Je kan het patroon van de CAL-deken gebruiken en er (lekker bonte) kussens van maken.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 12:04 schreef mousemicky het volgende:
Dames ik zoek inspiratie!
Mijn Krissie de Giraffe voor zoon is net af (geen foto, ik had m gisteravond bij z'n stoel gelegd, en blijkbaar moest ie meteen mee naar oma vandaag, maar deze, met een blauwe sjaal: http://www.mykrissiedolls(...)/krissie-de-giraffe/), en nu zoek ik een nieuw project.
Ik heb een mandje vol met allerlei kleuren katoen (restjes van de Scheepjes CAL, en nog wat Catania etc, alles voor naald 3/3,5). Totaal denk ik 15-20 bolletjes (sommige kleuren half, sommige kleuren 3 bollen).
Iemand ideeën? Ik zat zelf te denken aan misschien een babydekentje (nu zwanger van de 2e), maar katoen is natuurlijk best zwaar, en baby komt in augustus...
Dank!quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:25 schreef PluisigNijntje het volgende:
Oh wauw, die is wel heel erg gaaf! En netjes gemaakt
Wow, wat gaaf!quote:Op woensdag 18 februari 2015 13:20 schreef MarSuSt het volgende:
Ik heb weer een Lalylala af.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ja, ik heb ducktape om mijn Action naald gedaankreeg er reuma van.
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |