SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tot nu toe welquote:
Die was echt heel zuur ja. Viel nog mee dat hij hem niet met zijn rug over de lijn liep ernaquote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
GG Tim, kwam er weer totaal niet doorheen en dan schiet ik ook nog tegen de kop van Hart aan als ik er doorheen kwam.
Je bent te goed
quote:
Volgende weekquote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]![]()
Misschien moet jij me dan maar even met beide beentjes op de grond zetten?
Waarom moet je hem open maken dan? Ga je kekke modificaties aanbrengen? Een rapid fire systeem? Hyper responsive buttons? Super Sentive analog stick? Of ga je gewoon de controller pimpen met kekke kleurtjes en led verlichting?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:43 schreef DutchSL het volgende:
PS4 controllers zijn wel onhandig om open te maken zeg, tering
Geen schroeven nodig met zo'n kliksysteem.
gullitquote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:48 schreef elshaarawy92 het volgende:
deze gast voor 8k verkocht sick silver
[ afbeelding ]
De R2 knop is kapot, ik ga kijken of ik er iets aan kan doen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 23:46 schreef Kiid het volgende:
[..]
Waarom moet je hem open maken dan? Ga je kekke modificaties aanbrengen? Een rapid fire systeem? Hyper responsive buttons? Super Sentive analog stick? Of ga je gewoon de controller pimpen met kekke kleurtjes en led verlichting?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |