Bedankt voor de tip Stijn.quote:Op maandag 2 februari 2015 12:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Let op jongens, er is een doordeweekse speelronde in de Eredivisie en dan kan het wel eens zo zijn dat er weer een VI TOTO wordt gespeeld.
In ieder geval werd het vorig jaar ook gedaan, dus wie weet. Interessante wedstrijden.quote:Op maandag 2 februari 2015 12:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip Stijn.
We gaan het zien vanavond
Sowieso weer wat toto's zetten op unibet. Hoewel het van het weekend aller beroerdst gingquote:Op maandag 2 februari 2015 12:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In ieder geval werd het vorig jaar ook gedaan, dus wie weet. Interessante wedstrijden.
Nee, Oliver23 voorspelt gegarandeerd X bij Ajax - FC Twente.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Denk dat bijna iedereen dit wel invult.
Bijna iedereen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, Oliver23 voorspelt gegarandeerd X bij Ajax - FC Twente.
Suffe Toto, maar er zijn ook praktisch geen op voorhand spannende wedstrijden. Op Bayer Leverkusen - Wolfsburg na dan.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik ga een andere kant op.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 21:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Komt in orde.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:31 schreef Max-Westerman het volgende:
Volgende week ben ik op vakantie, dus als ik het vergeet dan wil ik hetzelfde als Johan invullen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |