Dat is in de meeste clubs zo, klopt.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:45 schreef chibibo het volgende:
Het tweede systeem werkt inderdaad erg prettig, en wordt volgens mij ook in het merendeel van Europa toegepast. Overigens bestaat er ook een "vijftrapssysteem", waarbij het groene licht een paar seconden knippert voordat het op geel/oranje springt.
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:45 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Dat is in de meeste clubs zo, klopt.
Dit is helemaal handig inderdaad.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:42 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Er zijn veel meer dan 2 types, rijd maar door rusland en china heen, soms lijkt het wel of daar per stad dingen verzonnen worden.![]()
Maar het makkelijkst waren wel de stoplichten waarbij een aftelbord hing hoelang het nog duurde voordat het op groen springt, maar ook afstellen hoelang het nog duurt voordat deze op rood springt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goh die heb je in Brabant ook. Achtergestelde gebieden (patatgebieden genaamd) moeten het met de eerste versie doenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:30 schreef RijstNatie het volgende:
in china heb je verkeerslichten die aftellen, zodat je precies ziet hoe lang hij nog op rood of groen zal staan
lijkt me nog handiger
[ afbeelding ]
Dan rijd je te snel patserquote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:33 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
Sommige stoplichten zijn in NL zo goed afgesteld dat ze gewoon op rood springen als je over de sensor rijdt op 40 meter afstand, terwijl er verder niemand bij het stoplicht is. En als je stilstaat springt die weer op groen
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:33 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
Sommige stoplichten zijn in NL zo goed afgesteld dat ze gewoon op rood springen als je over de sensor rijdt op 40 meter afstand, terwijl er verder niemand bij het stoplicht is. En als je stilstaat springt die weer op groen
In Den Bosch heb je ook lichten die aftellen. Werkt goed.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:30 schreef RijstNatie het volgende:
in china heb je verkeerslichten die aftellen, zodat je precies ziet hoe lang hij nog op rood of groen zal staanlijkt me nog handiger
Ik haatte heul niequote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:41 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Kan je haten, maar zulke dingen denk jij niet bij na.
oeh nog maar drie seconden, dat haal ik nooit mits ik nu het gas erop gooiquote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:38 schreef Zeus1981 het volgende:
[..]
In Den Bosch heb je ook lichten die aftellen. Werkt goed.
Nee, voordat het op groen springt...quote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:45 schreef bonke het volgende:
[..]
oeh nog maar drie seconden, dat haal ik nooit mits ik nu het gas erop gooi
Hier in NL ook bij fietslichten op een groot aantal plekken.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:30 schreef RijstNatie het volgende:
in china heb je verkeerslichten die aftellen, zodat je precies ziet hoe lang hij nog op rood of groen zal staan
lijkt me nog handiger
[ afbeelding ]
Hanoiquote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:22 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Het makkelijkste is gewoon geen verkeerslichten.
[ afbeelding ]
Die kom ik in mijn woonplaats al regelmatig tegen. Zo hatelijk hé!quote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:33 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
Hier in patatland hebben we ze ookquote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:20 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Goh die heb je in Brabant ook. Achtergestelde gebieden (patatgebieden genaamd) moeten het met de eerste versie doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |