Ik denk dat dat gewoon te maken heeft met het feit dat het in Limburg is.. Limburg is sowieso om depressief van te worden.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:24 schreef BlueMage het volgende:
Heerlen word je depressief van, m'n neef woonde daar z'n hele leven die is toch mooi van de flat gesprongen dat is genoeg bewijs!
Ik woon in Venlo en ik leef nog hoor.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:25 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat gewoon te maken heeft met het feit dat het in Limburg is.. Limburg is sowieso om depressief van te worden.
Nee hoor, elke dag genieten van mijn uitzichtquote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:25 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat gewoon te maken heeft met het feit dat het in Limburg is.. Limburg is sowieso om depressief van te worden.
En dan heeft ook nog de SP het daar voor het zeggenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:24 schreef BlueMage het volgende:
Heerlen word je depressief van, m'n neef woonde daar z'n hele leven die is toch mooi van de flat gesprongen dat is genoeg bewijs!
en landgraaf ????????quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:13 schreef Varg89 het volgende:
Erg he?
Heerlen, Brunssum, en Kerkrade staan in de top 10 van de armste gemeenten in Nederland. Heerlen staat op nummer 2, Kerkrade op 9, en Brunssum op 8.
Rotterdam staat trouwens op 1 maja wie wil daar nou wonen?![]()
Klacht: De overheid en Joop den Uyl die besloot om de kolenmijnen dicht te gooien waardoor er armoede heerst in Zuid-Oost Limburg.
Bek dicht over Limburg!quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:25 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Jij Venlo? De stad van Jos van Rey hierquote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:27 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik woon in Venlo en ik leef nog hoor.
Zo snel mogelijk verhuizen. Alleen terugkomen voor vastelaovend en andere feesten. Verrijking voor je leven.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 07:02 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
Bek dicht over Limburg!
[..]
Jij Venlo? De stad van Jos van Rey hier.
En waar kan ik dan het beste neer strijken volgens jou?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 07:07 schreef Szura het volgende:
[..]
Zo snel mogelijk verhuizen. Alleen terugkomen voor vastelaovend en andere feesten. Verrijking voor je leven.
Den Haag, Utrecht, Leiden, zoietsquote:Op zaterdag 24 januari 2015 07:09 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
En waar kan ik dan het beste neer strijken volgens jou?
Den Haag zou ik nog niet dood gevonden willen wordenquote:
Je moet de juiste wijken uitkiezenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 07:27 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
Den Haag zou ik nog niet dood gevonden willen worden, Leiden
![]()
en Utrecht......naja oud-Utrecht misschien, die huisjes aan het water dat kon me wel bevallen, lekker rustig.
Extra :S?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:15 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Dat doen Limburgers extra zo, dan wil niemand naar hier komen.
Landgraaf is best een rijke gemeente hoor.quote:
In 2014 is er in Nederland de grootste hoeveelheid steenkool ooit verstookt.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 11:21 schreef MissButterflyy het volgende:
Wat had je dan gewild, dat er nog steeds steenkolen werden gewonnen terwijl bijna niemand nog een kolenkachel heeft?
Doe je de groeten aan je stierf broertje? Wees lief voor hem, mijn inteelt familie zoals jij het noemt is tenminste gelukkig bij elkaar.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 08:28 schreef Chai het volgende:
[..]
Extra :S?
Bedoel je soms expres? Zijn je hersenen aangetast door inteelt?
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 11:25 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Doe je de groeten aan je stierf broertje? Wees lief voor hem, mijn inteelt familie zoals jij het noemt is tenminste gelukkig bij elkaar.
Ok Hansquote:Op zaterdag 24 januari 2015 11:33 schreef bamibij het volgende:
Zit mijn maatje Spongeboss niet te pesten
Gewoon zorgen dat iedereen verplicht een kolenkachel moet kopenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 11:21 schreef MissButterflyy het volgende:
Wat had je dan gewild, dat er nog steeds steenkolen werden gewonnen terwijl bijna niemand nog een kolenkachel heeft?
Weet je zeker dat het niet was omdat hij jou kende?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:24 schreef BlueMage het volgende:
Kijk wat ze daar nu zijn het bouwenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 11:22 schreef MissButterflyy het volgende:
Heb zelf trouwens met best veel plezier een tijdje in Heerlen gewoond, het valt echt reuze mee daar.
Je hoort er zo veel negatieve dingen over,maar ik vind het best een gezellige stad.
Heeft wel wat weg van de Auschwitz ingang. Alle limbo's terug deporterenquote:Op zaterdag 24 januari 2015 11:55 schreef Varg89 het volgende:
[..]
Kijk wat ze daar nu zijn het bouwen![]()
[ afbeelding ]
Beter gelukkig uit elkaar dan inteelt bij elkaar.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 11:25 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Doe je de groeten aan je stierf broertje? Wees lief voor hem, mijn inteelt familie zoals jij het noemt is tenminste gelukkig bij elkaar.
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:09 schreef Wolflegion het volgende:
[..]
Heeft wel wat weg van de Auschwitz ingang. Alle limbo's terug deporteren
Wordt het station weer verbouwd?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 11:55 schreef Varg89 het volgende:
[..]
Kijk wat ze daar nu zijn het bouwen![]()
[ afbeelding ]
Ja ze gaan daar het Maankwartier bouwen.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:27 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wordt het station weer verbouwd?
Zo gelukkig is het niet, want dan hoefde je er niet over te klagen. Maar veel plezier met je stiefbroertje.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Beter gelukkig uit elkaar dan inteelt bij elkaar.
En u woont in..........?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:25 schreef Anton91 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 15:30 schreef Ixnay het volgende:
Serieus ik woon nu in Heerlen en ben van plan om naar Rotterdam te verhuizen omdat daar betere jobs zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |