. Waarom niet het criterium leggen bij het aanwezig zijn van secundaire geslachtskenmerken in plaats van ee arbitraire leeftijdsgrens.
Waarschijnlijk hebben we niks aan. En ja, je doet natuurlijk iets fout als je seks hebt met een 16 jarig meisje waarvan ze gedwongen in de prostitutie zit.
  dinsdag 27 januari 2015 @ 23:17:17 #229
28167 matthijst
pi_149123866
Enge mannetjes hoor. Gewoon dreigen met ophalen.
80 man in de telefoon, 12 condooms.
pi_149123939
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 januari 2015 15:05 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)seks_met_kind__.html
Een prachtig bericht dat deze mannen flink aangepakt worden. Ik hoop maar dat het meisje kan herstellen van deze gebeurtenis.
Criminelen die in Nederland flink aangepakt worden.
Dat zal niet veel erger zijn dan een kopje thee zonder suiker.
  dinsdag 27 januari 2015 @ 23:20:07 #231
28167 matthijst
pi_149124012
Ik hoop eigenlijk dat er zon bekende Gristenhond onder de klanten zit :r
  dinsdag 27 januari 2015 @ 23:21:44 #232
408238 Gabrunal_2013
this is my home
pi_149124097
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 23:17 schreef matthijst het volgende:
Het om heeft geen poot om op te staan, verplicht dna afstaan op basis van een namenlijst in een telefoon zal een rechter nooit toestaan. Als men slim is meldt men zich niet bij de politie. Het risico dat men ten onrechte als pedo te boek komt te staan en ondanks dat men te goeder trouw was toch een gevangenisstraf oploopt aanwezig is.
  dinsdag 27 januari 2015 @ 23:23:17 #233
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_149124168
quote:
Moeilijk te bewijzen dat die 80 man ook daadwerkelijk seks met dat meisje hebben gehad.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  dinsdag 27 januari 2015 @ 23:27:38 #234
28167 matthijst
pi_149124356
Vaag dat ze er al een aantal dagen stonden te posten die slimpies... "Neu, laat nog maar ff doorgaan, ze is nu toch al uitgewoond. 35 of 80, dat maakt dan ook niet meer uit".

"OK, prima Sjaak, maar jij verzamelt de condooms".
  woensdag 28 januari 2015 @ 09:21:18 #235
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_149130295
Reactie van Burgemeester:

Burgemeester Martin Eurlings van de gemeente Valkenburg aan de Geul is blij met de harde aanpak van het Openbaar Ministerie in de misbruikaffaire die zich heeft afgespeeld in een Valkenburgs hotel.

Een 16-jarig meisje uit Heerlen had daar betaalde seks met rond tachtig mannen. Ze zou zijn gedwongen door een loverboy. Eurlings hoopt dat het aan de schandpaal nagelen van de mannen die seks hebben gehad met de minderjarige, leidt tot een afname van seksueel misbruik.

"Ergernis en onbegrip overheersen. Hoe kan zoiets gebeuren, vraag je je af? Het enige positieve is dat dit soort praktijken nu aan de kaak worden gesteld", zegt Eurlings. Op de vraag of hij imagoschade vreest voor zijn gemeente antwoordt hij: "Natuurlijk zijn dit zaken waar je als gemeente niet mee geassocieerd wilt worden. Maar het imago van Valkenburg is bijzaak in deze kwestie. Het belangrijkste is dat loverboys worden aangepakt en dat er goede opvang en zorg zijn voor het slachtoffer."

Een scherper toezicht op hotels acht hij niet wenselijk en noodzakelijk. "Iedereen kan op internet ‘bepaalde’ diensten aanbieden. Als wij signalen hebben dat er in een hotel dingen gebeuren die niet kunnen, grijpen we natuurlijk in. Dit soort dingen kunnen overal gebeuren.”
Incident

Inez Tummers van de Samenwerkende Hotels Valkenburg denkt niet dat de loverboy-affaire een nadelig effect heeft op de beeldvorming over Valkenburg. "Dat is onzin. Wat hier is gebeurd is verschrikkelijk, voor het meisje en ook voor mijn collega’s. Maar dit is een incident." Volgens Tummers kunnen hoteliers niet meer doen dan alert blijven. "En als je onraad ruikt er meteen op afstappen."

Bron: http://www.1limburg.nl/eu(...)context=section-6216
  woensdag 28 januari 2015 @ 09:26:55 #236
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_149130377
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 23:16 schreef Nammie het volgende:

[..]

Waarschijnlijk hebben we niks aan. En ja, je doet natuurlijk iets fout als je seks hebt met een 16 jarig meisje waarvan ze gedwongen in de prostitutie zit.
Inderdaad. Je kan om te beginnen om een ID vragen. Ten tweede kan je bij jezelf al nagaan dat zo'n jong blaadje negen van de tien keer niet vrijwillig met een doorgezakte vijftiger neukt.
  woensdag 28 januari 2015 @ 09:37:19 #237
79262 Dwersdriever
Justified Ancient of MuMu
pi_149130555
Het is een buitengewoon naar verhaal. Het zestienjarige meisje werd verliefd op een iets oudere jongen van Iraanse afkomst. De jongen verbreekt op een gegeven moment alle contacten en als het meisje hem smeekt terug te komen, vraagt hij haar om honderd euro per keer. Als ze dat niet kan opbrengen suggereert hij de prostitutie als een manier om het te verdienen. Hij regelt de klanten en de locatie wel.

Het meisje loopt weg van huis. Haar vader weet intussen dat de jongen al eerder in verband is gebracht met loverboy-praktijken, maar als hij aangifte wil doen, kan de politie weinig voor hem doen. Hij schakelt Bureau Zuidema in. Uiteindelijk krijgt de vader de tip dat er op de website Kinky.nl een advertentie staat met de foto van zijn dochter erbij.

Met die informatie stapt de vader opnieuw naar de politie, die nu wel in actie komt. Ruim een week later wordt het meisje gelokaliseerd.

Wat een nachtmerrie voor die familie. De jongen (Armin A.) noemde zich blijkbaar Atje. Het meisje zit inmiddels in een gesloten inrichting. Armin A. in voorarrest.
We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know
  woensdag 28 januari 2015 @ 09:40:52 #238
408238 Gabrunal_2013
this is my home
pi_149130611
Wel triest inderdaad, in dit geval dat wel goed dat hier is ingegrepen, al vind ik het aanpakken van klanten die te goeder trouw zijn nog steeds niet terecht.
pi_149130626
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 22:46 schreef Gnittoo het volgende:

[..]

80 man die zo dom zijn om hem in een 16 jarige te prikken. laat hun leven maar lekker naar de klote gaan ^O^
pi_149130702
quote:
Ik neem aan dat jij niet ook al jouw condooms bewaart...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  woensdag 28 januari 2015 @ 09:49:50 #241
396550 Richestorags
pi_149130759
Laat die Armin maar lekker levenslang wegrotten trouwens. Hij heeft het leven van dat meisje voorgoed verpest. Als hij dan tien jaar moet zitten komt hij er veel te makkelijk vanaf.
pi_149130768
quote:
1s.gif Op woensdag 28 januari 2015 09:26 schreef Richestorags het volgende:

Je kan om te beginnen om een ID vragen.
Ik kan mij zo voorstellen dat iemand die deze diensten aanbiedt helemaal niet zo zit te wachten op zichzelf legitimeren bij iedere klant.

quote:
Ten tweede kan je bij jezelf al nagaan dat zo'n jong blaadje negen van de tien keer niet vrijwillig met een doorgezakte vijftiger neukt.
Jij kent het klantenbestand?

En verder lijkt mij dat je in deze branche niet ver komt als je je alleen richt op mensen waar je sowieso graag mee van bil wil.
pi_149130839
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 09:40 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Wel triest inderdaad, in dit geval dat wel goed dat hier is ingegrepen, al vind ik het aanpakken van klanten die te goeder trouw zijn nog steeds niet terecht.
Ja en nee. Ik snap wat je bedoelt hoor, maar als je ze het voordeel van de twijfel gaat geven komen ze wel erg makkelijk weg.

Nee, als je voor dit soort locaties kiest, dan heb je gewoon een risico genomen en kun je de lul zijn. Als je naar een club gaat en daar werken minderjarigen die er ouder uit zien... dan kun je goeder trouw gebruiken wat mij betreft.
pi_149130864
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 22:49 schreef Gabrunal_2013 het volgende:

[..]

