Oh, was jij dat!quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:54 schreef BlueMage het volgende:
Ik ben zo feministisch dat ik wel eens op het herentoilet ga plassen als er bij de dames 'n lange rij staat.
Ik ben zo geëmancipeerd dat ik bij de heren ga pissen. Afknijp en de boel afmaak bij de damesquote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:58 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik ben zo geëmancipeerd dat ik altijd in de rij ga staan bij de damenswc's.
Nu nog Nederlands leren.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:00 schreef IsaacCuenca het volgende:
Ik heb met 6 regels deze vraagstuk opgelost.
Tyfus irritant dit soort wijven. Opkkre naar je eigen plee.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:54 schreef BlueMage het volgende:
Ik ben zo feministisch dat ik wel eens op het herentoilet ga plassen als er bij de dames 'n lange rij staat.
Carnavalquote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dat doet me denken aan Carnaval, is al een behoorlijke tijd geleden, maar toen stond ik in zo'n pisbak te pissen en kwam er een dame naast me staan - ongetwijfeld speelt alcohol mee - die ook gewoon doodleuk stond te zeiken. Nogal opmerkelijk en ze merkte droogjes op dat 'met wat oefening vrouwen bijna net zo goed staand kunnen pissen als een vent'. Moest en moet er erg om lachen en vergeet niet meer.
spongeboss plsquote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:57 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
CarnavalDat feest waar je door het lelijkste meisje van de school wordt gepijpt in een steegje en je je er niet voor schaamt.
Nu klopt hij voor jequote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:57 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
CarnavalDat feest waar je door het lelijkste meisje van de school je rechterhand wordt gepijpt gefapt in een steegje en je je er niet voor schaamt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |