Volgens mij heb ik deze nooit helemaal gezien.quote:
Nee, dat is een ander uit die serie. Dit is een oude kerel die in Pattaya een jonge ladyboy aan de haak heeft geslagen en daar veel mooie verhalen over kan vertellen. En dat hij die pik die ze nog heeft wel mooi vindt, maar dat hij absoluut geen homo isquote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Die moet ik vanavond maar even kijken.
Is dat die gozer die telkens geld overmaakt naar zijn toekomstige vrouw?
Godver even in de watchlist toevoegen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, dat is een ander uit die serie. Dit is een oude kerel die in Pattaya een jonge ladyboy aan de haak heeft geslagen en daar veel mooie verhalen over kan vertellen. En dat hij die pik die ze nog heeft wel mooi vindt, maar dat hij absoluut geen homo is
Nope. De kuip zou wel kunnenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Staat je kantoor niet in de fik?
Ik zit hemelsbreed misschien 5 kilometer van je vandaan en hier schijnt gewoon het zonnetje.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:44 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nope. De kuip zou wel kunnenAangezien het vooral van links komt en daar de kuip is.
ja hier net ook nog. En nu zie ik amper de overkant van het water (wat 20 meter verder op is)quote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:45 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik zit hemelsbreed misschien 5 kilometer van je vandaan en hier schijnt gewoon het zonnetje.
Zaten echt veel mensen van The Walking Dead in die film. Frank Darabontquote:
Ik vond hem wel tof. Sowieso een geniaal eindequote:
Ah jammer. Dan is het niet de kuip.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Huuuuuuuuuu over_hedge hier nu ook.
Nee het enige wat nog in de fik heeft gestaan is de ArenAquote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:55 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ah jammer. Dan is het niet de kuip.
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Huuuuuuuuuu over_hedge hier nu ook.
Ik lees genoeg hoor.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:56 schreef Zhano het volgende:
[..]
Boek was beter idd, maar wss te weinig plaatjes voor jou
Ja, handleidingen om meer te weten te komen over het externe EN interne geheugen van computers, maar dat telt niet.quote:
Vergeet niet de seperate dualcore.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:58 schreef Tim86 het volgende:
n te komen over het externe EN interne geheugen van computers, maar dat telt niet.
En dezequote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Vergeet niet de seperate dualcore.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |