abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148969225
Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen.

pi_148969229
Hoera, weer een peutermeisje erbij! Omen mag nu legaal meeposten ;)
Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Riley! En welkom bij de peutertjes!
pi_148969290
Dank je. Peutermeisjes zijn O+
pi_148969306
Ben benieuwd ;)
pi_148969460
Hieperdepiep voor Riley!
En welkom!

Hier gaan we zo naar de huisarts voor de vage klachten van Ow. Hij heeft ook een bultje in z'n nek en dus ben ik een beetje zenuwachtig... Al weet ik dat het gewoon een vetbultje is :)
  vrijdag 23 januari 2015 @ 08:52:18 #6
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_148969906
Riley!! *O* gefeliciteerd en welkom, Omen!! :*

Oh, succes Loj! Hoop dat het meevalt!

En ha, ja, nou, uiteindelijk zijn we zo lang buiten geweest dat het er niet echt meer van is gekomen :') ze heeft wel op haar verzoek een nep-plasje op het toilet gedaan, dat we samen hebben doorgespoeld en uitgezwaaid. We zien wel of het wat wordt, no pressure en alles geheel vrijblijvend. Twink, geduld sowieso, gewoon even kijken hoe het gaat. De weg naar zindelijkheid is bezaaid met plas op de grond en in de broek ;) ben wel benieuwd hoe dat met Peach gaat, bij haar broer ging het redelijk moeizaam. Ik denk dat we zijn 'moment' gemist hebben, toen hij interesse toonde waren we er allebei niet goed bij ivm G. :{
3!
pi_148970147
Gefeliciteerd Omen!
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_148970281
Omen gefeliciteerd!

Qua zindelijkheidstraining volg ik Otje. Ze wilde op een gegeven moment zelf op de wc, en nu komt het regelmatig voor dat ze zegt "ik moet plassen" en dat haar luier dan nog droog is. (als ze aan het spelen is gaat ze net zo makkelijk niet, maar dat is voorlopig ook prima, ik laat het haar lekker zelf uitzoeken en als ze in het voorjaar nog niet zo ver is gaan we wel wat actiever oefenen).

Wel een klein probleem sinds een paar weken. Iemand ervaring met peuters die ontlasting ophouden? (we zijn voor de zekerheid al bij de huisarts geweest)
pi_148970536
Omen, gefeliciteerd!!!
pi_148971061
Gefeliciteerd Omen!! *O*

Ophelia, ik heb geen tips voor je. Lijkt me heel vervelend! Is de ontlasting wel soepel genoeg? Heeft het een keer pijn gedaan en is ze daar nu bang voor?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_148979229
Loj, hoe is het bij de HA gegaan?

Ophelia, hier ook geen tips.
pi_148982337
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 14:57 schreef Kyara het volgende:
Loj, hoe is het bij de HA gegaan?

Ophelia, hier ook geen tips.
Hoe gaat het met project bed. Heb niet meegekregen of je er al begonnen bent?
Met een meidenkwartet
pi_148983558
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 16:28 schreef Cathmar het volgende:

[..]

Hoe gaat het met project bed. Heb niet meegekregen of je er al begonnen bent?
We hebben verf en schuurpapier gekocht...

Het is ook een beetje een timing dingetje. De meiden slapen zo licht dat we boven eigenlijk alleen iets durven doen als ze wakker zijn dus het komt neer op de weekends. En met alle verjaardagen is het er dus nog niet van gekomen.
pi_148984104
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 17:02 schreef Kyara het volgende:

[..]

We hebben verf en schuurpapier gekocht...

Het is ook een beetje een timing dingetje. De meiden slapen zo licht dat we boven eigenlijk alleen iets durven doen als ze wakker zijn dus het komt neer op de weekends. En met alle verjaardagen is het er dus nog niet van gekomen.
Herkenbaar. Leuk project voor februari.
Met een meidenkwartet
pi_148984176
Omen gefeliciteerd en welkom!

Hier weer een weekje afwezigheid op het forum......heeeeeel druk op het werk.
En een peutermeisje dat nu een week twee looporen heeft en dus slecht slaapt. Dus mama ook beetje moe.
pi_148984264
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 17:19 schreef Cathmar het volgende:

[..]

Herkenbaar. Leuk project voor februari.
ja :D zoiets :D

Maar het wordt wel tijd..... :@
pi_148987344
Hoi. Ik heb een officiële peuter die vol blijft houden dat ze drie is geworden vandaag :D
Mijn dag en die van Riley natuurlijk was super. Riley (en mijn zus en ik ook) vonden het kinetic zand super.
Riley heeft een pop gekregen, een keukenset, de dvd van Frozen en wat geld.
Ik had nog het buurjongetje uitgenodigd en die vond haar speelgoed ook super. Riley bracht alleen Ollie even in veiligheid bij oma, want sommige dingen zijn niet om te delen.

Kyara, gaan jouw meiden ook gelijk over. Ik durf ook nooit veel boven te doen als Riley slaapt.

Animalmix :*
pi_148989408
En nog een crosspost uit het dreumestopic

Vandaag

En een overzicht van de afgelopen twee jaar

pi_148989768
Riley O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_148989950
Leuke foto's Omen! :D

Lastig ophelia en heb er geen ervaring mee.

Hij is verkouden volgens de huisarts ;) tot die conclusie waren we zelf ook al gekomen ;)
Het bultje, waren bultjes en zijn opgezette klieren (gelukkig :) )... Maar door de verschillende kleine klachten icm de loopoortjes en vooral het slecht slapen heeft ze wel een verwijzing naar de kno arts gegeven. Stiekem wel blij mee.... Wie zal het zeggen, slaapt hij gewoon dramatisch door oorproblemen :@
  vrijdag 23 januari 2015 @ 21:11:47 #21
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_148991129
Toch fijn dat het even goed bekeken gaat worden Loj.

Omen gefeliciteerd met je peuter! Leuke foto's O+
Anouk had hetzelfde aan toen ze 2 werd :D als dat tenminste een Hema romper is?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 18% gewijzigd door Kyara op 24-01-2015 08:36:40 ]
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_148991393
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 19:12 schreef Omentielvo het volgende:
Kyara, gaan jouw meiden ook gelijk over. Ik durf ook nooit veel boven te doen als Riley slaapt.

Nee, heb ook nog geen bedden. Sowieso kijken wat we dan willen, peuterbed, meegroeibed of eenpersoons. Maar die bedden moeten dus nog gekocht worden.

Leuke foto's trouwens! O+

Loj, even goed laten nakijken kan geen kwaad dus fijn dat ze toch die doorverwijzing hebben gegeven.
  vrijdag 23 januari 2015 @ 21:34:35 #23
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_148991958
Kyara kan vast die foto onder een spoiler zetten voor mij :P Ik zit mobiel en weet de tags even niet meer.... :*
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  vrijdag 23 januari 2015 @ 21:35:25 #24
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_148991993
Leuke foto's :Y
Rayen 2½ jaar!
pi_148992840
Susie, wat een leuke foto. Riley's truitje is van de h&m :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: