abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149164862
Ik werd door kdv erop aangesproken dat mijn grote peuter nog wel eens `ooh god` zegt als iets niet helemaal goed gaat :@

Met mijn kleinste peutertjes naar het cb geweest waar ze ontzettend schattig hebben gespeeld en gekletst tegen alles en iedereen. Voetballen ging vooral bij J goed (die kan aardig dribbelen) en toren bouwen lukte ook aardig. Ook tegen de arts kletsten ze er lekker op los dus dat zat wel goed.

Stats: 11,1 kg en 86 cm voor D en 11,4 kg en 87 cm voor J.
pi_149164950
quote:
2s.gif Op donderdag 29 januari 2015 11:09 schreef Kyara het volgende:
Ik werd door kdv erop aangesproken dat mijn grote peuter nog wel eens `ooh god` zegt als iets niet helemaal goed gaat :@
Ja en? Zo'n probleem is dat toch niet? Het is niet gvd of zo :')

De mijne zegt nu de hele tijd: O no! En dan er achteraan: Ja dat betekend o nee in het engels! O+
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  donderdag 29 januari 2015 @ 11:19:39 #103
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_149165104
Haha, leuk die uitspraken. Ventje zegt vaak als we hem ergens op aanspreken: 'Hier ben ik niet blij mee!' :D Verder is hij helemaal into het thema poep. Hij maakt de hele dag door poepgrappen. Van de week: abcdefghijklmno-poep! We moeten hem er echt in afremmen, want bij de opvang vinden ze het minder.
pi_149165280
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 11:13 schreef Tally het volgende:

[..]

Ja en? Zo'n probleem is dat toch niet? Het is niet gvd of zo :')

De mijne zegt nu de hele tijd: O no! En dan er achteraan: Ja dat betekend o nee in het engels! O+
Klopt, maar ik vond het "oh jee" wat het eerst was toch iets fijner ;)
pi_149165396
quote:
1s.gif Op donderdag 29 januari 2015 11:26 schreef Kyara het volgende:

[..]

Klopt, maar ik vond het "oh jee" wat het eerst was toch iets fijner ;)
Dat snap ik :)
  donderdag 29 januari 2015 @ 12:56:52 #106
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_149167780
"Ik ben het zat" :')
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  donderdag 29 januari 2015 @ 13:08:07 #107
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_149168136
"Wat zèg ik nou mama?!" :')
pi_149168239
"Mama hou op!"
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_149168761
mwhehe :D

het is ook overal hetzelfde :D
:)
  donderdag 29 januari 2015 @ 13:36:25 #110
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_149168929
De mijne kijkt graag Bassie en Adriaan.
'Stommeling, uilskuiken!'

*stilte*

'Dat zegt de baron altijd.'
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_149169302
Wij hebben 2 katten die nog weleens de neiging hebben om voor mijn voeten te lopen. De een heeft fases dat hij op de mat plast en daarbij is hij doof dus hij mauwt heel erg hard. Nu hoor ik Ean regelmatig tegen sac zeggen ik ben je beu. Oeps dat hoort ze mij dus tegen de kat zeggen zo nu en dan :@
pi_149174432
Schei uit is hier nu duidelijk. Op het kdv luisteren ze vaak maar Kabouter Spillebeen
Naam met wijzend vingertje zal hier ook komen, omdat we de hond vaak zo roepen. Die is namelijk erg ondeugend.

Kyara mooie stats
pi_149199616
Sonnetje wat lief je dochter in dat roze pakje.

Ik denk dat doordat ik twee jongens heb ik de roze pakjes stiekem erg leuk vind. Ik snap wel, dat het minder leuk is als het verplicht is.

Inca, zijn ze bij jou zo vroeg wakker? Hier is helaas voor 6 uur wakker zijn ook aan de orde en dan vaker door mijn kleuter.

Kyara mooie stats zeg en wat een leuke verjaardagsfoto's.

Hier is de enige vaste activiteit voor de kleine nu vrijdagochtend de "Spielgruppe" (een duitstalige mama kind groep) en dat vind hij heel tof. Er komen nu ook wat voorleesdingen in het Goethe instituut in het Duits, daar wil ik ook weleens heen.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_149199793
:W wij leven nog hoor, ik heb alleen op mijn nieuwe werk zo weinig tijd om te fokken en 's avonds val ik steeds moe neer en komt er weinig zinnigs uit me :@

Ik ontmoette vorige week een peuter die bij een flinke driftbui altijd "ik kán niet meer! Mijn hart!" verzuchtte :') M heeft zulke uitspraken niet, die begint gewoon keihard te gillen als hij boos is. Laatst was ik aan het koken en hij zat op de bank. Hoor ik plotseling "WAAAA!!! MIJN MOND!!!" dus ik snel erheen en vraag "watiserwatiser?!!" Doodkalm: "mijn drinken is op mama en ik heb dorst" }:|

Er zijn ook nieuwe peutertjes bijgekomen zie ik! Welkom Omen en Kyara (drie kleine peutertjes O+ ) en iedereen ik vergeet. Wat groeien ze mooi gelijk Kyara! Wij gaan pas in april naar het cb, dus voorlopig geen stats -O-

Och, kindjes in balletpakjes O+ Ik was zelf een balletjemeisje en dol op roze pakjes en tutu's. Maar ik heb zo'n jongetjesjongetje (hij droomt van een tractor die hij voor zijn verjaardag wil hebben) dat ik me dat getut helemaal niet voor kan stellen bij mijn eigen kind.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_149199877
Ik heb een meisje dat deze week besloten heeft dat ze helemaal geen roze meer aan wil. Dat geldt dan ook voor bijvoorbeeld een blauwe trui met 1 roze letter. Best onhandig qua klerenkast, maar ik vind t verder wel tof, dat ze nu eindelijk zelf een mening heeft over haar kleren.
Hier dus ook vanuit t kind zelf geen balletpakjes..
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_149200115
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 07:38 schreef Clubsoda het volgende:
:W wij leven nog hoor, ik heb alleen op mijn nieuwe werk zo weinig tijd om te fokken en 's avonds val ik steeds moe neer en komt er weinig zinnigs uit me :@

Ik ontmoette vorige week een peuter die bij een flinke driftbui altijd "ik kán niet meer! Mijn hart!" verzuchtte :') M heeft zulke uitspraken niet, die begint gewoon keihard te gillen als hij boos is. Laatst was ik aan het koken en hij zat op de bank. Hoor ik plotseling "WAAAA!!! MIJN MOND!!!" dus ik snel erheen en vraag "watiserwatiser?!!" Doodkalm: "mijn drinken is op mama en ik heb dorst" }:|

Er zijn ook nieuwe peutertjes bijgekomen zie ik! Welkom Omen en Kyara (drie kleine peutertjes O+ ) en iedereen ik vergeet. Wat groeien ze mooi gelijk Kyara! Wij gaan pas in april naar het cb, dus voorlopig geen stats -O-

Och, kindjes in balletpakjes O+ Ik was zelf een balletjemeisje en dol op roze pakjes en tutu's. Maar ik heb zo'n jongetjesjongetje (hij droomt van een tractor die hij voor zijn verjaardag wil hebben) dat ik me dat getut helemaal niet voor kan stellen bij mijn eigen kind.
Hahahahahaha _O-
Toen mijn neefje nog klein was, jaar of 3 ofzo, zei hij op zulke momenten steeds "ik heb er de kracht niet voor hoor" :') a la Gerard Joling :') :D ik moet altijd zo lachen om zulke uitspraken van kinderen, heerlijk.

Mn schoonvader heeft mn oudste aangeleerd om te zeggen dat haar naam met diakritisch teken geschreven moet worden en ik heb dr aangeleerd om als ze een handje geeft te zeggen "aangenaam, hoe maakt u het?" onschuldig verder, maar echt, ik gier het uit elke keer :P
:)
  vrijdag 30 januari 2015 @ 08:39:26 #117
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_149200310
Ik krijg wel eens als antwoord op de vraag of ze mee naar boven gaat om aan te kleden: "Ga jij maar vast hoor, ik kom zo" :P Maar dan ook dat "hoor" erbij....
pi_149201037
Binnenvalvraag: hoe hebben jullie de tablet peutervriendelijk gemaakt? Ik had eerst een app waar alle spellen in stonden, zo afgeschermd van internet etc, maar daar zat een bug in en die had mijn kleuter zo door.
Met een meidenkwartet
pi_149201477
Heerlijk die praatjes en roze jurkjes!
Hier wel de praatjes, geen tutu's ;)

Cathmar, eigenlijk niet.. Daan redt zichzelf wel, en weet wel de goede apps te vinden. Maar in mijn geval staat er niks belangrijks op, geen werk-dingen. Die van mijn man wel, die heeft hij wel eens gereset door te vaak de inlogcode te proberen. Die mocht hij toen niet meer. De mijne heeft ook een dikker hoesje, dus bij vallen blijft hij ook nog steeds heel. En ik blijf in de buurt om te kijken of hij niks geks doet. Soms ben ik eens een icoontje kwijt, of hij sleept spelletjes die hij leuk vind naar het eerste scherm :D
Meestal opent Daan youtube en dan moet ik Playdoh (heeft leuke filmpjes) of Tutitu intikken.
Even lekker filmpje kijken als ik eten kook.
  vrijdag 30 januari 2015 @ 09:56:35 #120
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_149201675
Hier ook niks aangepast. Ze weet het allemaal best aardig te vinden en ook geen werktablet.
Playdoh kijkt Anouk ook vaak. Gewoon iemand die dingen laat zien wat je allemaal kan maken van playdoh 8)7
pi_149201725
Tja ik vind het toch moeilijk. Het lijkt allemaal onschuldig maar straks kopen ze iets in-app of kijkt mijn kleuter ineens filmpjes van poesjes. Tot nu toe doen ze niks op mijn tablet maar dan voel ik me daar ineens weer stom over.
Met een meidenkwartet
pi_149201918
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 09:58 schreef Cathmar het volgende:
Tja ik vind het toch moeilijk. Het lijkt allemaal onschuldig maar straks kopen ze iets in-app of kijkt mijn kleuter ineens filmpjes van poesjes. Tot nu toe doen ze niks op mijn tablet maar dan voel ik me daar ineens weer stom over.
Iets met poesjes, zoals jij het bedoelt, is niet zo makkelijk op youtube te vinden. En voor in-app aankopen heb je hier een wachtwoord nodig.
Ik laat haar dus meestal maar haar gang gaan op de iPad. :)
Make my day!
  vrijdag 30 januari 2015 @ 10:12:31 #123
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_149202051
Hier zitten ze eigenlijk nooit op de iPad (3 peuters, 1 iPad, you do the math).

:W CS
Hoe gaat het verder bij jullie? Hier trouwens ook zo'n jongenskind dat alles leuk vindt als het maar wielen heeft (dat geldt dan ook voor poppenbuggy's en poppenbedjes met wielen, maar daarin wordt uitsluitend auto's vervoerd, de pop wordt eruit geslingerd.). Maar goed, daar staan dan ook weer 2 meisjes tegenover die elke ochtend om staartjes vragen, kettingen omwillen en hun tasjes in hun elleboog dragen met de vermelding dat de "schapjes" gaan doen.
pi_149202202
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 10:07 schreef agter het volgende:

[..]

Iets met poesjes, zoals jij het bedoelt, is niet zo makkelijk op youtube te vinden. En voor in-app aankopen heb je hier een wachtwoord nodig.
Ik laat haar dus meestal maar haar gang gaan op de iPad. :)
Is dat zo op YouTube? Ik heb het nog nooit getest :)
Maar ik hoor toch wel heel vervelende verhalen over kinderen op internet. True dat gaat over kinderen meer in de leeftijd van mijn oudste. Ik ben paranoia misschien. Kan het niet voor altijd bij ze weg houden he.

Dat is meer mijn zorg met mijn oudere meiden. #offtopic sorry
Met een meidenkwartet
pi_149203749
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 09:56 schreef Susie het volgende:
Hier ook niks aangepast. Ze weet het allemaal best aardig te vinden en ook geen werktablet.
Playdoh kijkt Anouk ook vaak. Gewoon iemand die dingen laat zien wat je allemaal kan maken van playdoh 8)7
Ik word echt gek van die achterlijke filmpjes :(
Play doh welke debiel zet dat dan weer op Youtube :(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')