Ja en? Zo'n probleem is dat toch niet? Het is niet gvd of zoquote:Op donderdag 29 januari 2015 11:09 schreef Kyara het volgende:
Ik werd door kdv erop aangesproken dat mijn grote peuter nog wel eens `ooh god` zegt als iets niet helemaal goed gaat
Klopt, maar ik vond het "oh jee" wat het eerst was toch iets fijnerquote:Op donderdag 29 januari 2015 11:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja en? Zo'n probleem is dat toch niet? Het is niet gvd of zo
De mijne zegt nu de hele tijd: O no! En dan er achteraan: Ja dat betekend o nee in het engels!
Dat snap ikquote:Op donderdag 29 januari 2015 11:26 schreef Kyara het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vond het "oh jee" wat het eerst was toch iets fijner
Hahahahahahaquote:Op vrijdag 30 januari 2015 07:38 schreef Clubsoda het volgende:
wij leven nog hoor, ik heb alleen op mijn nieuwe werk zo weinig tijd om te fokken en 's avonds val ik steeds moe neer en komt er weinig zinnigs uit me
![]()
Ik ontmoette vorige week een peuter die bij een flinke driftbui altijd "ik kán niet meer! Mijn hart!" verzuchtteM heeft zulke uitspraken niet, die begint gewoon keihard te gillen als hij boos is. Laatst was ik aan het koken en hij zat op de bank. Hoor ik plotseling "WAAAA!!! MIJN MOND!!!" dus ik snel erheen en vraag "watiserwatiser?!!" Doodkalm: "mijn drinken is op mama en ik heb dorst"
![]()
Er zijn ook nieuwe peutertjes bijgekomen zie ik! Welkom Omen en Kyara (drie kleine peutertjes) en iedereen ik vergeet. Wat groeien ze mooi gelijk Kyara! Wij gaan pas in april naar het cb, dus voorlopig geen stats
![]()
Och, kindjes in balletpakjesIk was zelf een balletjemeisje en dol op roze pakjes en tutu's. Maar ik heb zo'n jongetjesjongetje (hij droomt van een tractor die hij voor zijn verjaardag wil hebben) dat ik me dat getut helemaal niet voor kan stellen bij mijn eigen kind.
Iets met poesjes, zoals jij het bedoelt, is niet zo makkelijk op youtube te vinden. En voor in-app aankopen heb je hier een wachtwoord nodig.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:58 schreef Cathmar het volgende:
Tja ik vind het toch moeilijk. Het lijkt allemaal onschuldig maar straks kopen ze iets in-app of kijkt mijn kleuter ineens filmpjes van poesjes. Tot nu toe doen ze niks op mijn tablet maar dan voel ik me daar ineens weer stom over.
Is dat zo op YouTube? Ik heb het nog nooit getestquote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:07 schreef agter het volgende:
[..]
Iets met poesjes, zoals jij het bedoelt, is niet zo makkelijk op youtube te vinden. En voor in-app aankopen heb je hier een wachtwoord nodig.
Ik laat haar dus meestal maar haar gang gaan op de iPad.![]()
Ik word echt gek van die achterlijke filmpjesquote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:56 schreef Susie het volgende:
Hier ook niks aangepast. Ze weet het allemaal best aardig te vinden en ook geen werktablet.
Playdoh kijkt Anouk ook vaak. Gewoon iemand die dingen laat zien wat je allemaal kan maken van playdoh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |