Al 30 jaar die beesten hebben rondlopen wel wat.quote:
Hoe voorkom je dat ze in je plafond lamp willen hangen?quote:Op maandag 26 januari 2015 21:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Al 30 jaar die beesten hebben rondlopen wel wat.
quote:Op maandag 26 januari 2015 21:56 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Hoe voorkom je dat ze in je plafond lamp willen hangen?
lekker laten gaan. En misschien zn val "ongemakkelijker" maken zodat die het afleert?quote:Op maandag 26 januari 2015 21:58 schreef Pumatje het volgende:
Het gaat om een kitten, en die heeft het idee dat hij 2 meter groot is en van de bank naar het plafond kan redden, ondanks meerdere pogingen nog steeds niet tot overtuiging gekomen dat het hem niet gaat lukken.
Ow, kittenquote:Op maandag 26 januari 2015 21:58 schreef Pumatje het volgende:
Het gaat om een kitten, en die heeft het idee dat hij 2 meter groot is en van de bank naar het plafond kan redden, ondanks meerdere pogingen nog steeds niet tot overtuiging gekomen dat het hem niet gaat lukken.
de val bestaat nu uit een harde tafel. Beestje is heel dom of heel vastberaden.quote:Op maandag 26 januari 2015 22:00 schreef Thaboel het volgende:
[..]
lekker laten gaan. En misschien zn val "ongemakkelijker" maken zodat die het afleert?
Heel dom nog, kan de afstanden nog niet inschatten. Ik heb hier regelmatig in een kreuk gelegen toen mijn katers dat nog aan het uitvinden waren. Maar ze moeten er natuurlijk niets aan overhouden.quote:Op maandag 26 januari 2015 22:00 schreef Pumatje het volgende:
[..]
de val bestaat nu uit een harde tafel. Beestje is heel dom of heel vastberaden.
Dat klinkt wel als een kitten, ja.quote:Op maandag 26 januari 2015 22:00 schreef Pumatje het volgende:
[..]
de val bestaat nu uit een harde tafel. Beestje is heel dom of heel vastberaden.
Zitten er bewegende en/of glimmende deeltjes aan (of weerschijnsel van het licht)? Daar reageren ze meestal op.quote:Op maandag 26 januari 2015 22:04 schreef Pumatje het volgende:
Ik ga de lamp eraf halen. Hij houdt niet op.
Plantenspuitquote:Op maandag 26 januari 2015 22:04 schreef Pumatje het volgende:
Ik ga de lamp eraf halen. Hij houdt niet op.
Dit is dus een Panzer kittenquote:Op maandag 26 januari 2015 22:06 schreef MaryMouse het volgende:
Googlen op Marine Kitten geeft wel een hoog oh wat lief gehalte plaatjes op
[ afbeelding ]
Panzer Kitten levert een konijn opquote:
Hoe zie je je dat voor je? als AA?quote:
Heb je nergens een spuitflesje liggen? zodra het beestje een poging wil wagen (dat wiebelen met de kont) direct vanaf de richting van de lamp wat water sproeien. Dat vinden ze niet leuk. Na een paar keer hielden daarmee mijn katers wel op met in de gordijnen springen/klimmen.quote:Op maandag 26 januari 2015 22:08 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Hoe zie je je dat voor je? als AA?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |