abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 oktober 2000 @ 17:16:38 #51
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_428977
Beeld eettafel.

B. terug.
B. : ze krijgen 5 min. voor het toilet.
B. : je moet langer dan 2 minuten lezen. Dus als R. niet wil lezen, dan geeft hij het na b.v. 2 min. en 1 sec. door. Korter dan 3 uur. Als je de strijd staakt moet je hoofdstuk afmaken.

Alles is nog niet duidelijk bij alle bewoners.

Stem : willen de helpers ( Koos, Annet en Kim ) naar de DK willen komen om boeken te selecteren voor de lezers.

Beeld tuin, waar niks te beleven valt...

Het komt goed.... En anders maar niet.
  maandag 30 oktober 2000 @ 17:48:45 #52
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_429076
Er is ook weer wat gedoe rondom Annet. In haar afwezigheid hebben oa G, F, en D het erover dat Annet weer net zo reageert op dat ze niet mee mag doen met de weekopdracht, als op het feit dat ze genomineerd was.
G: En het zou goed kunnen dat ze straks weer genomineerd wordt. D en/of F(?): Ja!
  maandag 30 oktober 2000 @ 18:11:40 #53
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_429120
Koos zegt weer tegen Robin dat hij vasthoud aan zijn vertrek.
R. : dat zou ik zonde vinden.
Koos : dat vind ik lief
B. vindt ook dat Koos niet moet gaan.
Koos : ik vind het onvoorstelbaar dat ze dit gedaan hebben.

Koos blijft vooralsnog bij zijn mening.

maandag 30 oktober 2000 @ 18:20:00 #54
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_429139
Koos : ik heb er niets meer aan.
R. : we moeten toch een oplossing proberen te vinden, anders krijgen we er weer zo'n 'lapschwanz' bij.
Koos : dat vond jij wel leuk.
Koos : ik heb de neiging om hetzelfde als Ed te doen ; 2 minuten zendtijd te vragen.
R. : je blijft gewoon man !
B. : je moet je voor jezelf afvragen ; is het 't waard ?
Koos : ik snap het niet dat ze dit niet beseffen.
H. , R. en B. proberen Koos op te beuren.
Koos : ik vraag wel een gesprek met de psycholoog aan.
H. : komt ze woensdag ?
  maandag 30 oktober 2000 @ 18:44:58 #55
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_429193
Koos is zojuist weer in de DK geweest.
Hij heeft er nog steeds geen goed woord voor over.
Bullebakken noemt hij ze.

Hij krijgt nog wel een gesprekje met de psych., maar blijven bij hun standpunt.

B. overtuigt Koos nog eens van zijn actie.
B. : denk aan Els ! Die wil ook dat je blijft.
B. : denk je dat ze je saai vinden, en ze je daarom weg willen hebben ?

H. en R. komen nu ook bij Koos om te vragen hoe het met hem gaat.
Koos : de psycholoog heeft nu de eerste prioriteit.
Koos : ik doe het voor jullie (over BB) om donderdag te gaan, maar ik kan ook woendag hoor ! Heb de indruk dat ze het niets doet.

Eerder zei Koos ook dat hij in de DK voorbeelden had genoemd voor zijn afwijzing ;
- een kind neem je toch ook niet een ijsje af als die dit al in z'n hand heeft ?
- als een kind een vuurwapen heeft, laat je het er toch ook niet een week mee spelen ?

De anderen negeren Koos een beetje.

[Dit bericht is gewijzigd door Harry op 30-10-2000 18:45]

maandag 30 oktober 2000 @ 18:51:34 #56
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_429213
Aan de eettafel te zien gaan ze zo eten.

>ik ook<

pi_429312
bewoners zitten gezellig aan tafel koffie te leuten

het gaat over kleinduimpje

geen interresant nieuws
:-(

A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_429331
De bewoners zitten aan tafel. Daarvoor hoorde ik Koos zeggen iets over BB zeggen. Hij had gedreigd donderdag te vertrekken en toen vroegen ze waarom pas donderdag. Zijn antwoord aan BB was dattie ook woensdag kon gaan. Hij heeft het idee dat BB hem graag weg wil hebben.

Het eten was iets met sperciebonen. Heb de conversatie verder niet echt gevolgd. Het klonk iig alsof ze het erg naar hun zin hebben.

Ze babbelen na het eten over de te lezen boeken. Over Stephen King. Hij heeft geen waargebeurde verhalen geschreven. Bi heeft het over de storm van de eeuw, moet een boek van SK zijn. Ferdi denkt dat het de paarse storm heet oid.

Ik hoor voornamelijk het gerinkel van de lepeltjes in de koffiekopjes. Georgie praat verder over voorlezen. Ondertussen voeren anderen daar ook gesprekken over boeken doorheen.

Georgie wil gaan slapen. Stel dat de boeken pas 's nachts komen. Ze gaan het aan BB vragen.

Sometimes, to be silent is to be most eloquent
pi_429341
Dees heeft in de DBK te horen gekregen dat de boeken heel snel komen.

Hieke:'Nou dan weet je het wel'

Het is het startsein om allemaal tegelijk te gaan praten.

Robin wil zijn plaats wel afstaan, hij vindt de hele opdracht nix. Koos moppert ook wat.

Iemand zingt dat het zonnenstralen regent.

Ferdi zegt dat het beter was geweest als ze eerst de opdracht hadden gehoord voor ze deelnemers moesten kiezen.

Koos zegt dat hij het jammer vindt omdat hij in BB nog helemaal niet heeft gelezen. Dat is volgens mij niet waar

De bewoners gaan zich klaar maken voor het lezen. Tanden poetsen ed. Robin doet een stemmetje. Klinkt als Klazien ut Zalk.

Hieke praat mee met Robin.

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 30-10-2000 19:46]

pi_429349
Bewoners nog steeds rond de tafel :

G: zegt dat hij eventjes gaat slapen

D: gaat even vragen in dk , hoelaat de boeken komen.

R: denkt dat de opdracht erg zwaar is

D: Kreeg als antwoord uit dk zeer snel.

F: de geit wordt vandalist, geit maakt strepen op het raam

K: wil zorgen dat weekopdracht lukt? Wil hij misschien toch blijven

A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_429372
Iedereen schreeuwt door elkaar :-(
Hoop gerinkel van lepels,vorken,messen
en hoop gelach kan niet precies volgen waarover het gaat.

pi_429397
Stem van BB
koos,kim ,annet
Mogen spullen halen in dbk
Ze vinden kostuums.
Schoenen.
hannibal (boek)
Rest van de groep , zit in woonkamer op de bank
pi_429410
Kim, Annet en Koos mogen in de DBK de boeken ophalen. Ze bekijken de boeken, hoor ze zeggen:'Kijk eens wat een pil!' En ik denk dat ze verkleed moeten ofzo. Ze hebben het over de schoenmaat.

Kim leest de rest van de bewoners een briefje voor. Het is voor de helpers, een zware taak staat in het briefje.

Reclame...

Ze moeten zich dus inderdaad als dienstbode verkleden. Kim en Annet als sexy dienstertjes ofzo, ze hebben het over blote benen en een blote rug. Kan je nix onder dragen zegt Annet.

Ze kleden zich om in de badkamer. De dames zijn niet blij. Veel te laag uitgesneden. Kim zegt dat ze zo in haar blote tietjes moet ronddartelen. Er past geen bh onder.

Hieke zou er een t-shirt en een broek onder dragen. Nix voor haar en dan ook nog die pumps.. Kim gaat haar eigen schoenen dragen. Hieke zegt iets over opgewonden jongens.

Kim wil best in zo'n jurkje maar de kouseband doet ze niet om. Ze hebben een schortje voor en Annet zet een wit kapje op.

Robin vindt het mooi, helemaal niet ordi. Kim:'Dat zou ik ook zeggen als ik jou was'

Het bevalt Georgie ook goed hoe zijn Kimmie eruit ziet. Hij zegt dat je kan zien dat Annet hoge hakken gewend is en Kim niet.

Ik moet ff weg..

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 30-10-2000 20:04]

pi_429415
Nog meer boeken !
alleen geen titels genoemd
Kim leest brief BB voor.
Er zit een bel bij de spullen, zodat de deelnemers kunnen bellen ,
om een andere bewoner , Kim, Koos, Annet te gebruiken als Butler
pi_429467
Koos reikt het 1e boek uit om 10 over 8. Ze gaan beginnen. Bianca begint geloof ik met lezen. Stream 1&2 staan echter op de keuken en er wordt gelezen in de woonkamer.

Wij zien Koos en Annet ff een dansje doen. Kim en Annet moeten naar het toilet. Kim gaat ook de pumps uitdoen, ze vindt het rare dingen waar ze niet op kan lopen.

Koos gaat afwassen.

In de badkamer vertelt Annet dat ze het wel heel gaaf zou vinden als ze de outfit mocht houden. Ze bewaart alles van BB. Voelt zich zo net een verpleegster.

Kim rommelt wat met haar haar. Koos komt zichzelf ook ff bewonderen in de spiegel. Ze lachen samen om Koos die de butler is.

*Qt vindt dat de dames eruit zien alsof ze meespelen in een goedkope sexfilm

Kim vindt een kousenband raar, helemaal niet sexy. Snapt mensen die dat kopen niet. Annet legt uit dat zij er ook 1 had met haar trouwdag. Het is voor de spanning erna zegt Annet.

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 30-10-2000 20:20]

pi_429493
Annet vindt het niet leuk dat ze van de opdracht is uitgesloten.
Kim: nee, leuk vind ik het ook niet, ik ben geen watje ofzo.
A: als je 1x hebt gefaald....jij met dat bungeejumpen...
Kim gaat in de DK vragen of ze perse het pakje moet dragen, of dat anders de weekopdracht mislukt. Ze vindt het echt helemaal niks.
pi_429496
De dames zijn niet erg gelukkig met hun outfit. Kim gaat zo geen brood bakken hoor, veel te koud. Ze vragen zich af of het echt moet voor de opdracht deze kleding. Kim gaat het zo vragen aan BB want het stond eerst niet in de aanwijzingen. Annet zegt dat ze het aan moeten houden als BB het nodig vindt.

Ze heeft al haar sexy kleding expres thuis gelaten. Anders krijg je al snel de naam van.. nou ja jeweetwel. Ze had bij de lingerie van de week ook al het idee dat BB het programma meer een sexy uitstraling wil geven.

FF later zegt Kim dat ze het toch wel leuk vindt zo'n pakje. Annet zegt dat je er maar de humor van moet inzien.

Ze balen ervan dat ze niet meedoen aan de weekopdracht. Hebben wel erg hun best gedaan in BB en het is nu net alsof ze watjes zijn.

Kim gaat aan BB vragen of de pakjes nodig zijn.

Reclame...

Beeld van de tuin. Dan de woonkamer waar gelezen wordt, niet te verstaan. Kim vertelt Annet in de badkamer dat ze buiten een jasje aan mogen. Beeld switcht van de woonkamer naar de keuken. 'Het personeel' ruimt op.

Ik ben weer weg voorlopig...

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 30-10-2000 20:32]

pi_429505
Bianca is aan het voorlezen uit "Ontvoerd!", nam het net over van Dees.
Georgie ligt op de grond te luisteren, de rest van de lezers zit op de bank en lijkt ook serieus te luisteren.
De drie "bedienden" staan in de keuken en giechelen om iets dat Koos fluistert.

voor de kijkers is deze opdracht wel heel erg saai

[Dit bericht is gewijzigd door acinom op 30-10-2000 20:41]

maandag 30 oktober 2000 @ 20:40:42 #69
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_429517
20.35 uur
Koos en Annet zijn samen aan het afwassen. Ze staan steeds in elkaars oor te fluisteren. In de kamer wordt voorgelezen...

Het geluid is heel slecht, ik kan er geen chocola van maken... Probeer het later nog een x

[Dit bericht is gewijzigd door Sanne op 30-10-2000 20:53]

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_429591
Hieke heeft het voorlezen overgenomen.
Bianca en Fredi gingen hun "walkie-talkie" spelletje zitten doen. (doen als of ze door hun baterij houdertje spreken).
Met als gevolg dat Ferdi, Bianca en Dees heel erg hun best moeten doen om niet te lachen.
Hieke moet erg sniffen tijdens het lezen, blijkbaar helpt de neusspray van Koos ook niet super..
Bianca heeft tranen in haar ogen van het (niet hardop)lachen.
Koos zit te luisteren naar de voorlezers.
Robin neemt nu het lezen over.
Annet en Kim maken zo te zien limonade.
pi_429668
Na wat heen en wer gefluister in de voorleeshoek terwijl Ferdi het lezen overneemt, loopt B naar de wc, onderweg tegen Kim zeggend dat het een heel saai boek is, en of ze in een ander mogen beginnen.
Kim is dat gaan vragen in de DK, en kreeg te horen dat dat mag, aan het eind van een hoofdstuk.
Kim vroeg of ze dan op moeten schrijven welke hoofdstukken er al gelezen zijn, maar de stem zei dat ze dat moeten onthouden.
Annet schrijft nu toch zo te zien met de veer wat op.

[Dit bericht is gewijzigd door acinom op 30-10-2000 21:23]

maandag 30 oktober 2000 @ 21:26:13 #72
5624 Thee
Mag ook koffie zijn
pi_429686
21.15
een van de regels is niet duidelijk. mogen de bewoners zelf een nieuw boek pakken of moet kim, annet of koos dat aan hen geven?
moet een hoofdstuk eerst uitgelezen worden
kim gaat het vragen in de DK
Een nieuw boek moet gegeven worden, eerst een hoofdstuk uitlezen en kim, annet en koos moeten bijhouden welk hoofdstuk gelezen is maar mogen dit niet opschrijven.
Even later zie ik annet vlak voor een one way spiegel toch schrijven met de ganzenveer
Mensen die je te vriend moet houden zijn meestal niet je vrienden
pi_429738
Kim is nu aan het schrijven.
het lijkt erop dat ze de titels van alle beschikbare boeken opschrijft

Georgie is nu aan het voorlezen. de eerste 5 minuten zonder zn zender, maar de aldaar hangende microfoons vingen zn geluid erg goed op.

21:41
G leest erg snel. Struikelt veel over de woorden.
Robin is achter de bank gaan liggen.

Koos en Kim en Annet zitten te praten aan tafel over het niet meer mogen schrijven van Koos.
Kim zegt dat het misschien helpt als hij blij is met de tijd dat hij wel heeft mogen schrijven.
Maar ze staat achter Koos zegt ze.
De bel gaat, de voorlezers willen een nieuw boek: "mannen zijn anders" (ofzo)

Desirée begint er na wat heen en weer gedoe in, ze waren bang dat ze over de toegestane 30 seconden stilte heen zouden gaan.

[Dit bericht is gewijzigd door acinom op 30-10-2000 21:45]

pi_429821
Dees heeft onder het lezen erg veel commentaar op het boek, dat erg feministisch is.
Maar iedereen luistert. Af en toe moet ze er zelf ook om lachen.
zo te horen is het ook wel humoristish geschreven, mannen gezien als gevulde koeken en zijde sokken.

[Dit bericht is gewijzigd door acinom op 30-10-2000 21:56]

pi_429877
Bianca is aan het lezen en maakt er wat van; ze ging net over op een fries accent.
Annet is bezig met Cindy, zorgt voor hooi en aandacht voor het beest
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')