Je filiaal selecteren en dan bij Nieuws en Activiteiten.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:31 schreef Kyara het volgende:
Ik kan überhaupt niks terugvinden over knutselen op de website van Intratuin.
Oh hier 4 jaar. Rayen is 3 maar ik vind dat dat gewoon moet kunnenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:23 schreef laziness het volgende:
Hier in de buurt hanteren ze leeftijd vanaf 6 jaar
damn, 3 filialen in de buurt, nergens kinderactiviteitenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:37 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Je filiaal selecteren en dan bij Nieuws en Activiteiten.
Tenminste bij 'mijn' intratuin staat daar een hele lijst.
Dat doen we ook inderdaad.quote:Op woensdag 4 februari 2015 09:40 schreef laziness het volgende:
Hier hielp structureel zorgen dat het piemeltje goed naar beneden lag voor het niet meer overstromen.
Wat hier werkte was een maandverband (zon goedkope dikke, kotex ofzo) als barrière in de luier te leggen. Je hebt dan en een stukje extra absorptie en een soort barrière. (Al lag de maandverband er ook wel eens over de lengte in als oma de luier aan deed en dat werkte ook wel)quote:Op woensdag 4 februari 2015 09:21 schreef AwayTL het volgende:
Mag ik hier even binnen komen denderen met een vraag?
De oudste van 2,5 is elke ochtend nat. Hij slaapt op zijn buik en de plas gaat dus richting zijn romper om daar te absorberen ipv naar de achterste 'korrels'. Hebben jullie nog tips?
Wij hebben al een grotere + luier geprobeerd. Andere merken luier, Ook het plassen voor het naar bed gaan proberen te stimuleren. Dit was geen succes.
Wat ik nog wil proberen is het water in de papfles te verminderen. Misschien een gewoon bordje pap geven. Tussen de middag krijgt hij niet heel veel drinken meer. Vanaf het avondeten alleen de papfles.
In de nacht de luier doen is geen optie, dan gaat hij niet meer slapen.
Misschien, maar ben er bang voor. Hij eet niet zo veel en heeft anders in de nacht honger. Heeft ons toen een maand gekost om er achter te komen waarom hij wakker was in de nacht.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:26 schreef Vanyel het volgende:
AwayTL, is het geen optie om gewoon die fles te slippen?
De mijne ook nog niet, en die is al 3.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:07 schreef ferrari_rood het volgende:
Inca wat goed van i.
Ik heb het idee dat hier allemaal van die snelle peuters zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |