ziggyziggyziggy, mag je de schuld geven van vertraging in het Noorden. Dr_Flash, Grootste AnsaldoBredaFanBoy met Zugzwang van de Lage Landen. Scarlet_Dragonfly, random betweter die een hekel heeft aan OV-chipkaart-haters. James1988, geilt op treinenbouwer Alstom, hogesnelheidstreinen, SNCF en Duitsland. (en Brabant ) Yreal, vindt de infrastructuur/logistiek interessant en wordt sowieso opgewonden van alles met meer dan 1000 pk. greavy, vindt de OV-chipkaart maar niks en ziet i.p.v. het huidige materieel liever overal SLT's rijden. bork, voor alle mooie plaatjes, kloppende info en kindvriendelijke verhalen. Crientj, Ginger, Servexmeisje en inspiratieloos. Eet graag 714's. Darkwing_Duck, der Nahverkehrsprofi. Parijskenner en liefhebber van kleine spoorlanden. Flodder450, Is een keer komen aanlopen en is sindsdien van de partij in deze reeks! b2py, Alcoholist, weersonheilsprofeet en zeurpiet met een spoorhobby. Verliefd op PKP IC. Ireyon, de Baas van Roosendaal, die het wel weet (Brabant ). Peterselieman, PSM voor intimi, voor al uw kruidvatkaartjes over de grens. dennistd, Fantacolist, civiel vervoer. Zug-Chef, Arrivalover die alle badslipperexpressen hekelt JDude, voor overbodige feitjes over parttime-treinforensen in Brabant ( ).
• In dit topic vinden we vrijwel alles interessant wat met rails te maken heeft. Goederentreinen, trams en metro's zijn hier ook allemaal welkom, evenals informatie over vervoersbedrijven en materieelsoorten. Twijfel je of iets in dit topic thuishoort? Plaats het gerust en je merkt het vanzelf wel.
• Afkortingen en nummertjes om o.a. stations en treinen aan te duiden, zijn niet wenselijk. Zo heet station Gvc hier Den Haag Centraal en is trein 3626 gewoon de Intercity van Roosendaal naar Zwolle van 07:50 uur. Treinstelnummers mogen gewoon genoemd worden, maar dan wel graag met materieelsoort erbij vermeld.
• Als je hier komt zeiken op het verkeerde bedrijf, lachen we je uit. Een sein- of wisselstoring is vrijwel nooit de schuld van de Nederlandse Spoorwegen en het uitvallen van een IC Direct is niet de schuld van AnsaldoBreda. Terechte klachten kun je natuurlijk wel altijd hier kwijt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hier verder! Vanaf nu elk nieuw topic beginnen met frontseinen.
Geen mooie frontseinenplaat uit Luxemburg greavy? We hadden het in Rodange nog over een plaat die voor eeuwig zowel de lapo als de opo zou kunnen sieren
Op donderdag 22 januari 2015 19:47 schreef Bitlord het volgende: Assesment? Je moet wel niveau 2-Sudokus kunnen maken natuurlijk. Op een fluitje blazen. En pasjes tegen een PDA aanhouden.
Nee, je moet las een debiel op knopjes drukken. Een soort pianospelen maar dan anders. En dat kan ik niet. En je moet een rollenspel doen. En weet ik veel wat voor ongein niet meer.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
Nee, je moet las een debiel op knopjes drukken. Een soort pianospelen maar dan anders. En dat kan ik niet. En je moet een rollenspel doen. En weet ik veel wat voor ongein niet meer.
Wat was het rollenspel dan? Vier eerste klas ICM stoelen en een sudokuboekje op de tafel, met de mogelijkheid om puzzels op te lossen, te praten met collega's of kaartjes te controleren? Vast voor het laatste gekozen dat je het niet werd dan
Tsja, ik ben daar nou eenmaal niet goed in. Al die knoppen tegelijk, dat gaat geheid mis.
Nou ja ik heb ook geen idee wat die assessment inhoudt natuurlijk. Maar zoals ik al eerder vanmiddag aangaf, bestaat bij mij niet de indruk dat je er ook maar IETS voor hoeft te kunnen. En dat je dan daar nog voor zakt, doet mij een beetje denken aan "Zit een Belg op de grond. Valt-ie eraf."
Maar goed, mijn beeld zal ook wel niet helemaal compleet en objectief zijn
Ik vind zo'n assessment een beetje overdreven. Die krijg je ook als je luchtverkeersleider wordt (uiteraard anders). Voor een conducteur is persoonlijkheid en motivatie veel belangrijker lijkt me.
Op donderdag 22 januari 2015 20:54 schreef Dr_Flash het volgende: De ellende is denk ik dat ze BOA zijn. Dan moeten ze dus ook allerlei strafrecht leren waar ze als conducteur nooit mee te maken hebben.
Mwoah, ik weet niet of je dat tv programma wel eens hebt gezien over die stadswachten in (volgens mij) Dordrecht. Dan vraag je je af hoe die lui 's ochtends hun broek aankrijgen zo dom als ze overkomen En dat zijn ook BOAs.
Op donderdag 22 januari 2015 20:53 schreef Viezze het volgende: Ik vind zo'n assessment een beetje overdreven. Die krijg je ook als je luchtverkeersleider wordt (uiteraard anders). Voor een conducteur is persoonlijkheid en motivatie veel belangrijker lijkt me.
Luchtverkeersleider is best een zware assessment zelfs. Maar goed, je hoeft daar als het goed is weer niet te leren hoe je dronken reizigers uit je verkeerstoren zet .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
Luchtverkeersleider is best een zware assessment zelfs. Maar goed, je hoeft daar als het goed is weer niet te leren hoe je dronken reizigers uit je verkeerstoren zet .
Mwoah, ik weet niet of je dat tv programma wel eens hebt gezien over die stadswachten in (volgens mij) Dordrecht. Dan vraag je je af hoe die lui 's ochtends hun broek aankrijgen zo dom als ze overkomen En dat zijn ook BOAs.
Dat zijn heleMAAL mongols inderdaad. Verschrikkelijk, van die Melkertbaners die zichzelf heel belangrijk vinden omdat ze een pakje aan hebben, maar echt van God noch zure appelen weten. Stonden in Breda een keertje onderaan de roltrap een soort ingangscontrole te doen, dus ik laat een papieren kaartje naar Gilze-Rijen zien, zegt de ene tegen de andere "Gilze-Rijen heeft toch helemaal geen station??" Apen
Op zich valt er nog wel iets te zeggen voor een assessment: aangezien de HC verantwoordelijk is voor het vertrekproces (waar het sleutelen van de deuren bij hoort) is het wel zo handig als hij nog enigszins rood van groen kan onderscheiden.
Stressbestendigheid is ook belangrijk, bijvoorbeeld snel handelen in een situatie waarin je iemand tussen trein en perron ziet belanden terwijl je bezig bent met het sluiten van deuren.
Maar of je er nou een assessment voor moet doen die luchtverkeersleiders en machinisten ook krijgen? Mwah, dat weet ik niet.