abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148970185
Het gaat voornamelijk om de batterij ;(
wat kijk jij
pi_148971375
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 09:10 schreef Chai het volgende:
Nieuwe telefoons worden steeds groter. :') Mijn huidige is van perfect formaat, wil helemaal geen grotere.
Enkel een grotere dick wil je soms wel he :')
pi_148971445
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 10:04 schreef Fushia2 het volgende:

[..]

Enkel een grotere dick wil je soms wel he :')
Jaloerse haan/geeltand geloven. :')

En kleiner bedoel je. Heb een jaar last van mijn kont gehad. ;(
pi_148971614
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 10:06 schreef Chai het volgende:

[..]

Jaloerse haan/geeltand geloven. :')

En kleiner bedoel je. Heb een jaar last van mijn kont gehad. ;(
e reactie was echt toevallig :')
ik heb niks vernomen van Haan of Wickie dat je probleem hebt met een lul.

Maar het zit je blijkbaar diep he :')
pi_148971744
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 10:12 schreef Fushia2 het volgende:

[..]

Maar het zit je blijkbaar diep he :')
Ja het is echt pijnlijk. ;(
http://www.mlds.nl/ziekten/79/anaal-fissuur/
Zalf hoeft nu al een paar maanden niet meer, maar heb nog steeds een speciaal vies drankje zodat de ontlasting zacht blijft en het niet teveel hoeft te stretchen daar beneden.
Geen idee hoe lang nog, maar het is heel slecht doorbloed gebied blijkbaar, dus echte genezing duurt heel lang.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-01-2015 10:17:39 ]
pi_148972136
Terechte klacht.

Je hebt veel sim-lock vrij smartphones die te koop zijn voor ¤100-300,die lang mee kunnen. :Y
  vrijdag 23 januari 2015 @ 10:38:35 #57
310170 kawa4
gratis is goed!!!!
pi_148972241
hier op het werk lopen er ook veel met de nieuwste iphone's rond,
maar die krijgen ze via het werk, als ze er 2 of 3 snipperdagen voor inleveren.

ik heb gewoon zonder iets in hoeven te leveren een huawei ding gekozen ( waar de accu ruim 2 dagen van mee kan)
mee bekant vangde gin haas.
  vrijdag 23 januari 2015 @ 10:42:38 #58
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_148972331
Een nieuwe telefoon bij een nieuw abonnement is nog niet eens zo erg, ware het niet dat die klote telefoons bij het afsluiten van een abonnement uiteindelijk alsnog 50/70 euro duurder zijn dan wanneer je ze los koopt. Dat vind ik echte naaierij. Reken maar eens uit. Dat ze een telefoon niet gratis weggeven is nog niet eens zo erg wat mij betreft maar geef er dan 50/70 euro korting op, het moet toch een lokkertje zijn?
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_148972378
iPhone met 4G, mag ik ff lekker zelf bepalen waar ik mijn geld aan uit geef? Tering zeg :')
Op een berg met sneeuw enzo
Op een berg met zon wandelpad
Op een berg met skiezo
Op een berg met vrouwen die bloot lopen daar
pi_148972767
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 09:14 schreef housesoftheholy het volgende:
Het gaat voornamelijk om de batterij ;(
Dat duurt helaas nog even voor dat beter wordt. Ze zijn nu bezig met onderzoek naar grafeen, wat een wondermateriaal schijnt te zijn, maar duurt nog wel een paar jaar voordat dat massageproduceerd kan worden...

Tot die tijd dus nog gewone accu's. Vind het wat dat betreft vreemd dat ze nu komen met smartphones met quad-hd schermen ( :') ) wat je dus enkel met een vergrootglas kan zien, maar wel energie slurpt. Maar ach, dat heeft de consument toch niet door.
pi_148973694
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 11:04 schreef MAHL het volgende:

[..]

Dat duurt helaas nog even voor dat beter wordt. Ze zijn nu bezig met onderzoek naar grafeen, wat een wondermateriaal schijnt te zijn, maar duurt nog wel een paar jaar voordat dat massageproduceerd kan worden...

