Goed voor je koppelingsplaten deze tactiek.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:24 schreef Copthorne het volgende:
Dan kun je alvast de koppeling omhoog laten komen en bij groen snel optrekken.
Ja, woensdag mijn theorie gehaald.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:25 schreef HPLC het volgende:
Heb je je theorie al gehaald?
Ontopic, dit hebben ze ook in Deutschland.
En hoezo is dit verkeerd? Mij maakt het geen fluit uit eigenlijk
Kleine verbetering. Net zoals aantal seconden die nog moet wachten/hebt ziet bij sommige voetgangerslichten.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ja want echt, dat maakt zulks veel verschil.
Sommige stoplichten zijn in NL zo goed afgesteld dat ze gewoon op groen springen als je over de sensor rijdt op 40 meter afstand.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:30 schreef RijstNatie het volgende:
in china heb je verkeerslichten die aftellen, zodat je precies ziet hoe lang hij nog op rood of groen zal staan
lijkt me nog handiger
Dit hebben ze in Barcelona. Is enorm handig.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:29 schreef zarGon het volgende:
Net zoals aantal seconden die nog moet wachten/hebt ziet bij sommige voetgangerslichten.
Hoezo datquote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:29 schreef Copthorne het volgende:
In Nederland moet je altijd zo haasten.
Ninja-edit, ik zag hem.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:31 schreef Sapstengel het volgende:
Zeer terechte klacht, die verkeerslichten zijn ideaal, dan kun je alvast beginnen met wegrijden als ze op rood + oranje gaan.
Sommige stoplichten zijn in NL zo goed afgesteld dat ze gewoon op rood springen als je over de sensor rijdt op 40 meter afstand, terwijl er verder niemand bij het stoplicht is. En als je stilstaat springt die weer op groenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:31 schreef ludovico het volgende:
Sommige stoplichten zijn in NL zo goed afgesteld dat ze gewoon op groen springen als je over de sensor rijdt op 40 meter afstand.
Ja kut ambtenaren die dat niet ff fixen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:33 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
Sommige stoplichten zijn in NL zo goed afgesteld dat ze gewoon op rood springen als je over de sensor rijdt op 40 meter afstand, terwijl er verder niemand bij het stoplicht is. En als je stilstaat springt die weer op groen
Weet ik, maar ik noemde speciaal Tsjechië, omdat ik daar anderhalf jaar heb gewoond.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:34 schreef Badeendje. het volgende:
Heb je net je eerste stapjes in het buitenland gezet? Dat systeem hebben ze namelijk in heel veel landen.
Er zijn veel meer dan 2 types, rijd maar door rusland en china heen, soms lijkt het wel of daar per stad dingen verzonnen worden.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:24 schreef Copthorne het volgende:
Er zijn twee typen verkeerslichten:
[ afbeelding ]
Three states
[ afbeelding ]
Four states
In Nederland hebben we het eerste type, in Tsjechië zie je de laatste verkeerslichten. Lichten die, voordat ze op groen springen, eerst weer naar oranje gaan zijn veel handiger. Dan kun je alvast de koppeling omhoog laten komen en bij groen snel optrekken.
Klacht: De verkeerde verkeerslichten in Nederland hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |