Fieder, thnx, ik zoek 'm ff op!
Kyara, poeh hee, bij jou lijkt me dat dubbel confronterend wel. Maar ook wel chill, eindelijk van dat ding af

Goitske, welkom

is Jan net jarig geweest? Gefeliciteerd nog

Riley

zo lief als ze liedjes over dingen maken

Peach is los qua zindelijkheid hoor

donderdag (geloof ik) dus dat eerste plasje op de pot, vanmorgen vier achter elkaar

(en later 1 ongelukje, maar ze keek tv dus ik snap wel dat ze het vergat.
Vraagje: hebben jullie nog tips hoe om te gaan met een meisje dat werkelijk cónstant de haren uit je hoofd trekt? Ze laat sinds de kortwiek-actie netjes haar eigen haar met rust, maar als ze mijn haar ziet gaat ze erop kauwen of grijpt zich er met twee handen in en trekt het met volle kracht uit mijn hoofd. Ik kon het een hele tijd wel hebben eigenlijk, dan dacht ik 'ze doet het tenminste bij mij en niet meer bij zichzelf', maar ondertussen loop ik al twee of drie weken aaneengesloten met hoofdpijn, de kapper vroeg gisteren of ik weer last heb van haaruitval en we zien weer regelmatig plukken haar in haar luier terug. Toen ze het net voor de tweede keer in een kwartier deed ben ik echt onploft, ik heb tegen haar geschreeuwd, haar van me afgegooid en ben naar boven gestoven voor een hysterische huilbui

ik ben het zo zat, wat moet ik nou?

/huilie