Tot die tijd dus nog gewone accu's. Vind het wat dat betreft vreemd dat ze nu komen met smartphones met quad-hd schermen ( :') ) wat je dus enkel met een vergrootglas kan zien, maar wel energie slurpt. Maar ach, dat heeft de consument toch niet door.
Begrijp ik niks van, 1080p voor een smartphone is al ziek veel, boven het limiet van wat je oog kan waarnemen aan afzonderlijke pixels. En dan hebben ze eindelijk de hardware om de batterij wat langer mee te kunnen laten gaan, gooien ze de resolutie omhoog, waardoor je batterijduur achteruit gaat, je een betere processor nodig hebt, etc. Slaat toch als een lul op een drumstel. Had er een 1080p scherm in gehouden, en het was echt een veel betere smartphone geweest
pi_148974573
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 11:44 schreef MultiBanaan het volgende:

[..]

Begrijp ik niks van, 1080p voor een smartphone is al ziek veel, boven het limiet van wat je oog kan waarnemen aan afzonderlijke pixels. En dan hebben ze eindelijk de hardware om de batterij wat langer mee te kunnen laten gaan, gooien ze de resolutie omhoog, waardoor je batterijduur achteruit gaat, je een betere processor nodig hebt, etc. Slaat toch als een lul op een drumstel. Had er een 1080p scherm in gehouden, en het was echt een veel betere smartphone geweest
Inderdaad. Heb eigenlijk liever zelfs dat ze met een 800*600 resolutie aankomen en een accu die twee dagen meegaat.
pi_148974605
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 12:22 schreef MAHL het volgende:

[..]

Inderdaad. Heb eigenlijk liever zelfs dat ze met een 800*600 resolutie aankomen en een accu die twee dagen meegaat.
Dat was bij 'oude' telefoons toch ook best normaal?
pi_148974628
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 10:38 schreef kawa4 het volgende:
een huawei ding gekozen ( waar de accu ruim 2 dagen van mee kan)
Ik was zelf ook positief verrast toen ik mijn Xperia S inruilde voor een Huawei.
pi_148974640
quote:
9s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 12:23 schreef Chai het volgende:

[..]

Dat was bij 'oude' telefoons toch ook best normaal?
Tja... Maar de grootste energieslurpers van foons zijn de schermen. En als je er steeds betere schermen in gaat stoppen gaat dat ten kosten van de accuduur. Ook al kan het menselijk oog het verschil nauwelijks zien. Maar ja het staat zo leuk op advertenties he.
pi_148974869
Iemand nog een tip voor een nieuwe telefoon? Mijn -overigens bloedtrage- iPhone is al een tijd kaduuk, heb nu zo'n htc-dingetje maar ik erger me kapot aan de traagheid.
En nee, ik wil niet ¤50/maand gaan betalen en dan ook nog voorover moeten bukken voor de toestelprijs.
pi_148974992
Oneplus One ;)
pi_148975546
Ik heb zo'n ding van 250 euro en ik moet zeggen dat dat op alle flanken tekort schiet. het is behoorlijk instabiel en ervandaan mijn bluethooth apparaten bedienen e.d. gaat vaak al traag. Daarnaast wil ik er ook nog een flink aantal apps op kunnen gebruiken, zoals F1 en Skype, want zelfs Skype draait er maar heel moeizaam op.

Tenzij je 40+ bent en alleen belt en Appt is een uitgebreidere smarthphone gewoon handig. Nu heb ik er speciaal een Tablet bij moeten halen.
I dare you all to write one more thing that you won't say to my face. - Marilyn Manson
  vrijdag 23 januari 2015 @ 13:01:13 #69
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_148975621
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 januari 2015 12:25 schreef MAHL het volgende:

[..]

Tja... Maar de grootste energieslurpers van foons zijn de schermen. En als je er steeds betere schermen in gaat stoppen gaat dat ten kosten van de accuduur. Ook al kan het menselijk oog het verschil nauwelijks zien. Maar ja het staat zo leuk op advertenties he.
Binnenkort zijn er vast ook wel 4K android watches te koop of zo ;(.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_148975653
Hoewel ik zelf geen smartphone heb kan ik wel begrijpen dat mensen waarde hechten aan zo'n apparaat omdat mensen 24/7 in de weer zijn met die toestellen. Waarschijnlijk moet ik er binnenkort wel aan geloven omdat mensen verwachten dat je pushberichten via de mail binnen 5 minuten gelezen hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')