abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 25 januari 2015 @ 10:43:47 #51
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_149033873
Gefeliciteerd Kyara! *O*
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_149035334
Kyara Van harte gefeliciteerd met je peutermeisjes!!!!
pi_149036620
Welkom en gefeliciteerd Kyara :)
pi_149036759
Gefeliciteerd met je twee mooie meiden Kyara *O* *O*

Loj, fijn dat je bij de kno-arts terecht kan voor Ow. Beter alles checken voor de zekerheid :Y.

En een hoop peuters met ongelukken! :o :X. Voorzichtig doen komt helaas niet in hun woordenboek voor...
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_149053161
Gefeliciteerd (nog) omen en Kyara!
Drie peutermeisjes erbij, hoezee! *O*
  zondag 25 januari 2015 @ 20:46:57 #56
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_149053790
Wow 3 peuters tegelijk :D

Gefeliciteerd allen!
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_149055218
Even een crosspost vanuit het dreumestopic met het verjaardagsoverzicht

en omdat dit toch het peutertopic nog een extra peuter ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_149055702
Leuke spam. O+

Ik ga slapen. Verjaardagen zijn vermoeiend. :D
pi_149065012
Ahhh Kyara wat een leuke foto's.
Hebben jullie een leuke dag gehad?
M met de poppen O+
pi_149070188
Net toch maar even bij de huisarts geweest met de loopoortjes van N. Na 12 dagen leek ons dat toch wel nuttig.
Huisarts kon niet eens de trommelvliezen zien zo vol zaten ze.
Antibioticadruppels gekregen. Hopelijk helpt het snel!
pi_149078283
Beterschap AM :*

Kyara tripple feest :D :*
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_149083752
Zo, hier is de verjaardag echt afgelopen. Vrijdag was ze echt jarig. Zaterdag de familie op visite. Gisteren een vriendin en vandaag heeft ze het gevierd op het kdv. :D
pi_149085221
Ah leuk! Hoe vond ze het? Dat vind ik nu wel jammer. Dat ze hier nu niet kunnen trakteren. Maar goed, volgend jaar op de psz in elk geval wel.

Gister hebben ze hun middagslaap gemist dus vanochtend uitgeslapen tot half 10, toen heb ik ze wakker gemaakt voor peuterdans. Helaas ging mijn wekker wel vroeg want ik moest M naar het kdv brengen.
pi_149086591
Ze vond het echt helemaal leuk allemaal. Ze zit ook helemaal trots te kijken met haar verjaardagsmuts op. Die moest ze ook net op toen er naar huis gingen. Lekker warm natuurlijk :D

Jeetje, wat slapen die van jou lang uit. Hier is het uitslapen als ze na zevenen wakker wordt :D
Jammer dat jouw wekker vroeg ging :*
pi_149087005
Ze waren om 6 uur ook nog even wakker hoor. En normaal gesproken zijn ze ook wel tussen 06.30 en 07.30 uur wakker (met uitschieters). Maar goed, wij hoeven hier s ochtends ook niks. Jij moet voor je werk natuurlijk ook vroeg op en Riley dus ook toch?
pi_149087435
Ik zit nog in de ziektewet. Riley breng ik wel naar het kdv om haar in dat ritme te houden. Maar ik breng haar nu als zij wakker wordt en dan kleden we ons rustig aan.
pi_149087501
Ja, dat wist ik natuurlijk. Sorry. Ja, dan kan het allemaal wat relaxter he. Hoe vaak gaat ze?
pi_149087558
Animalmix, beterschap voor N. Hopelijk helpen de druppels snel.

Kleinzusje, lees je nog mee? Hoe gaat het bij jullie?
pi_149087983
Vier dagen per week. Ze gaat nu iets later en wordt iets eerder opgehaald ook. Als ik een keer iets wil doen of met een verjaardag ofzo dan haal ik haar eerder op.
pi_149096174
quote:
2s.gif Op maandag 26 januari 2015 21:34 schreef Kyara het volgende:
Animalmix, beterschap voor N. Hopelijk helpen de druppels snel.

Kleinzusje, lees je nog mee? Hoe gaat het bij jullie?
Jazeker wel ;)
Lief dat je het vraagt !
Druk, druk.... Mn meisje gaat naar de voorschool O+

Beterschap voor alle zieke peutertjes
Gefeliciteerd aan alle jarige peuters !
En welkom aan alle nieuwe peuter ouders !

*O*
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_149099202
Wat leuk die voorschool! Hoe vaak gaat ze? En wat is eigenlijk het verschil tussen voorschool en peuterspeelzaal? En hoe vind jij het om dan ineens weer wat tijd voor jezelf te hebben?
pi_149099433
Vanmorgen werd peuter 6 uur wakker. Normaal kan ik het een half uurtje rekken, maar vanmorgen liet ze duidelijk merken dat ze er direct uit wilde. Hebben we heerlijk anderhalf uur op de bank gezeten O+
pi_149117673
Voorschool ken ik ook niet zo goed. Vertel eens Kleinzusje?

Even qualitytime van je meisje in de vroege ochtend. Er maar het positieve ervan inzien toch?

Kyara hoe vinden ze de peuterdans?
Jammer genoeg hier alleen maar peuterdans met balletpakje in lichtroze. Daar heb ik niet zo'n trek in voor een tweejarige.
pi_149117811
Serieus? :o :D We doen het nu nog via de soos en als dat afgelopen is dan gaan we lessen nemen. Wij gaan op maandag in een dorp verderop, niet jouw kant op.

Ze vinden het leuk leuk, echt dansen is het nog niet echt, meer bewegen op muziek zeg maar. Dus wel luisteren naar de muziek en daarop reageren (ritme etc). Maar merk dan wel dat ze nog net 2 zijn hoor, de 3 jarigen zijn daarin echt een heel stuk verder.
pi_149117970
Ja echt serieus. Erg hè.

Van de website: Kleding voorschrift peuterdans:
Meisjes: Zacht roze balletpak (hemdmodel), - zacht roze, leren balletschoenen. Een zacht roze panty is in de winter aan te raden. Rokjes en vestjes in overleg met de docent.Jongens: Strakke, zwarte legging en een strak shirt, zwarte, leren balletschoenen.

Wat leuk dat ze er plezier in hebben!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')