Enkel een grotere dick wil je soms wel hequote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:10 schreef Chai het volgende:
Nieuwe telefoons worden steeds groter.Mijn huidige is van perfect formaat, wil helemaal geen grotere.
Jaloerse haan/geeltand geloven.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:04 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Enkel een grotere dick wil je soms wel he
e reactie was echt toevalligquote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Jaloerse haan/geeltand geloven.
En kleiner bedoel je. Heb een jaar last van mijn kont gehad.
Ja het is echt pijnlijk.quote:
Dat duurt helaas nog even voor dat beter wordt. Ze zijn nu bezig met onderzoek naar grafeen, wat een wondermateriaal schijnt te zijn, maar duurt nog wel een paar jaar voordat dat massageproduceerd kan worden...quote:Op vrijdag 23 januari 2015 09:14 schreef housesoftheholy het volgende:
Het gaat voornamelijk om de batterij
Begrijp ik niks van, 1080p voor een smartphone is al ziek veel, boven het limiet van wat je oog kan waarnemen aan afzonderlijke pixels. En dan hebben ze eindelijk de hardware om de batterij wat langer mee te kunnen laten gaan, gooien ze de resolutie omhoog, waardoor je batterijduur achteruit gaat, je een betere processor nodig hebt, etc. Slaat toch als een lul op een drumstel. Had er een 1080p scherm in gehouden, en het was echt een veel betere smartphone geweestquote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:04 schreef MAHL het volgende:
[..]
Dat duurt helaas nog even voor dat beter wordt. Ze zijn nu bezig met onderzoek naar grafeen, wat een wondermateriaal schijnt te zijn, maar duurt nog wel een paar jaar voordat dat massageproduceerd kan worden...
Tot die tijd dus nog gewone accu's. Vind het wat dat betreft vreemd dat ze nu komen met smartphones met quad-hd schermen () wat je dus enkel met een vergrootglas kan zien, maar wel energie slurpt. Maar ach, dat heeft de consument toch niet door.
Inderdaad. Heb eigenlijk liever zelfs dat ze met een 800*600 resolutie aankomen en een accu die twee dagen meegaat.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:44 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Begrijp ik niks van, 1080p voor een smartphone is al ziek veel, boven het limiet van wat je oog kan waarnemen aan afzonderlijke pixels. En dan hebben ze eindelijk de hardware om de batterij wat langer mee te kunnen laten gaan, gooien ze de resolutie omhoog, waardoor je batterijduur achteruit gaat, je een betere processor nodig hebt, etc. Slaat toch als een lul op een drumstel. Had er een 1080p scherm in gehouden, en het was echt een veel betere smartphone geweest
Dat was bij 'oude' telefoons toch ook best normaal?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:22 schreef MAHL het volgende:
[..]
Inderdaad. Heb eigenlijk liever zelfs dat ze met een 800*600 resolutie aankomen en een accu die twee dagen meegaat.
Ik was zelf ook positief verrast toen ik mijn Xperia S inruilde voor een Huawei.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:38 schreef kawa4 het volgende:
een huawei ding gekozen ( waar de accu ruim 2 dagen van mee kan)
Tja... Maar de grootste energieslurpers van foons zijn de schermen. En als je er steeds betere schermen in gaat stoppen gaat dat ten kosten van de accuduur. Ook al kan het menselijk oog het verschil nauwelijks zien. Maar ja het staat zo leuk op advertenties he.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat was bij 'oude' telefoons toch ook best normaal?
Binnenkort zijn er vast ook wel 4K android watches te koop of zoquote:Op vrijdag 23 januari 2015 12:25 schreef MAHL het volgende:
[..]
Tja... Maar de grootste energieslurpers van foons zijn de schermen. En als je er steeds betere schermen in gaat stoppen gaat dat ten kosten van de accuduur. Ook al kan het menselijk oog het verschil nauwelijks zien. Maar ja het staat zo leuk op advertenties he.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |