Vanquote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:09 schreef Monopoly het volgende:
Hartverwarmende reacties.
Volgende plaat![]()
Mijn oma is elke dag jarig.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:11 schreef Fokker89 het volgende:
Overigens zit ik ook al aan mn 2e biertje. Verjaardag van een oma, zo is het nog enigzins dragelijk
Wel wat beter, maar mag niet in de schaduw staan van First rebirth.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Weinig nummers die dat toppen. Wellicht deze!quote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:13 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wel wat beter, maar mag niet in de schaduw staan van First rebirth.
Feliciteer haar dagelijks, en laat elke dag je rapport zien aan d'r. Elke dag weer 50 euro cashen. Je hoeft nooit meer te werken.quote:
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Weinig nummers die dat toppen. Wellicht deze!
Vind het origineel wel beter.quote:
Eens, de remix heeft mij wel op meerdere feesten compleet naar de kutkloterij geholpen. Deels door de mdma, deels door de sfeer. Live zijn die nummers zoveel meer waard dan door een goedkope kut koptelefoon.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:23 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Vind het origineel wel beter.
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:22 schreef Monopoly het volgende:
Oh fuckkkkkkk Netsplitter in tha house![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stuk voor stuk heerlijkquote:
Niets aan het handje. Vandaag doorhalen met veel bier. Voor het eerst in maanden vanavond jointje roken. Heel fijn slapen en morgen gewoon vrienden over de vloer.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:34 schreef Scuidward het volgende:
Hakt er ook wel in natuurlijk, de tering. Brakke dag voor de boeg morgen als ik het zo aanhoor.
Fantastisch om te lezen. Ik denk dat ik misschien ook nog wel aan het bier gaquote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Niets aan het handje. Vandaag doorhalen met veel bier. Voor het eerst in maanden vanavond jointje roken. Heel fijn slapen en morgen gewoon vrienden over de vloer.
Oh ja, vanavond PEC kijken
Held! Prima plaat.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:41 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Fantastisch om te lezen. Ik denk dat ik misschien ook nog wel aan het bier ga![]()
Dit zal mijn eerste en laatste nummer zijn in dit topic om het dagboek leesbaar te houden.
Is die soundcloud functie alweer levend op FOK! ?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:43 schreef Netsplitter het volgende:
https://soundcloud.com/supersizeddotnl/4-paul-elstak-and-panic
Heerlijke mix.
Geen idee.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Is die soundcloud functie alweer levend op FOK! ?
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Idee?quote:
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:55 schreef Scuidward het volgende:
[..]
"Iedereen is vrij om de ziekte te krijgen die hij/zij wenst."
Raisequote:
Kinderspel makkerquote:
Deze man.quote:
|
Forum Opties | |