Ik vind het nogal raar, die klanten zijn ook slachtoffers, omdat hun gegevens nu op straat liggen. zij hebben niets misdaan, 16, of 18 is maar een klein verschil en nauwelijks te controleren. In plaats van vervolgen zou het om beter zich kunnen richten op eventuele daders van uitbuiting. Ik vraag me af of dat hier uberhaupt het geval is. Veel meiden doen dit om wat bij te verdienen, dat hoeft niet perse uitbuiting te zijn.
Ik vind het nogal raar om zoveel medelijden en sympathie voor deze hufters te hebben. Zonder hun klandizie kan deze uitbuiting niet bestaan. Beter bedenken hoerenlopers zich voortaan voordat ze zo'n jong meisje (en dan ook nog in zulke bizarre omstandigheden werkend) neuken.

Ik hoop dat ze met naam en toenaam op het internet terecht komen.

En nee, veel meiden doen het helemaal NIET om wat bij te verdienen, dat goedkope kut-excuus sleur je er maar met de haren bij om dit ronduit walgelijke gedrag goed te praten. Feit blijft dat de meeste van deze klootzakken oud genoeg zijn om haar vader te kunnen zijn en je daarom met een gerust hart deze verkrachtingen in moreel opzicht onder het kopje pedofilie kunt scharen.

Een man die naar de hoeren gaat is natuurlijk op zich al een ongelofelijke loser, maar heb dan op z'n minst het fatsoen om naar een volwassen vrouw te gaan.
  woensdag 28 januari 2015 @ 09:55:08 #245
396550 Richestorags
pi_149130870
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 09:50 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ik kan mij zo voorstellen dat iemand die deze diensten aanbiedt helemaal niet zo zit te wachten op zichzelf legitimeren bij iedere klant.

[..]

Jij kent het klantenbestand?

En verder lijkt mij dat je in deze branche niet ver komt als je je alleen richt op mensen waar je sowieso graag mee van bil wil.
En dus ligt de verantwoordelijkheid bij jou als klant. Als zij dat niet wil, dan doe je het niet. Ander aanbod genoeg.

Nee, ik ken het klantenbestand niet maar het was metaforisch bedoeld. En het gaat er niet om dat zij zich richt op alleen de mensen met wie zij wil neuken. Je kan je bij zo'n jong meisje afvragen of ze sowieso wel iemand voor geld neuken op vrijwillige basis. Kortom, je weet gewoon dat er iets niet klopt. Dat is ook exact de reden dat ik nooit een hoer zou neuken, ik wil niet andermans miserie financieren. Nagel die hele klantenlijst maar publiekelijk aan de schandpaal en geef die Armin levenslang.
  woensdag 28 januari 2015 @ 09:55:48 #246
79262 Dwersdriever
Justified Ancient of MuMu
pi_149130887
De overheid draagt hier natuurlijk wel een verantwoordelijkheid. Weliswaar is prostitutie formeel gelegaliseerd, maar in werkelijkheid is het een industrie die aan alle kanten dwars wordt gezeten. Gemeenten geven niet of nauwelijks vergunningen uit voor seksbedrijven, sekswerkers lopen bij fiscus en banken tegen problemen aan. Gevolg is dat het gebeuren niet uit de schaduw is getrokken, maar dat klanten op zoek naar seks nog altijd naar campers, hotelkamers, bungalows en kelderboxen moeten. Dat maakt dit soort gevallen, aanbieden via een vage internetsite, ontvangen in een hotelkamer, pooier op het toilet, helaas tot een situatie die te vaak voorkomt.

Feit is dat er in de maatschappij al sinds mensheugenis een behoefte is aan betaalde seks. Interessant genoeg lijkt de maatschappelijke discussie zich in Nederland weer eerder richting een verbod op prostitutie te bewegen. Merkwaardig.
We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know
  woensdag 28 januari 2015 @ 09:58:01 #247
396550 Richestorags
pi_149130934
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 09:40 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Een klant van een hoer is sowieso niet te goeder trouw. Je accepteert willens en wetens een niet insignificant risico dat het meisje in kwestie gedwongen is. Zeker als ze de leeftijd van je eigen dochter heeft. Sowieso nogal freakish en kansloos om als 50-jarige een zogenaamd 18 jaar oud hoertje te neuken. Maarja, geilheid boven verstand. Misschien dat het verstand terugkeert als hun vrouw weet wat ze gedaan hebben en ze met naam en toenaam op internet staan.
pi_149130967
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 23:15 schreef Gabrunal_2013 het volgende:

[..]

Onzin, ze hebben niets fout gedaan, die meid zag er waarschijnlijk minstens uit als 18. Waarom niet het criterium leggen bij het aanwezig zijn van secundaire geslachtskenmerken in plaats van een arbitraire leeftijdsgrens.
Allereerst hadden ze moeten bedenken dat een vrijwillig werkende prostituee géén pooier op de wc heeft zitten. Alle omstandigheden zijn zo bizar dat ze op z'n minst argwaan hadden moeten krijgen en dús om haar ID hadden moeten vragen. Maar hun jeuk was belangrijker en dat meisje toch maar een hoertje. Nou dan krijgen ze nu alsnog hun verdiende loon.
  woensdag 28 januari 2015 @ 10:03:44 #249
408238 Gabrunal_2013
this is my home
pi_149131071
quote:
1s.gif Op woensdag 28 januari 2015 09:55 schreef Richestorags het volgende:

[..]

En dus ligt de verantwoordelijkheid bij jou als klant. Als zij dat niet wil, dan doe je het niet. Ander aanbod genoeg.

Nee, ik ken het klantenbestand niet maar het was metaforisch bedoeld. En het gaat er niet om dat zij zich richt op alleen de mensen met wie zij wil neuken. Je kan je bij zo'n jong meisje afvragen of ze sowieso wel iemand voor geld neuken op vrijwillige basis. Kortom, je weet gewoon dat er iets niet klopt. Dat is ook exact de reden dat ik nooit een hoer zou neuken, ik wil niet andermans miserie financieren. Nagel die hele klantenlijst maar publiekelijk aan de schandpaal en geef die Armin levenslang.
Prostitutie is een eerzaam beroep dat in het verdomhoekje zit. Er is een grote vraag, maar veel te weinig aanbod. In Amsterdam worden de wallen zo ongeveer gesloten, klanten zijn bij voorbaat verdacht en worden om het minste of geringste aan de schandpaal genageld... Dit leidt tot dit soort excessen . De vraag is er, maar er is geen aanbod, dan verschuift het naar dit soort schimmige praktijken. Er moet in Nederland gewoon weer ruim baan komen voor prostitutie, het moet normaal zijn dat er prostituees zijn en dat er gebruik van wordt gemaakt. Als de vraag en aanbod in evenwicht is en de prijzen niet te hoog, de business transparant,zul je ook veel minder last hebben van uitbuiting en misbruik. Gemeenten moeten ruimhartig vergunningen uitdelen aan prostitutiebedrijven en straatprostitutie moet ook gewoon kunnen.
pi_149131085
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 09:37 schreef Dwersdriever het volgende:
Het is een buitengewoon naar verhaal. Het zestienjarige meisje werd verliefd op een iets oudere jongen van Iraanse afkomst. De jongen verbreekt op een gegeven moment alle contacten en als het meisje hem smeekt terug te komen, vraagt hij haar om honderd euro per keer. Als ze dat niet kan opbrengen suggereert hij de prostitutie als een manier om het te verdienen. Hij regelt de klanten en de locatie wel.

Het meisje loopt weg van huis. Haar vader weet intussen dat de jongen al eerder in verband is gebracht met loverboy-praktijken, maar als hij aangifte wil doen, kan de politie weinig voor hem doen. Hij schakelt Bureau Zuidema in. Uiteindelijk krijgt de vader de tip dat er op de website Kinky.nl een advertentie staat met de foto van zijn dochter erbij.

Met die informatie stapt de vader opnieuw naar de politie, die nu wel in actie komt. Ruim een week later wordt het meisje gelokaliseerd.

Wat een nachtmerrie voor die familie. De jongen (Armin A.) noemde zich blijkbaar Atje. Het meisje zit inmiddels in een gesloten inrichting. Armin A. in voorarrest.
Kan iemand die Armin niet een koekje van eigen deeg geven?

Heel veel sterkte toegewenst aan het enige echte slachtoffer en haar familie...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')