abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149230831
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 12:44 schreef mignonne het volgende:
mijn kinderen mogen niet op mijn Tab :D ben veel te bang dat ie stuk gaat :X ze kijken er netflix filmpjes op, heel soms youtube (teenage mutant ninja turtles uit eind jaren 80 _O- ) maar ze mogen er niet zelf aan zitten.

Binnenkort krijg ik een mini-Tab, die wordt van hen. Ik ben van plan om deze sleeve ervoor te bestellen.
En er wat spelletjes zoals memory en zulks op te zetten voor ze.

[ afbeelding ]
Die sleeve is echt tof! O+
  zaterdag 31 januari 2015 @ 10:01:46 #152
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_149230837
Fijn dat het lijkt aan te slaan! ^O^
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_149230893
Fijn NTS!
pi_149231192
Playtube? Die gebruik ik maar ik weet niet of dat is wat je zoekt.

Beterschap voor alle zieken
pi_149231195
Fijn NTS

Animalmix. Bij ab heb ik ook vaak het idee dat het echt meteen helpt. Fijn dat ze naar peutergym is

Net voor Riley regenlaarzen gekocht. We hadden een paar gevonden en liepen naar beneden en zagen nog meer regenlaarzen. Wij kijken. Begon Riley met haar laarsjes in de hand te zingen: "Van mij, van mij van mij" :D
  zaterdag 31 januari 2015 @ 19:36:08 #156
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_149243103
Riley O+
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_149244565
:D
pi_149246377
Alles is voor Riley :D

Vandaag is de box opgehaald. Mocht ook wel want het fungeerde nu ook alleen nog maar als speelgoedopbergplek en klimrek. Maar toch.......... hij heeft ruim 3 jaar in de kamer gestaan. De lege plek is meteen ook het einde van een tijdperk.

*slik*
pi_149246617
Hallo allemaal, ik zal me eerst even voorstellen in dit topic. Ik zat afgelopen zomer een tijd in het topic tm 2 jaar maar de oudste is onderhand 2 en ik hopp nu weer wat vaker tijd te hebben voor fok!

Ik ben Goitske 33jr,getrouwd en moeder van 2 kinderen Jan is in oktober 2 geworden en Teun 9 1/2 maand oud
pi_149255669
Kyara, dat is echt een slikmomentje :*

Hoi Goitske :W
  zondag 1 februari 2015 @ 09:28:12 #161
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_149255823
Fieder, thnx, ik zoek 'm ff op!

Kyara, poeh hee, bij jou lijkt me dat dubbel confronterend wel. Maar ook wel chill, eindelijk van dat ding af :D

Goitske, welkom :) is Jan net jarig geweest? Gefeliciteerd nog :)

Riley O+ zo lief als ze liedjes over dingen maken :)

Peach is los qua zindelijkheid hoor *O* donderdag (geloof ik) dus dat eerste plasje op de pot, vanmorgen vier achter elkaar *O* (en later 1 ongelukje, maar ze keek tv dus ik snap wel dat ze het vergat.

Vraagje: hebben jullie nog tips hoe om te gaan met een meisje dat werkelijk cónstant de haren uit je hoofd trekt? Ze laat sinds de kortwiek-actie netjes haar eigen haar met rust, maar als ze mijn haar ziet gaat ze erop kauwen of grijpt zich er met twee handen in en trekt het met volle kracht uit mijn hoofd. Ik kon het een hele tijd wel hebben eigenlijk, dan dacht ik 'ze doet het tenminste bij mij en niet meer bij zichzelf', maar ondertussen loop ik al twee of drie weken aaneengesloten met hoofdpijn, de kapper vroeg gisteren of ik weer last heb van haaruitval en we zien weer regelmatig plukken haar in haar luier terug. Toen ze het net voor de tweede keer in een kwartier deed ben ik echt onploft, ik heb tegen haar geschreeuwd, haar van me afgegooid en ben naar boven gestoven voor een hysterische huilbui :@ ;( ik ben het zo zat, wat moet ik nou? -O- /huilie
3!
  zondag 1 februari 2015 @ 09:42:36 #162
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_149255970
Een bijna zindelijk Peach *O* ! Geen tips voor het harentrekfestijn helaas.

Kyara, dat is inderdaad een emo-momentje waardig :* .

Riley, bijdehandje O+ !

Welkom Goitske.

Hier gaat het de goede kant op. De koorts blijft weg, maar nu klaagt ze over pijn in d'r buik. Volgens de ha zouden kinderen regelmatig pijn in hun buik verwarren met oorpijn?
Vannacht heeft ze voor de 4e nacht bij ons geslapen maar wat verlang ik toch weer naar het bed voor ons alleen :@.
  zondag 1 februari 2015 @ 09:43:47 #163
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_149255993
Ach jee Inca, dat lijkt me inderdaad ook erg lastig. Niet echt tips helaas. Kun je achterhalen wat ze er precies mee wil bereiken? Wat de achterliggende behoefte is? Moeilijk :*

Maar *O* voor bijna zindelijk!

Welkom Goitske!
  zondag 1 februari 2015 @ 09:49:52 #164
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_149256078
Fijn dat het de goede kant op gaat NTS. Geen idee of kinderen dat door elkaar halen.

Gisteravond was grote peuter wakker en nogal overstuur:
"Wil je wat drinken?"
"Ja"
*geeft rietjesbeker met water*
"Neeheeee, grote mensen beker!"
*geeft beker met water"
"Neehee, groene grote mensen beker!"
*geeft groene beker met water*
"Nee, wil geen drinken"

8)7
pi_149256331
Inca lastig zeg. Ik zou inderdaad proberen te achterhalen wat de behoefte is. Maar als aan je haren trekt eerst haar laten weten dat je niet aan de haren mag trekken. Doet ze het nog een keer even van je schoot zetten ter bescherming van jezelf (om tot tien te tellen) en haar (zodat je niet ineens ontploft)

NTS, fijn dat het beter gaat. :*

Kyara, peuters _O-
  zondag 1 februari 2015 @ 10:18:52 #166
95408 Incantrix
pi_149256472
Thnx dames, ik ben ook weer een beetje afgekoeld, voel me echt zo'n enorme faalmoeder atm :') we zijn daar idd ook mee bezig geweest toen ze zo aan haar eigen haren trok, maar ze doet dat waarschijnlijk uit een soort van frustratie dat ze zich (nog) niet goed kan uiten. Ze moet eroverheen groeien en rond haar derde ( :')) zou dat wel moeten gebeuren.. Normaal pak ik altijd haar handen beet zodat ze niet kan trekken en zeg ik 'nee, niet doen, aaien. Doe maar een aai.' en voorheen luisterde ze dan heel goed, maar de laatste tijd gaat ze dan alleen maar lachen en laat los, om vervolgens een blitzkrieg-actie te doen en binnen anderhalve seconde alsnog twee handen tegelijk uit mijn hoofd te trekken. Ze doet het ook echt alleen bij mij. Misschien zelf ook maar een pixiecut ofzo :') ze snapt voor mijn gevoel echt niet wat ze doet, dat het pijn doet.

Van schoot zetten lukt trouwens alleen als ze echt loslaat, anders ben ik alsnog plukken haar kwijt -O-

Kyara, hahaha! Sorry, ik moest erom gniffelen :@
3!
pi_149256639
Haha Omen wat schattig dat ze zo blij was met haar laarsjes
Goitske hoe gaat het met je jongens?
Inca wat lastig! Ik heb zo gauw geen advies helaas. blitzkrieg _O- die ga ik onthouden :@ Wel knap dat de zindelijkheid zo goed gaat.
Kyara slik! Wat ga je met de lege plek doen? Of blijft ie gewoon leeg (soms ook fijn)
  zondag 1 februari 2015 @ 10:43:28 #168
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_149256816
Wat leuk om hier opeens al die dreumes mama's te zien verschijnen :D

Wij schuiven alleen over een week al weer op :P
Hij gaat dinsdag trakteren bij zijn favoriete leidster op het kdv.
Ik heb voor haar een fotoboekje laten maken met daarin ook uitspraken van Ollie over haar. We gaan haar echt ontzettend missen. Gelukkig is de BSO op dezelfde locatie ;)
Ik heb je lief mijn hele leven
  zondag 1 februari 2015 @ 11:53:43 #169
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_149257959
Wat een leuk idee Lazi! En wat gaat het toch hard. Volgende week alweer een kleuter!
pi_149265051
Pfff Inca wat lastig (en pijnlijk) zeg!
Je hebt het vast al eens bij het cb aangekaart. Hadden ze daar nog tips?

Omen haha die Riley en haar laarsjes! :D

Oeh Kyara dat is inderdaad slikken. Echt wel een periode afsluiten.
En de plek al helemaal vol speelgoed dat eerst in de box lag ;)?
Haha die conversatie met grote peuter :)

Goitske welkom!

Hier gaat het toch nog niet zo geweldig, helaas.
N. wordt misselijk van de antibiotica en spuugt dus alles er uit. Dus ook de antibiotica zelf.
Vanochtend daarom toch maar even de huisartsenpost gebeld. Nu motilium erbij voor de misselijkheid.
Hopelijk blijft er nu wat binnen!
pi_149265823
Inca, fijn dat je wat afgekoeld bent. Lastig hoor dat ze zo aan haren trekt :*

Lazi, leuk idee. En al bijna een kleuter. :o

AM, wat sneu :*

Hier net zo'n smeltmoment. Mijn sok is een beetje vies en Riley ziet dat. Gaat ze een doekje pakken om mijn sok schoon te maken. Ik smolt en was een plasje O+
pi_149274729
Goitske welkom, ik kan mij nog herinneren dat je man over vooral jan schreef.

Hier verderop in de straat hebben ze ook een witte kat en die zat vandaag voor het raam. Zeg ik tegen Ean wat zit daar? Zegt ze een witte kat maar die doet het niet _O-

Lazi nog heel heel heel even een peuter maar bijna een kleuter O+ start hij voor de voorjaarsvakantie al helemaal?

Riley O+
pi_149274782
Ferrari _O-
  zondag 1 februari 2015 @ 20:27:16 #174
95408 Incantrix
pi_149274982
Lazi, nog éven samen hiero O+ en wat een cool plan!

Omen, wat cute O+ is Riley ook zo'n poetsmiep?

Tien! Peach deed vandaag tíen plasjes op het potje :o *O* komt me meteen duur te staan, ik dacht 'laat ik ff zo'n stickertjesgeval maken' en die heeft ze in één dag volgepiest, haha! Morgen mag ze iets kopen bij de speelgoedwinkel, nu gaan we wel echt kijken of we door kunnen pakken.
3!
  zondag 1 februari 2015 @ 20:54:42 #175
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_149276536
Inca *;
Wat goed van Peach!

FR, hij start 9 februari meteen fulltime. Ik ben die dag vrij en werk twee weken lang korter zodat hij niet direct naar de bso hoeft.
Ik heb je lief mijn hele leven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')