Maar is scharen met een andere vrouw de moeite waard? Of vooral onpraktisch?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:54 schreef rhubarbje het volgende:
Ik lees net iets over scharen en ik denk meteen aan lesbische sex maar het ging over echte scharen
Neuh, ik niet iig. Ik ben altijd bereid iets extra's te doen, als de omstandigheden goed zijn. Maar ik werk nog steeds liever niet dan welquote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:52 schreef Anthraxx het volgende:
Maar misschien zijn wij ook gewoon een stel idiote work-aholics.
Ja, heb ik ook gedaan en het is geluktquote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:52 schreef rhubarbje het volgende:
Vaste lasten kun je toch ongeveer Opzoeken?
Ik dus niet, ik heb het snel te warm, dus de verwarming staat bij mij over het algemeen op 15 graden, af en toe 's avonds hoger.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 15:58 schreef HeatWave het volgende:
Zuinig, wat is dat?.
Ik ben echt zo iemand die overal geld verspilt door laks zijn, of het nou stroom water of verwarming oid is.
Het is niet doelbewust ofzo. Maar ik stook doodleuk met een raam open, dat soort dingen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dus niet, ik heb het snel te warm, dus de verwarming staat bij mij over het algemeen op 15 graden, af en toe 's avonds hoger.
Water ben ik heel zuinig mee, ik houd echt niet van verspilling van water.
Dat is toch zondequote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is niet doelbewust ofzo. Maar ik stook doodleuk met een raam open, dat soort dingen.
En ik heb abo's op dingen die ik niet meer gebruik en zeg het dan niet op etc.
Das niet zo hoor, maar wel genoeg gewoon om dit soort dingen dus niet uit te hoeven zoeken, al zou ik het verdomme wel gewoon moeten doen natuurlijk, het is dom en zonde.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:04 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb soms het gevoel alsof HW echt een fortuin verdient
Jij bent niet de enigequote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:04 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb soms het gevoel alsof HW echt een fortuin verdient
Nouja t moet wel. Want zou niet weten hoe je met een gewoon normaal/goed salaris met jouw levenswijze kan rondkomenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:05 schreef HeatWave het volgende:
Das niet zo hoor, maar wel genoeg gewoon om dit soort dingen dus niet uit te hoeven zoeken, al zou ik het verdomme wel gewoon moeten doen natuurlijk, het is dom en zonde.
Alles is relatief, spotgoedkope woning, geen auto, geen koters, remember?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja t moet wel. Want zou niet weten hoe je met een gewoon normaal/goed salaris met jouw levenswijze kan rondkomen
Ik heb enkel een duurdere woning, maar daar koop jij je gadgets van.. dus dat is dan ook weer gelijk. Maar dan nog leef jij luxerquote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alles is relatief, spotgoedkope woning, geen auto, geen koters, remember?.
15 graden, lieve hemel. Zo koud wordt het hier niet eensquote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dus niet, ik heb het snel te warm, dus de verwarming staat bij mij over het algemeen op 15 graden, af en toe 's avonds hoger.
Water ben ik heel zuinig mee, ik houd echt niet van verspilling van water.
Genoegquote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:06 schreef Cue_ het volgende:
Dus HW, gooi het eens in de groep.. wat verdien je
Maogh.. ik heb nu 120 aan g/equote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:06 schreef Samzz het volgende:
Ik zit net eens op Nibud te kijken en de gemiddelde uitgaven voor GWL zouden zo'n 160 euro zijn... Volgens mij is dat best optimistisch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |